Herrie in de huiskamer
dinsdag 6 april 2010 om 22:30
En weer een nieuw programma van Herman
De deelnemers hebben 2 dagen de tijd om hun huiskamer om te bouwen tot restaurant waarin ze een aantal gasten een 2 gangenmenu moeten voorzetten. De gasten mogen zelf weten hoeveel geld ze betalen aan het einde van de avond en het stel dat het meeste geld heeft verdiend, heeft gewonnen
Wie kijkt er ook?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 6 april 2010 om 22:38
quote:Jaffa schreef op 06 april 2010 @ 22:35:
Nee, ik kijk niet meer. Zelfbescherming!
De laatste keer dat ik een Herman-programma heb gekeken, heb ik gedroomd dat ik met hem zoende. Zit nog steeds in de verwerkingsfase dus ik sla even over.
Maar veel plezier!OMG, ik hoop dat je hulp hebt.
Nee, ik kijk niet meer. Zelfbescherming!
De laatste keer dat ik een Herman-programma heb gekeken, heb ik gedroomd dat ik met hem zoende. Zit nog steeds in de verwerkingsfase dus ik sla even over.
Maar veel plezier!OMG, ik hoop dat je hulp hebt.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 6 april 2010 om 22:40
dinsdag 6 april 2010 om 22:43
quote:rosanna08 schreef op 06 april 2010 @ 22:40:
ik vond het wel leuk om te zien, maar het is denk ik wel afhankelijk van de kandidaten. Ik was het wel eens met de uitslag, ik vond die andere man heel onaardig en zich er heel erg makkelijk vanaf maken
Ja, ik dacht ook steeds; het is niet makkelijk om heel chique te willen zijn als je Rodney en Esmeralda heet.
* maakt excuses voor vooroordelen *
* en aan iedereen die Rodney of Esmeralda heet *
ik vond het wel leuk om te zien, maar het is denk ik wel afhankelijk van de kandidaten. Ik was het wel eens met de uitslag, ik vond die andere man heel onaardig en zich er heel erg makkelijk vanaf maken
Ja, ik dacht ook steeds; het is niet makkelijk om heel chique te willen zijn als je Rodney en Esmeralda heet.
* maakt excuses voor vooroordelen *
* en aan iedereen die Rodney of Esmeralda heet *