waterornament in de reclame

05-04-2010 10:13 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels de hele doos met oud papier doorgeworsteld (heule grote doos), maar kunnen hem niet vinden:

Dàt reclamefoldertje, waar onlangs een waterornament voor in de tuin in stond, zo'n (nep)stenen muurtje met een leeuwenkop eruit die water sproeit....

Iemand énig idee in welk foldertje dat onlangs stond? (en oh ja, ik heb al alle folders online doorgespit, dus misschien is het iets lokaals, kan natuurlijk ook nog...)
Yep.... ik heb m ook gezien. Ik ga denken!
Oef, herkenning... ben iig niet gek...

Was zo'n ongetwijfeld nep ding, kostte dan ook niet al te veel...
Dit zal het wellicht niet zijn, maar is deze ook leuk?

Leen Bakker, 79 euro

Nog steeds geen leeuwekop......

Ik heb 'm ook gezien, Intra Tuin?

Of zo'n ander groot tuin gebeuren, ben ff de naam kwijt.

Groenrijk, daar heb ik ook een folder van gezien afgelopen week.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zoek me suf. Xenos misschien?
intratuin niet, en tuincentrum overvecht stond ie ook niet in de folder.
Die van Leen Bakker... jeuuw!

Maar die andere... die dan weer wel!

wel een leeuw maar of het deze is?
Bedoel je deze?
dubbel
Xenos?!?!? (gaat direct googlen)
Volgens mij is het die van de intratuin of niet! Staat alleen niet in de folder die nu op de site staat.
Ja ja ja! Die is het!! Van de intratuin!

Dìe staat op het verlanglijstje!

En dames, hartelijk, hàrtelijk dank voor de backup!

Niet alleen in het vinden van m'n zo begeerde LeeuwenKopSpuugDing, maar ook in het aantonen naar Lief, dàt zo'n forum... afijn, jullie zijn lief!

Dankje wel allemaal!
Nu we hem gevonden hebben, wil ik het graag even hebben over je wansmaak
quote:dangeensuus schreef op 05 april 2010 @ 10:33:

Nu we hem gevonden hebben, wil ik het graag even hebben over je wansmaak Mag ik meedoen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gaarne.
quote:dangeensuus schreef op 05 april 2010 @ 10:33:

Nu we hem gevonden hebben, wil ik het graag even hebben over je wansmaak

Ik ben er ook niet weg van hoor.....
Ik moet trouwens altijd piesen van dat soort dingen. Dat gekletter werkt op mijn blaas. En op mijn zenuwen. Dit terzijde.
Van de week was ik bij een niet nader te noemen tuintoko ( intratuin dus) en daar hadden ze een bijzonder schouwspel van enorme marmeren ( plastic met marmerlook) kogels, geflankeerd door kunstige pyramiden in dezelfde look, allemaal rustgevend en zen stromend water. Gecompeteerd door waterschieters met ledverlichting. Het leek wel kermis op de begraafplaats. Welk een armoe!

( ps voor de wanstaltigen, 1.29 voor een fluitende tuinkabouter bij de action, get them while they are hot)
Waterspuuglelijk idd...
quote:dangeensuus schreef op 05 april 2010 @ 10:38:

( ps voor de wanstaltigen, 1.29 voor een fluitende tuinkabouter bij de action, get them while they are hot)

Oh ja... die meer dan irritante fluiters bij de Action! Walgelijk.....!!

En dan heb je telkens weer van dat leuke winkelend publiek dat die ondingen aanzetten zodat je om de 10 seconden in de waan bent dat iemand je woest aantrekkelijk vindt!

Niet dus!
Ik vind de combinatie Woest aantrekkelijk- action zowieso een contradictie in terminus. Als er al naar je gefloten word aldaar kun je maar beter heel hard wegrennen. Kan nooit veel soeps zijn als men denkt te kunnen scoren bij de action

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven