Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
quote:Viva Angel5 schreef op 06 april 2010 @ 20:33:

Willen jullie een Libelletopic openen ofzo? Dan kan dit topic weer gebruikt worden waar ie voor bedoeld is We willen graag even napraten over de libelle. Het heeft me diep geraakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 20:31:

ik vraag me af waarom ze daar crisis hebben.

Wie zou daar nu voor crisis kunnen zorgen JIJ?
ksst... hier werd niet gemodderd, wel een beetje met modder gegooid, dat dan weer wel!

of zijn we nu echt heel erg tegen de regeltjes bezig?
En trouwens, jij begon er over dus nu praten we na over wat jij zei
quote:mylenevalerie schreef op 06 april 2010 @ 20:34:

Pfff, welk topic daar? Heeft iemand daar een tampon laten vallen en KUT gezegd? Ja daar zijn de engeltes daar erg gevoelig voor. Ik zei het een keer heel netjes met kleine letters. Echt gewoon in de zin van Oh kut zeg voor je. Nou moet ik eerlijk zijn hoor, het wordt verwijdert, geen waarschuwing. Maar het is wel een aparte site moet ik zeggen.
quote:Festen schreef op 06 april 2010 @ 20:34:

[...]

JIJ?Nee joh zo zit ik niet in elkaar. Ik ben daar niet eens lid. Zou niet durven ( voor het zelfde geld kaffer ik daar mijn moeder uit...brrr nee hoor)
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 20:35:

[...]

Nee joh zo zit ik niet in elkaar. Ik ben daar niet eens lid. Zou niet durven ( voor het zelfde geld kaffer ik daar mijn moeder uit...brrr nee hoor)
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 20:35:

[...]

Nee joh zo zit ik niet in elkaar. Ik ben daar niet eens lid. Zou niet durven ( voor het zelfde geld kaffer ik daar mijn moeder uit...brrr nee hoor)jaja Suuus en iets niet durven?
Maar nu weet ik nog niet waar die rel crisis is op het draakvliegjes forum...
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 20:34:

[...]

We willen graag even napraten over de libelle. Het heeft me diep geraakt.

Eensch

Verder voel ik geen behoefte om een topic te openen daar, maar bedankt voor de vraag.
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 20:38:

[...]

Eensch

Verder voel ik geen behoefte om een topic te openen daar, maar bedankt voor de vraag.Ja...bedankt. Lief van je
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 20:38:

[...]

Eensch

Verder voel ik geen behoefte om een topic te openen daar, maar bedankt voor de vraag.En ik voel wel de behoefte maar mag niet wegens onderschrijding leeftijdsgrens...
Vanaf welke leeftijd worden we eigenlijk verbannen naar de Libelle of mogen we hier blijven tot we 80 zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb ik soms.....

Ik kom er bijna niet meer in....zo traag dat Libelle forum. Heb ook nergens een crisis kunnen ontdekken.
BGB, we mogen hier blijven tot we 80 zijn, mits we geen breipatronen gaan uitwisselen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 april 2010 @ 20:41:

Vanaf welke leeftijd worden we eigenlijk verbannen naar de Libelle of mogen we hier blijven tot we 80 zijn?Als je vervelend wordt ga je automatisch naar de Libelle. En je merkt het snel als je niet meer voor artikels gevraagd wordt. Bij de laatste vonden ze dat ik nog wel mocht meedoen, he duhhhhh, jullie hebben mij benaderd uit een topic van een paar jaar geleden . Moest er wel om lachen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 20:41:

Heb ik soms.....

Ik kom er bijna niet meer in....zo traag dat Libelle forum. Heb ook nergens een crisis kunnen ontdekken.ze hebben ook geen loepjes of werkende zoekfunctie waardoor je de plaatselijke engeltjes (of zijn het daar vliegjes?) niet kunt volgen.
Bianc we hadden toch afgesproken dat we voor altijd 20 zouden blijven? Doe moeilijk!
Wil je nog even napraten over die behoefte, Calm?
BGB ik denk dat wanneer je breipatronen voor condooms gaat uitwisselen op de sexpijler je wellicht beter kunt opoverstappen... Tot die tijd, wees welkom en inspireer ons
En ik wil ook nog even kwijt dat ik een aantal van jullie heftige SBS people vind. Zoeken naar de crisis op libelle. Zeker hetzelfde soort mensen wat bij een brand vooraan staat bij de camera om te roepen ohhhhhhhhhh wat errugggggggg ( ben ik in beeld )
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 20:41:

Heb ik soms.....

Ik kom er bijna niet meer in....zo traag dat Libelle forum. Heb ook nergens een crisis kunnen ontdekken.heb je wel een man gespot?
quote:Calm schreef op 06 april 2010 @ 20:34:

ksst... hier werd niet gemodderd, wel een beetje met modder gegooid, dat dan weer wel!

of zijn we nu echt heel erg tegen de regeltjes bezig?

Ik deed toch ook een

(was een geintje dus)
quote:Viva Angel5 schreef op 06 april 2010 @ 20:33:

Willen jullie een Libelletopic openen ofzo? Dan kan dit topic weer gebruikt worden waar ie voor bedoeld is

Geheel mee eens hoor. Over een kwartier komt Herman den Blijker weer, nieuwe versie van een programma. Even ervoor wat lekkere hapjes maken, fijne avond nog .

En de rest ook
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Festen schreef op 06 april 2010 @ 20:47:

[...]

heb je wel een man gespot?

Nee, ook niet, ja eentje, maar die is geband!

Ik krijg echt de kriebels daar....hoewel het wel meer mijn leeftijdscategorie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven