beste vriendin jarig
zondag 4 april 2010 om 17:17
zondag 4 april 2010 om 17:27
we hebben alle 2e een best moeilijke tijd gehad.
daar spraken we elkaar alleen per sms of soms op msn.
heb der gevraagt wat ze wou voor der verjaardig en ze wou niks hebben dus ik dacht misschien ff kijken of hier iemand leuk tips of idee had...
brief is wel een leuk idee thanks ken daar zeker wel wat mee!!
p,s sweetcandy
ze laat niet echt veel meer los en ze is veel met haar kids bezig en een beetje overleven dus is het heel moeilijk om te bedenken tijdje terug vroeg ook aan haar gaan we naar de bios of iets anders en daar had zo ook geen zin in dus ja.
dingen die we vroeger deden vindt ze nu niet meer leuk.
dus is moeilijk snapje
daar spraken we elkaar alleen per sms of soms op msn.
heb der gevraagt wat ze wou voor der verjaardig en ze wou niks hebben dus ik dacht misschien ff kijken of hier iemand leuk tips of idee had...
brief is wel een leuk idee thanks ken daar zeker wel wat mee!!
p,s sweetcandy
ze laat niet echt veel meer los en ze is veel met haar kids bezig en een beetje overleven dus is het heel moeilijk om te bedenken tijdje terug vroeg ook aan haar gaan we naar de bios of iets anders en daar had zo ook geen zin in dus ja.
dingen die we vroeger deden vindt ze nu niet meer leuk.
dus is moeilijk snapje
zondag 4 april 2010 om 17:29
Er zijn van die kleine kaartjes ter grote van een creditcard met mooie teksten ( Bruna ) , er zijn ook sleutelhangers met mooie spreuken. In van die " zweverige " winkels kun je ook gelukspoppetjes kopen, of beschermengeltjes.
Bedoel je zoiets?
Bedoel je zoiets?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 4 april 2010 om 17:35
zondag 4 april 2010 om 17:48
mmm
geen slecht idee om een spreuk te kopen of zo een kaartje...
zit ook te denken om iets zelf te maken..
brief te schrijven erbij....
foto van ons 2 heb ik helaas niet dus ga zo ff haar moeder op bellen of daar nog foto van ons 2 liggen hahahah..
thanks voor het meedenken
mochten jullie nog idee hebben ze zijn welkom
gr kleine
geen slecht idee om een spreuk te kopen of zo een kaartje...
zit ook te denken om iets zelf te maken..
brief te schrijven erbij....
foto van ons 2 heb ik helaas niet dus ga zo ff haar moeder op bellen of daar nog foto van ons 2 liggen hahahah..
thanks voor het meedenken
mochten jullie nog idee hebben ze zijn welkom
gr kleine
zondag 4 april 2010 om 17:54
die standaard kadobon
of prullentjes die zelf ook wel kan kopen
of dingen waar je vervolgens niks mee doet.
Ja is me beste vriendin
we hebben elkaar tijdje nauwelijks tot niet gesproken.
en heb haar gevraagt of ze iets wou hebben maar aangezien ze zelf niks wou is moeilijk... en ik ook ff niet echt een idee heb dacht ik plaats een topice en vraag beetje hulp zodat ik inspratie op kan doen... en met iets leuks kom maar hier mag je zeker om alles hulp vragen behalve om een leuke verjaardag kado.
of prullentjes die zelf ook wel kan kopen
of dingen waar je vervolgens niks mee doet.
Ja is me beste vriendin
we hebben elkaar tijdje nauwelijks tot niet gesproken.
en heb haar gevraagt of ze iets wou hebben maar aangezien ze zelf niks wou is moeilijk... en ik ook ff niet echt een idee heb dacht ik plaats een topice en vraag beetje hulp zodat ik inspratie op kan doen... en met iets leuks kom maar hier mag je zeker om alles hulp vragen behalve om een leuke verjaardag kado.
zondag 4 april 2010 om 17:59
Ik zit even te denken wat ik mijn beste vriendin zou geven......
Ik zou haar zo'n zilveren armband zou geven waar je die bedeltjes / kralen (whatever) aan kunt doen. En daarbij zou ik dan 1 bedel geven van iets wat in het teken van onze vriendschap staat, bijvoorbeeld iets dat met onze favoriete bezigheid te maken heeft, of van iets waarvan ik weet dat het voor haar heel belangrijk is.
Ik zou haar zo'n zilveren armband zou geven waar je die bedeltjes / kralen (whatever) aan kunt doen. En daarbij zou ik dan 1 bedel geven van iets wat in het teken van onze vriendschap staat, bijvoorbeeld iets dat met onze favoriete bezigheid te maken heeft, of van iets waarvan ik weet dat het voor haar heel belangrijk is.
anoniem_89714 wijzigde dit bericht op 04-04-2010 18:03
Reden: zin liep niet zo lekker....
Reden: zin liep niet zo lekker....
% gewijzigd