Twijfels...
zaterdag 3 april 2010 om 15:34
Ik heb nu zo'n 6 jaar een relatie en ik begin te twijfelen. Is dit het nou. We kunnen best met elkaar door 1 deur, maar als ik naar hem kijk voel ik niets speciaals.
Weet iemand het antwoord op je vraag: wanneer weet of je beter uit elkaar kunt gaan.
Ik weet dat hier al duizenden topics over geopend zijn! Sorry. Nu zijn het er 1001.
Weet iemand het antwoord op je vraag: wanneer weet of je beter uit elkaar kunt gaan.
Ik weet dat hier al duizenden topics over geopend zijn! Sorry. Nu zijn het er 1001.
zaterdag 3 april 2010 om 23:59
quote:meisjekim schreef op 03 april 2010 @ 17:03:
@ sgaapie: Toevallig ben ik dat de laatste tijd ook aan het doen, maar zodra ik thuis kom heb ik ruzie omdat hij het niet leuk vind dat ik weg ga.
Ach... Ik weet het gewoon ook even niet meer!Ik denk dat je het misschien met hem moet bespreken en een Time-Out inlassen, kijken wat je/jullie dan voelen. Tja...
@ sgaapie: Toevallig ben ik dat de laatste tijd ook aan het doen, maar zodra ik thuis kom heb ik ruzie omdat hij het niet leuk vind dat ik weg ga.
Ach... Ik weet het gewoon ook even niet meer!Ik denk dat je het misschien met hem moet bespreken en een Time-Out inlassen, kijken wat je/jullie dan voelen. Tja...
zondag 4 april 2010 om 10:00
Gisteravond heel veel nagedacht. Het verbaasde mij vooral dat ik geen antwoord kon geven op de vraag: waarom hou ik van hem? Waarom doen we zoveel moeite om deze relatie te laten slagen.
Uiteindelijk thuis met mijn partner erover gesproken. We gaan uit elkaar. Maar voor altijd? voor een tijdje? Ik weet het niet.
We maken elkaar nu niet gelukkig, maar we hadden het toch ook fijn....
Is dit wel de juiste beslissing....?
Uiteindelijk thuis met mijn partner erover gesproken. We gaan uit elkaar. Maar voor altijd? voor een tijdje? Ik weet het niet.
We maken elkaar nu niet gelukkig, maar we hadden het toch ook fijn....
Is dit wel de juiste beslissing....?