3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
wat jij aantrekkelijk vind geld misschien niet voor mij!!

en mn 2 kids hebben veeeel aandacht nodig
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Oh Minny, beterschap! Niet leuke pasen nie
quote:LLLman schreef op 04 april 2010 @ 13:33:

wat jij anntrekkelijk vind geld misschien niet voor mij!!

en mn 2 kids hebben veeeel aandacht nodig

Je bent toch niet aan het terugkrabbelen?

Ohw.... en de cliënt waar je mee moet werken, bijt, krabt, slaat en smeert met poep!

Dus kom maar op met die kinderen!

Nee, en normaal ben ik dol op pasen. Maar dit jaar heb ik niet eens paastakken in huis gehaald of eieren beschilderd. Ik wist al dat ik Mini eerste paasdag niet kon ophalen, er is daar op zondag geen ov, en nu ook tweede paasdag niet... Heb gisteren dus geen boodschappen gedaan. Maar vond het sneu voor Midi, dus ik heb Dude (die haar straks een paar uur heeft) gesommeerd om broodjes, eieren, beleg en melk te halen. Dan ontbijt ik morgenochtend met Midi.
Gedver Min, beterschap dan maar.

Friez, bij jou duurt het ook veel te lang. Gauw beter worden!
Tenzij je het prima vindt dat ik cliënt met een rubberen hamer ff een paar uurtjes uitschakel terwijl ik een dutje doe, en je hem/haar ziek terugkrijgt....lijkt het me geen goed plan als ik jouw werk overneem Floor.
Ja, midi is er ook, en daar moet je wel iets voor gaan doen. Maar zou nog fijner zijn als mini er ook bij was!

Ik hoop dat je morgen toch een gezellig ontbijtje hebt Minny
Ja hela, knapt wel op hoor! Nu alleen nog snotterig.
Midi was vanochtend nog bij mijn vader, dus ze heeft geen ontbijt gemist. Maar wil morgenochtend wel iets met dr doen. Alleen actief gaan lopen doen zit er niet in helaas...
nou Minny voor als het je beter voelt, heb ook geen paasviering, vind het ook niet belangrijk, kids zijn hier tot vanavond en we doen verder niks, tis een normaal weekend met een xtra dag vrij.

maar t zegt me ook niks...komt waarschijnlijk door afrika waar ik een half jaar ben geweest en waar ze niks hebben..

wel jammer voor je dat je ziek bent...beterschap meid

@floor, heb nog geen concreet aanbod van je...uurprijs/reiskosten en die client van jou heb ik in 5 sec rustig. maat 46 als onderstel dus das zo gebeurd.
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Morguh allemaal.

Wat een mooi openingsplaatje zeg. Goed gedaan Sgaap en Egel.

Min, beterschap en wat kl... van Mini. Echt heel raar en dat is zacht uitgedrukt.
Waarom?

Waarom kan mijn stemming door bepaalde forummers topics zo ineens omslaan van een rustig en lui zondagochtendgevoel naar een ongelofeloos klotegevoel?

Waarom trek ik me dingen zo aan van sommige mensen die je niet verder kent dan van lettertjes en een paar urenlange nachtelijke telefoongesprekken?

Dom mens, niet meer lezen, niet in mee laten slepen, klaar.

LLL die client hoef je niet rustig te krijgen die moet je gewoon kwijtraken dat doet Floor ook altijd.
BAM, omdat het maar internet is......

Ik herken het zo.
Bam,

Ik zit ook op mijn handen hoor...
Heb ik dat?!
BAM ik heb geen idee waar het over gaat maar soms is het gewoon het beste om dingen te negeren
Ahhh guttegut, het is weer zo ver....

Sorry, mijn het is maar internet sloeg in elk geval niet op haar.

even een hoi allemaal vanuit. Friesland ti's hier gezellig doopfeest in kerk was leuk nu borrel en lekkere happen

en even rookpauze met phone
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wie heeft er al eieren gegeten?
Ikke Mocy, al drie. Vanmorgen twee zachtgekookte bij het ontbijt en tussen de middag een omeletje. Ik heb een reputatie op te houden, ik word het eiermonster genoemd
Haha Josje, je zou nog gepocheerde, uitsmijter, gevulde en eiersalade kunnen nemen.
De dag is nog lang Mocy en morgen hebben we nog een dag! Ik weet alleen niet hoe je een ei pocheerd eigenlijk!
Vroeger had je toch z'n slogan van één ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een heel ei. Daar heb jij je wel aan gehouden.

Stom versje eigenlijk.
Inderdaad eigenlijk een stom versje, maar ik vind het wel lekker zoveel eieren. Heb jij eigenlijk al een ei op?
eieren pocheren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Freak, kan de koffie al gezet worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven