! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 19:41
quote:friezinnetje schreef op 03 april 2010 @ 19:39:
Lys, het is in het kader van een 1 aprilgrap. Het is us de 3000+ dames.
Maar ivm 1 april en een nieuw te openen topic hebben we het omgedraaid Oho oho, nu ook nog voor dom versleten worden!
Nou, ik denk wel even flink na voordat ik posting nummer 3 hier neerknal! *grumble grumble*
Lys, het is in het kader van een 1 aprilgrap. Het is us de 3000+ dames.
Maar ivm 1 april en een nieuw te openen topic hebben we het omgedraaid Oho oho, nu ook nog voor dom versleten worden!
Nou, ik denk wel even flink na voordat ik posting nummer 3 hier neerknal! *grumble grumble*
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 3 april 2010 om 19:42
Oh ja Mamalief, met slaan lukt het prima maar er zijn nog een heleboel andere dingen. Ik kan je er een heleboel vertellen maar ik doe het maar even niet.
Na mijn hele relaas hier zit ik nu namelijk met de tranen in mijn ogen naar mijn kind te kijken die heerlijk zit te puzzelen en te zingen terwijl ik haar een paar uur geleden nog trut heb genoemd en me nu dus verdomde schuldig voel. Die grote ogen van haar, die mond open, dat onbegrip en dan kijkt ze je aan en snapt er helemaal niks van. En als ik haar nu roep komt ze vrolijk in mijn armen gerend en krijg ik een knuffel van hier tot Tokio, ze neemt me niets kwalijk. Ik ben gewoon mama en ze houdt van me, en ik van haar.
Na mijn hele relaas hier zit ik nu namelijk met de tranen in mijn ogen naar mijn kind te kijken die heerlijk zit te puzzelen en te zingen terwijl ik haar een paar uur geleden nog trut heb genoemd en me nu dus verdomde schuldig voel. Die grote ogen van haar, die mond open, dat onbegrip en dan kijkt ze je aan en snapt er helemaal niks van. En als ik haar nu roep komt ze vrolijk in mijn armen gerend en krijg ik een knuffel van hier tot Tokio, ze neemt me niets kwalijk. Ik ben gewoon mama en ze houdt van me, en ik van haar.
zaterdag 3 april 2010 om 19:44
WARNING: dit geldt niet als posting!!
Friezinnetje, ik weet wel dat jullie de 3000+ meiden zijn, en dat LEED voor deel zoveel staat. Daarvoor loopt het topic echt al veuls te lang. (het was een glapje dus)
Dank je Sgaapie, ik denk zo vaak aan die pluizige armband van je, haha
Friezinnetje, ik weet wel dat jullie de 3000+ meiden zijn, en dat LEED voor deel zoveel staat. Daarvoor loopt het topic echt al veuls te lang. (het was een glapje dus)
Dank je Sgaapie, ik denk zo vaak aan die pluizige armband van je, haha
Known to cause insanity in laboratory mice
zaterdag 3 april 2010 om 19:46