3e date gehad maar ik wil niet meer

04-04-2010 19:03 33 berichten
nvt
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk zeggen wat je voelt. Niet om de hete brei draaien. Is best moeilijk, maar dan weet meneer in kwestie tenminste wel waar hij aan toe is. Succes!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
ehm gewoon afspreken en zeggen: Joh sorry, maar ik denk dat we het gewoon vriendschappelijk moeten houden?
Misschien heeft hij faalangst. De eerste keer was hij nog spontaan, maar daarna is hij teveel gaan nadenken over hoe het moest en hoe hij het beste kon doen om indruk te maken en raakte hij daardoor juist geremd. Als een duizendpoot die erover nadenkt hoe hij ook al weer moest lopen.

Hoe dan ook, ik zou inderdaad gewoon zeggen dat er geen match is.
Zo snel mogelijk duidelijk zijn, danwel persoonlijk danwel via telefoon of persoonlijk. Niks zo killing als het uitstellen en misschien een ander hoop geven...Sterkte!
Bellen, dat je niet weet of je wel wat voor hem voelt.
Eens met bovenstaande. Gewoon eerlijk tegen hem zeggen. Wel in persoon en niet via SMS of iets dergelijks. Het klinkt alsof hij "meer" durft via een SMS dan in persoon. Misschien verlegenheid? Afijn, gewoon tegenover hem gaan zitten en een gesprek aangaan. Wel zo eerlijk.

Voel je geen match omdat hij saai is of omdat je je niet fysiek tot hem aangetrokken voelt?
Nou afspreken lijkt me niet nodig voor iemand waar je 3 dates mee hebt gehad. Maar een belletje is misschien wel op zijn plaats.

Bedankt voor je gezelschap, echter wil ik het hier bij laten. Veel succes verder!
Als je niet meer af wilt spreken, is de boodschap wel duidelijk.
quote:Rubine schreef op 04 april 2010 @ 19:15:

Nou afspreken lijkt me niet nodig voor iemand waar je 3 dates mee hebt gehad. Maar een belletje is misschien wel op zijn plaats.

Bedankt voor je gezelschap, echter wil ik het hier bij laten. Veel succes verder!Precies. Ik vind eerlijk gezegd een mail hier ook nog wel OK. Je hebt toch verder nog helemaal niks met elkaar?
quote:Zamirah schreef op 04 april 2010 @ 19:13:

Bellen, dat je niet weet of je wel wat voor hem voelt.

Dan denkt man dat je misschien wel een beetje voor hem voelt en blijft dan 'jagen' (zoals jij graag ziet ;))

Gewoon duidelijk zijn dus! Anders houdt ie nog hoop voor een volgende afspraak.
Het lijkt mij dat deze man "gewoon" verlegen of onzeker is. Dat heeft niets te maken dat TO hem saai vindt, maar het zou wel een oorzaak kunnen zijn. Of hij heeft zich bij de 1e date anders voor gedaan (omdat het toen wel gezellig was) of de onzekerheid is daarna toegeslagen.

Daarbij een date waar je de hond meeneemt, lijkt me niet echt je van het. Waarom niet gewoon iets ondernemen?
quote:paloma schreef op 04 april 2010 @ 19:30:

Daarbij een date waar je de hond meeneemt, lijkt me niet echt je van het. Waarom niet gewoon iets ondernemen?Dat was toch; "de hond uitlaten" ?
Telefoongesprek:

Dalmatiër: Hoi met Dalmatiër.

Date: Hooooooooooooooi, hoe is het? Ik vond het weer superleuk om je te zien! Heb zo genoten!

Dalmatiër: Ja, die date is de reden dat ik je even bel.

Date: Wat is er dan?

Dalmatiër: Ik wil je even in alle eerlijkheid laten weten het daten hierbij te willen laten.

Date: Oh? Hoezo dan? Ik vind je geweldig!

Dalmatiër: Ja, dat heb ik gemerkt en daarom vind ik het ook moeilijk om het je te vertellen. Maar dat gevoel is helaas niet wederzijds.

Date: Jeetje, wat jammer, dat is mooi balen.

Dalmatiër: Tja, sorry, ik kan niet meer doen dan eerlijk zijn.

Date: Nou, eh, bedankt dan voor de gezellige dates.

Dalmatiër: Ja, jij ook bedankt.

Date: Dag.

Dalmatiër: Dag.

Zoiets?
Ff bellen en zeggen dat je de "klik" mist. Ik zou 'm niet laten

"hangen" door bij een volgende poging van zijn kant hem af te houden. Ik vind het namelijk ook niet tof als een gozer dat bij mij doet (sterker nog, heel veel vivavrouwen ook, als je naar de topics op dit forum bekijkt) ik hoor het zelf ook liever eerlijk, ookal doet het misschien auw :-)
Lieve .... Dank je wel voor de drie gezellige dates. Helaas wil ik het hierbij laten. Ik wens je alle geluk toe. Liefs, Dalmatier.
via de sms durft hij idd meer. maar ja dat hebben we allemaal wel..

misschien is het toch onzekerheid/ verlegenheid. maar dan nog, ik voel me niet fysiek tot hem aangetrokken.

saai is niet het goede woord, minder spontaan denk ik.

we hadden afgesproken om een lange strandwandeling te maken dus vandaar dat mn hond mee was.

ik ben er nog niet helemaal over uit. denk dat ik m dinsdag even bel.
Ja, bellen inderdaad, zeker niet smsen!

Zoooooo onpersoonlijk.

Ik ben pasgeleden ook weer eens afgeserveerd d.m.v. een sms. Terwijl wij twee weken lang, iedere dag meer dan een uur belden. Heel frustrerend en zeer laf. Een voordeel; ik wist meteen dat meneer in kwestie geen ballen had....
Ach, ik vind smsen best kunnen als je alleen wat met elkaar gedronken hebt. Wat is de meerwaarde van bellen in zo'n geval? Ik zou het ook liever per sms te horen krijgen, snel en zonder gedoe. Als je wat meer hebt gedaan dan natuurlijk wel via de telefoon of i.r.l.
quote:Quinty schreef op 04 april 2010 @ 19:47:

Telefoongesprek:

Date: Hooooooooooooooi, hoe is het? Ik vond het weer superleuk om je te zien! Heb zo genoten!

Dalmatiër: Ja, die date is de reden dat ik je even bel.

Date: Wat is er dan?

Dalmatiër: Ik wil je even in alle eerlijkheid laten weten het daten hierbij te willen laten.

Date: Oh? Hoezo dan? Ik vind je geweldig!

Dalmatiër: Ja, dat heb ik gemerkt en daarom vind ik het ook moeilijk om het je te vertellen. Maar dat gevoel is helaas niet wederzijds.

Date: Jeetje, wat jammer, dat is mooi balen.

Dalmatiër: Tja, sorry, ik kan niet meer doen dan eerlijk zijn.

Date: Nou, eh, bedankt dan voor de gezellige dates.

Dalmatiër: Ja, jij ook bedankt.

Date: Dag.

Dalmatiër: Dag.

Zoiets?

Of zoiets

Telefoongesprek:

Date: Je moet voor morgen al je afspraken afzeggen!

Dalmatiër: Waarom?

Date: Dat kan ik je nog niet vertellen, want dat is een verrassing! Je gaat het echt fantastisch vinden! Ik heb er zoveel zin in!

Dalmatiër: Ja maar....

Date: Ohnee he?! Je gaat me toch niet vertellen dat je niet kunt he? Het heeft me zoveel moeite gekost om dit te regelen. Ik heb ook al de hulp ingeroepen van andere mensen!

Date: Om 10 uur pik ik je op!

Dalmatiër: Eh...

Date: Oh, de bel gaat!

Dalmatiër: Ja maar...

Date: Lieverd, tot morgen! Ik hou nu al van je! Kuss

Date: tuut, tuut, tuut, tuut
Wat een gedoe om niks.

Wel ja, schrijf er een plan van aanpak voor!

Als hij belt heb je geen tijd om af te spreken en zegt dat je wel belt als je er zin in hebt. Wat dus nooit is!
Wat ik niet snap is dat je steeds zegt dat je een klik mist maar dat je het toch nog niet zeker weet

Waar twijfel je over dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 04 april 2010 @ 21:39:

Wat ik niet snap is dat je steeds zegt dat je een klik mist maar dat je het toch nog niet zeker weet

Waar twijfel je over dan?Waarschijnlijk een gevalletje "wanhopige vrouwen"-syndroom. Het "misschien valt er nog wat van te maken"-syndroom. En dat bedoel ik niet eens lullig, heb er zelf ook een paar jaar last van gehad.
Hmmm....daar heb ik gelukkig nog nooit last van gehad.

Ik vond trouwens nog iets wonderlijk in de postings....

Ze hebben niet gezoend, ze vind hem niet op die manier aantrekkelijk maar ze hoopte dan wel dat hij de voorzet zou geven om te zoenen...

Waarom dan?

Of is dat ook weer dat wanhopige vrouwen syndroom?

Ik word ook altijd een tikkie nerveus als mannen na 3 dates al gaan roepen hoe fantastisch ik wel niet ben!

Kijk dat ben ik natuurlijk wel, maar dat kunnen de heren in kwestie nog helemaal niet weten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:yoyo2 schreef op 04 april 2010 @ 20:27:

[...]Of zoiets

Telefoongesprek:

Date: Je moet voor morgen al je afspraken afzeggen!

Dalmatiër: Waarom?

Date: Dat kan ik je nog niet vertellen, want dat is een verrassing! Je gaat het echt fantastisch vinden! Ik heb er zoveel zin in!

Date: Ohnee he?! Je gaat me toch niet vertellen dat je niet kunt he? Het heeft me zoveel moeite gekost om dit te regelen. Ik heb ook al de hulp ingeroepen van andere mensen!

Date: Om 10 uur pik ik je op!

Dalmatiër: Eh...

Date: Oh, de bel gaat!

Dalmatiër: Ja maar...

Date: Lieverd, tot morgen! Ik hou nu al van je! Kuss

Date: tuut, tuut, tuut, tuut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven