! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 april 2010 @ 19:39:

Lys, het is in het kader van een 1 aprilgrap. Het is us de 3000+ dames.

Maar ivm 1 april en een nieuw te openen topic hebben we het omgedraaid Oho oho, nu ook nog voor dom versleten worden!



Nou, ik denk wel even flink na voordat ik posting nummer 3 hier neerknal! *grumble grumble*
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je dat Lys?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Mamalief, met slaan lukt het prima maar er zijn nog een heleboel andere dingen. Ik kan je er een heleboel vertellen maar ik doe het maar even niet.

Na mijn hele relaas hier zit ik nu namelijk met de tranen in mijn ogen naar mijn kind te kijken die heerlijk zit te puzzelen en te zingen terwijl ik haar een paar uur geleden nog trut heb genoemd en me nu dus verdomde schuldig voel. Die grote ogen van haar, die mond open, dat onbegrip en dan kijkt ze je aan en snapt er helemaal niks van. En als ik haar nu roep komt ze vrolijk in mijn armen gerend en krijg ik een knuffel van hier tot Tokio, ze neemt me niets kwalijk. Ik ben gewoon mama en ze houdt van me, en ik van haar.
Alle reacties Link kopieren
Lys wees welkom hoor



kom maar met die 3e
Heb ik dat?!
Ik ben weg, fijne avond en tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Daag appel, gezellige avond!
Alle reacties Link kopieren
WARNING: dit geldt niet als posting!!



Friezinnetje, ik weet wel dat jullie de 3000+ meiden zijn, en dat LEED voor deel zoveel staat. Daarvoor loopt het topic echt al veuls te lang. (het was een glapje dus)





Dank je Sgaapie, ik denk zo vaak aan die pluizige armband van je, haha
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Ja Lys, laat nog eens wat van je horen
Alle reacties Link kopieren
Ohh jawel Lys welkom bij de club
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhhhhh Lys (en stiekem toch 3 keer gepost, vandaar mijn vraag )
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Appel
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Appeltje, geniet er lekker van!





Gravinnetje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Lys
Alle reacties Link kopieren
Zucht...slikt...knippert drie keer



*slikt een enorme emo-post in nav Gravinnetje haar laatste post*



Geniet van je meisje Gravinnetje!
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij de club Lys
Alle reacties Link kopieren
Lys, wat heb je leuke roze oortjes, zelf gedaan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond Appel!



Enne Lys, ik zoek me rot naar die knop maar hij zit er hier niet op hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 april 2010 @ 19:44:

Ohhhhhhhh Lys (en stiekem toch 3 keer gepost, vandaar mijn vraag )Rotzak! Vervelend meisje!



Djiez.... had eigenlijk wel wat meer dan een ruggegraat van gelei van mijzelf verwacht...
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Bam, gooi het eruit meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
BAM, hier hetzelfde. Toch maar niet posten.....
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
all!!



Welkom Gravin en Lys!



Choco, aangenaam
Alle reacties Link kopieren
quote:Lys schreef op 03 april 2010 @ 19:46:

[...]



Rotzak! Vervelend meisje!



Djiez.... had eigenlijk wel wat meer dan een ruggegraat van gelei van mijzelf verwacht... Haha
Alle reacties Link kopieren
Lys welkom bij de club



(you can check out any time you like but.... ghehehe)
Alle reacties Link kopieren
hee Choco
Alle reacties Link kopieren
welkom Lys
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven