Middelbare scholen

07-04-2010 13:54 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok◙, ik heb nog een krap jaartje en ben al aan het zoeken geweest maar kom er neit echt uit.

De vroegere MAVO/HAVO/VWO is tegenwoordig bijna allemaal verdwenen.

Daarvoor in de plaats

VMBO-K

VMBO-T

en wat al niet meer. Wie kan mij de tegenwoordige namen(!) vertellen zodat ik er iets wijzer uit word. En mijn dochter iets beter kan leiden naar een leuke/goede school.

Alvast bedankt
quote:waaromdan schreef op 07 april 2010 @ 15:33:

Emmenn, wellicht ben ik niet zo'n wonder met Google als jij.

In de tijd van het commentaar geven had je het kunnen copy-pasten........was netzoveel moeite al je kritiek geven.

Ze gaat ook niet komend schooljaar, staat in vraag toch!!!?? (krapjaartje = eind 2010/begin 2011 gaan zoeken)

Snap ookw el dat ik naar de openavonden/dagen moet/kan gaan en haar ook gedeeltelijk laat beslissen

Oh pardon dat ik had gereageerd op je topic. Was mij niet geheel duidelijk dat je 'ook wel wist' dat je naar de open dagen kunt gaan enzo.
IK begrijp dat je kind nog in groep 7 zit (want je hebt nog een jaar te gaan) Nou, in groep 8 zijn er dus (bij ons op school) gewoon informatie-avonden voor de ouders. Vooral omdat veel ouders het nieuwe systeem nog niet kennen. Handig toch?

Wacht dus nog gewoon een (half) jaartje. In november krijg je alle informatie (of meer) die je nodig hebt
Later is nu
Waaromdan,

Zeg dan gewoon dat je niet weet hoe te Googlen. Nu kwam je lui en een beetje onnozel over.
Verplaatst naar Kinderen.
Beetje begrip ja? Alsof googlen zo makkelijk is.
quote:nazife schreef op 07 april 2010 @ 22:08:

Beetje begrip ja? Alsof googlen zo makkelijk is.echt wel.......

Beetje begrip ja? Alsof googlen zo makkelijk is.?

Als je surft naar www.google.nl en dan invult "vmbo-t" is de allereerste hit die je krijgt een uitgebreide uitleg op wikipedia, daar komt weinig google-kunde aan te pas.

Beetje begrip ja? Alsof googlen zo makkelijk is.

Ojee, welk niveau is dat dan??

Serieus...
Ja, hou er maar over op. Als je met haar meedenkt en het past niet in haar straatje, krijg je als dank een snauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven