3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zondag 4 april 2010 om 13:37
quote:LLLman schreef op 04 april 2010 @ 13:33:
wat jij anntrekkelijk vind geld misschien niet voor mij!!
en mn 2 kids hebben veeeel aandacht nodig
Je bent toch niet aan het terugkrabbelen?
Ohw.... en de cliënt waar je mee moet werken, bijt, krabt, slaat en smeert met poep!
Dus kom maar op met die kinderen!
wat jij anntrekkelijk vind geld misschien niet voor mij!!
en mn 2 kids hebben veeeel aandacht nodig
Je bent toch niet aan het terugkrabbelen?
Ohw.... en de cliënt waar je mee moet werken, bijt, krabt, slaat en smeert met poep!
Dus kom maar op met die kinderen!
zondag 4 april 2010 om 13:38
Nee, en normaal ben ik dol op pasen. Maar dit jaar heb ik niet eens paastakken in huis gehaald of eieren beschilderd. Ik wist al dat ik Mini eerste paasdag niet kon ophalen, er is daar op zondag geen ov, en nu ook tweede paasdag niet... Heb gisteren dus geen boodschappen gedaan. Maar vond het sneu voor Midi, dus ik heb Dude (die haar straks een paar uur heeft) gesommeerd om broodjes, eieren, beleg en melk te halen. Dan ontbijt ik morgenochtend met Midi.
zondag 4 april 2010 om 13:43
nou Minny voor als het je beter voelt, heb ook geen paasviering, vind het ook niet belangrijk, kids zijn hier tot vanavond en we doen verder niks, tis een normaal weekend met een xtra dag vrij.
maar t zegt me ook niks...komt waarschijnlijk door afrika waar ik een half jaar ben geweest en waar ze niks hebben..
wel jammer voor je dat je ziek bent...beterschap meid
@floor, heb nog geen concreet aanbod van je...uurprijs/reiskosten en die client van jou heb ik in 5 sec rustig. maat 46 als onderstel dus das zo gebeurd.
maar t zegt me ook niks...komt waarschijnlijk door afrika waar ik een half jaar ben geweest en waar ze niks hebben..
wel jammer voor je dat je ziek bent...beterschap meid
@floor, heb nog geen concreet aanbod van je...uurprijs/reiskosten en die client van jou heb ik in 5 sec rustig. maat 46 als onderstel dus das zo gebeurd.
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
zondag 4 april 2010 om 13:55
Waarom?
Waarom kan mijn stemming door bepaalde forummers topics zo ineens omslaan van een rustig en lui zondagochtendgevoel naar een ongelofeloos klotegevoel?
Waarom trek ik me dingen zo aan van sommige mensen die je niet verder kent dan van lettertjes en een paar urenlange nachtelijke telefoongesprekken?
Dom mens, niet meer lezen, niet in mee laten slepen, klaar.
LLL die client hoef je niet rustig te krijgen die moet je gewoon kwijtraken dat doet Floor ook altijd.
Waarom kan mijn stemming door bepaalde forummers topics zo ineens omslaan van een rustig en lui zondagochtendgevoel naar een ongelofeloos klotegevoel?
Waarom trek ik me dingen zo aan van sommige mensen die je niet verder kent dan van lettertjes en een paar urenlange nachtelijke telefoongesprekken?
Dom mens, niet meer lezen, niet in mee laten slepen, klaar.
LLL die client hoef je niet rustig te krijgen die moet je gewoon kwijtraken dat doet Floor ook altijd.