Saai!
dinsdag 6 april 2010 om 17:04
woensdag 7 april 2010 om 20:22
donderdag 8 april 2010 om 23:08
Oehh Deztunnie wat gaaf zeg!! *ziet dat het lente is en knikte bemoedigend*
Abusu jij was saai zeg! Saai gewerkt, saai naar koersoes en gewoon zo saai slapen. Mens kun je nog saaier zijn dan nodig is.
Ik heb lekker saai fakansie...(vakantie dus) En zit wat achter de klepslet, waai wat lekker buiten in de mooie zon of frisse lucht (ligt aan het weer natuurlijk) en rommel wat in huis. Kortom saai heel heel saai
Steph wat een saaie middag heb jij gehad
Abusu jij was saai zeg! Saai gewerkt, saai naar koersoes en gewoon zo saai slapen. Mens kun je nog saaier zijn dan nodig is.
Ik heb lekker saai fakansie...(vakantie dus) En zit wat achter de klepslet, waai wat lekker buiten in de mooie zon of frisse lucht (ligt aan het weer natuurlijk) en rommel wat in huis. Kortom saai heel heel saai
Steph wat een saaie middag heb jij gehad
zaterdag 10 april 2010 om 18:49
Zon schijnt (nog steeds, gaat hier om 20.15 pas onder), het is 10 graden en bijna geen wind. Mén wat een saai weer
Vandaag naar de kapper geweest, geshopt, op het dak van de opera gelopen, boodschappen gedaan, boek gelezen op het balkon in de zon en zo eens wat de eten maken. Kortom een perfecte saaie dag!
Vandaag naar de kapper geweest, geshopt, op het dak van de opera gelopen, boodschappen gedaan, boek gelezen op het balkon in de zon en zo eens wat de eten maken. Kortom een perfecte saaie dag!
WTF?
zaterdag 10 april 2010 om 18:52
Zonnetje schijnt hier ook. Balkon deur staat al de hele dag open. Het was fris, maar nu de zon in de huiskamer schijnt is het saai aangenaam warm te noemen. Heel weinig dingen gedaan dus echt de saaierd uitgehangen. Het is volgens de berichten hier 9-13 graden. Wel wind dus het kan frisser aanvoelen.
Deztunnie fijne dienst vanavond! En aai voor ut ondje
Abusu wat een heerlijke saaie dag heb jij gehad zeg.
Deztunnie fijne dienst vanavond! En aai voor ut ondje
Abusu wat een heerlijke saaie dag heb jij gehad zeg.
zaterdag 10 april 2010 om 20:13
quote:steph schreef op 06 april 2010 @ 15:57:
Enneaaa en CN25 welkom saaierds.
Ik ben ook weer van de partij, saaie dag gehad. Wenkbrauwen epileren, poetsen, was opvouwen en het wijkblad nieten. Kan het saaier, vast wel.
Snjookie, weer thuis saai doen? Hoe was de saaie vakantie?Ik ben vandaag pas thuisgekomen, ben daarzo aan het werk gezet (o nee, ik deed het vrijwillig).
Enneaaa en CN25 welkom saaierds.
Ik ben ook weer van de partij, saaie dag gehad. Wenkbrauwen epileren, poetsen, was opvouwen en het wijkblad nieten. Kan het saaier, vast wel.
Snjookie, weer thuis saai doen? Hoe was de saaie vakantie?Ik ben vandaag pas thuisgekomen, ben daarzo aan het werk gezet (o nee, ik deed het vrijwillig).
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 10 april 2010 om 21:06
Heullll saai.
Heb heel saai naar een paar Rembrandts staan kijken en heb een saaie van Gogh gezien en nog wat van die saaie plaatjes.
Heel saai naar nog meer musea geweest (ik word altijd heel cultureel daar in dat rokjesland), saai naar de dierentuin geweest (die heel saai kinderwagen en rolstoel onvriendelijk is omdat 'ie tegen een heuvel opgebouwd is...... saai voor degenen die kunnen toekijken).
Heb ook nog heel saai een medeforumster ontmoet.
Heb heel saai naar een paar Rembrandts staan kijken en heb een saaie van Gogh gezien en nog wat van die saaie plaatjes.
Heel saai naar nog meer musea geweest (ik word altijd heel cultureel daar in dat rokjesland), saai naar de dierentuin geweest (die heel saai kinderwagen en rolstoel onvriendelijk is omdat 'ie tegen een heuvel opgebouwd is...... saai voor degenen die kunnen toekijken).
Heb ook nog heel saai een medeforumster ontmoet.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 10 april 2010 om 23:46
Snjookie, ik dacht dat je er al eerder was. Wat waren twee weken niet saai met jouw erbij. Het is weer saaierder.
Niet dat de anderen niet saai waren, ik viel er zelfs bij inslaap (en dat is echt gebeurd).
Supersaaie vakantie, musea zien op vakantie.....tsss echt übersaai.
Saai in de tuin gestaan, vriend was aan het werken in de tuin maar niet Steph haar klusjes. Met allemaal beesssies die onverwachts overal heen gaan en snel. Saaie was opgevouwen ed. Ga nu saai slapen.
Niet dat de anderen niet saai waren, ik viel er zelfs bij inslaap (en dat is echt gebeurd).
Supersaaie vakantie, musea zien op vakantie.....tsss echt übersaai.
Saai in de tuin gestaan, vriend was aan het werken in de tuin maar niet Steph haar klusjes. Met allemaal beesssies die onverwachts overal heen gaan en snel. Saaie was opgevouwen ed. Ga nu saai slapen.