waterornament in de reclame
maandag 5 april 2010 om 10:13
We hebben inmiddels de hele doos met oud papier doorgeworsteld (heule grote doos), maar kunnen hem niet vinden:
Dàt reclamefoldertje, waar onlangs een waterornament voor in de tuin in stond, zo'n (nep)stenen muurtje met een leeuwenkop eruit die water sproeit....
Iemand énig idee in welk foldertje dat onlangs stond? (en oh ja, ik heb al alle folders online doorgespit, dus misschien is het iets lokaals, kan natuurlijk ook nog...)
Dàt reclamefoldertje, waar onlangs een waterornament voor in de tuin in stond, zo'n (nep)stenen muurtje met een leeuwenkop eruit die water sproeit....
Iemand énig idee in welk foldertje dat onlangs stond? (en oh ja, ik heb al alle folders online doorgespit, dus misschien is het iets lokaals, kan natuurlijk ook nog...)

maandag 5 april 2010 om 10:30

maandag 5 april 2010 om 10:35

maandag 5 april 2010 om 10:38
Van de week was ik bij een niet nader te noemen tuintoko ( intratuin dus) en daar hadden ze een bijzonder schouwspel van enorme marmeren ( plastic met marmerlook) kogels, geflankeerd door kunstige pyramiden in dezelfde look, allemaal rustgevend en zen stromend water. Gecompeteerd door waterschieters met ledverlichting. Het leek wel kermis op de begraafplaats. Welk een armoe!
( ps voor de wanstaltigen, 1.29 voor een fluitende tuinkabouter bij de action, get them while they are hot)
( ps voor de wanstaltigen, 1.29 voor een fluitende tuinkabouter bij de action, get them while they are hot)
maandag 5 april 2010 om 11:23
quote:dangeensuus schreef op 05 april 2010 @ 10:38:
Oh ja... die meer dan irritante fluiters bij de Action! Walgelijk.....!!
En dan heb je telkens weer van dat leuke winkelend publiek dat die ondingen aanzetten zodat je om de 10 seconden in de waan bent dat iemand je woest aantrekkelijk vindt!
Niet dus!
Oh ja... die meer dan irritante fluiters bij de Action! Walgelijk.....!!
En dan heb je telkens weer van dat leuke winkelend publiek dat die ondingen aanzetten zodat je om de 10 seconden in de waan bent dat iemand je woest aantrekkelijk vindt!
Niet dus!