Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
woensdag 7 april 2010 om 20:40
woensdag 7 april 2010 om 21:09
quote:Dushi74 schreef op 07 april 2010 @ 19:39:
Een ding: je WTJ kun je zover wrecken dat je er geen troep aan over houdt hoor. Als je het echt op de letter gaat opvolgen hou je er niets aan over (vooral veel pagina's weggeven, tot compost maken en dergelijke opdrachten)
Ja maar ja maar, ik moet toch stickertjes kopen en lijm en stiften en glitterpennen en kleurpotloden en en en....
Shit, ik denk dat ik er binnenkort inderdaad aan moet geloven
Een ding: je WTJ kun je zover wrecken dat je er geen troep aan over houdt hoor. Als je het echt op de letter gaat opvolgen hou je er niets aan over (vooral veel pagina's weggeven, tot compost maken en dergelijke opdrachten)
Ja maar ja maar, ik moet toch stickertjes kopen en lijm en stiften en glitterpennen en kleurpotloden en en en....
woensdag 7 april 2010 om 21:27
Je bent al verkocht Soleil ... ik had ook 0 knutselspullen in huis maar voor 6 euro bij de action en 3 euro bij zeeman heb ik een tas vol....
ik heb vanavond de pagina met 1 woord gemaakt, zal morgen foto plaatsen want in het donker wordt dat niet mooi. Verder denk ik nog steeds aan de hersenen (ik lees mezelf terug en lijk Hannibal Lector wel ) en ik heb wel een leuk idee voor de pagina van de kantoorartikelen...
ik heb vanavond de pagina met 1 woord gemaakt, zal morgen foto plaatsen want in het donker wordt dat niet mooi. Verder denk ik nog steeds aan de hersenen (ik lees mezelf terug en lijk Hannibal Lector wel ) en ik heb wel een leuk idee voor de pagina van de kantoorartikelen...
woensdag 7 april 2010 om 21:43
quote:_Soleil_ schreef op 07 april 2010 @ 21:09:
Oh, ik moet helaas constateren dat er geen weg terug meer is...
Ook zonder WTJ ben je al verslaafd....
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 7 april 2010 om 21:45
woensdag 7 april 2010 om 21:49
quote:Janna80 schreef op 07 april 2010 @ 21:43:
[...]
Haha, ja dat is nog het ergste eigenlijk Zelfs zonder z'n ding ben ik ermee bezig
Misschien moet ik morgen toch dat stickertje uit de lift pulken
[...]
Haha, ja dat is nog het ergste eigenlijk Zelfs zonder z'n ding ben ik ermee bezig
Misschien moet ik morgen toch dat stickertje uit de lift pulken
woensdag 7 april 2010 om 22:05
Haha, ik ga hem toch maar bestellen denk ik.
En dan ook maar een voor een vriendin voor wie ik nog een verjaarscadeau zocht.
Zal ik bol een mailtje sturen of ze de verkoop hebben zien stijgen de afgelopen tijd?
Dit meisje heeft goed begrepen wat wrecken inhoudt
http://www.youtube.com/watch?v=DA_0yRbfcE8
En dan ook maar een voor een vriendin voor wie ik nog een verjaarscadeau zocht.
Zal ik bol een mailtje sturen of ze de verkoop hebben zien stijgen de afgelopen tijd?
Dit meisje heeft goed begrepen wat wrecken inhoudt
http://www.youtube.com/watch?v=DA_0yRbfcE8