Werk & Studie alle pijlers

team-uitje

13-03-2010 20:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de afdeling willen we binnenkort iets leuks gaan doen. ik heb de opdracht gekregen iets te bedenken, iets te regelen voor 16 personen. Voorkeur gaat uit naar een workshop maar bv een dinershow kan ook leuk zijn. We willen wel in Brabant blijven. Ik heb al zo lang zitten googelen maar kom er niet uit.

Wie heeft er een leuk idee?
Sjonge het valt nog niet mee.... veel uitjes zijn boven het budget en te ver weg.

Ook zijn we niet met genoeg mensen. Vaak gaat het om minimaal 30 personen. Dan zullen we onze bewoners ook mee moeten nemen Dagje met dementen op sjouw pffffff!
Ik zag laatst dat je wie is de mol in je bedrijf of je eigen plaats kunt spelen. Leek me leuk als teamuitje!
Heb ik ook gezien idd. Zou dat misschien iets kunnen zijn?

Weer zoeken!!
Monique,

Voor een vriendin organiseer ik een vrijgezellenfeestje,

we gaan een lachmeditatie/lachyoga doen is dat iets? Dat in combinatie met bijv een high tea of lasergamen in het bos oid?
We hebben net zitten brain-stormen maar sjonge...de meningen zijn erg verdeeld :(

Lachmeditatie?? Ik zal eens gaan googelen straks als ik meer tijd heb.:)
Datum hebben we al....maar nog steeds geen ideeeeeeee
Dagje Breda? Bijvoorbeeld een poker clinic of bootje varen op de singels of streetgolf. Of een combinatie van deze met ergens een high tea? of afsluitend dinertje.

Bij een poker clinic worden uiteraard de spelregels uitgelegd door pokerinstructeur en daarna volgt een toernooitje, vanaf 6 deelnemers. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ben zelf ook op zoek naar personeelsuitje.

Nog meer ideeën trouwens op website van 'beleef breda' Als je tenminste naar Breda wilt, natuurlijk!
Eindelijk hebben we wat kunnen beslissen. Het was echt heel lastig want wat de een leuk vond, vond een ander juist weer niks. Ook nu we besloten hebben naar de Efteling te gaan en daarna nog uit eten.

Drie mensen hebben besloten niet mee te gaan.

Bikini pimpen vond de teamleider wel leuk trouwens
En zoals het er nu voor staat gaat het niet door omdat we geen hele dag vervangend personeel geregeld kunnen krijgen. :(

Zouden we alle oudjes dan maar mee moeten nemen en gewoon de hele dag in de pagode moeten zetten?

Ik hoop dat er nog iets geregeld kan worden.......
Yes het gaat wél door zoals het er nu uit ziet! Nu kunnen we boodschappen gaan doen bij AH voor korting
Zelf heb ik binnenkort een teamuitje georganiseerd voor 18 man.

High tea en een zumba workshop.

Totale kosten: 350 euro.

Ivm vervanging personeel doen we het op zaterdag, dan hebben we voldoende tijd en hoeft er geen vervanging geregeld te worden.
Oh Zumba work-shop? Da's ook leuk zeg!! Denk alleen dat onze teamleider dan niet mee gaat

Vervangend personeel in de zorg is altijd lastig te regelen en vooral voor een hele dag. Het probleem is de avond......

ik werk op een PG afdeling en dan is het voor de bewoners extra onrustig als het niet goed geregeld is.

Met hoeveel mensen gaan jullie dat doen?
Oh zie nu pas dat het voor 18 mensen is Leuk!!
Verplaatst naar Werk & Studie.
Mag zeker geen reclame maken? Mh. Dan niet.

Ik ken een bepaald iemand die workshops organiseert over het grootste land ter wereld. Je kunt er ook leren schrijven. Je kunt er een drankje ( warm of koud) , bij drinken, speciale hapjes eten en het wordt een complete thema-bijeenkomst. Die " iemand" past het totaal aan op de wensen van de groep. Uiteraard vertel ik niet wie het is. Wel weet ik dat je meer info kunt vinden op sites waar je kunt bieden op allerlei zaken. Hiervan zeg ik de naam uiteraard ook niet!
Inmiddels zijn we ook druk aan het sparen met de zegeltjes van AH. Scheelt 8 euro per kaartje,das toch de moeite of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven