Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Dank je, ik ga eens bij bol kijken. Ik voel een tweede verslaving aankomen.
En en en, ik heb een stickertje van n pink lady (appel), YEAH! dat is nr. 1.
@ steph: volgens mij móet je niets ... nee hoor je kunt knutselen wanneer je wilt, ik doe het ook niet elke dag. Het boekje kun je bij Bol bestellen maar ook bij Selexys of American Bookshop kopen (in DH lagen hele stapels). Je kunt ook een gewoon schrift nemen maar dan staan de opdrachten er alleen niet in!

Ik ga zo ook weer even aan de slag, ik wil iets met mijn pagina vullen met 1 woord, kijken wat daar mee kan. Ik vond zowel de vlinder die ik hier gezien heb als de vissen echt heel gaaf!
Ik heb het op mijn verlanglijstje gezet en het is leuk wat ik tot nu toe heb gezien.
Oh jee, Steph... daar komt ineens een nieuwe verslaving om de hoek kijken!
Ik heb op hyves gekeken, zo actief daar. Iemand had al drie boeken!
Oh het is echt erg verslavend. Liet 'm gisteren aan wat collega's zien en die keken me een beetje schaapachtig aan... En ikke maar vrolijk staan te springen: 'ja het is echt leuk hoor!' hihi Daarom is het fijn om hier een aantal soortgelijken tegen te komen :D (mensen weten gewoon niet wat ze missen!)

Vriendlief hier vindt het leuk maar raar. Hij heeft al wel met liefde de pagina dat iemand anders iets met het boek moet doen in repen gescheurd...!

Ben benieuwd naar nog meer foto's van jullie!
Steph, je kunt er zondag 3 zien

Iedereen die bij mij m'n boek ziet wil 't meteen onder handen gaan nemen... tsss.... koop lekker zelf zo'n boek!
Oh, Suuz, dat probleem heb ik ook, dat die foto eerst heel groot in beeld komt... geen idee hoe dat komt.. (of hoe je het kunt voorkomen...)
quote:steph schreef op 07 april 2010 @ 15:12:

Dank je, ik ga eens bij bol kijken. Ik voel een tweede verslaving aankomen.Oh, vraag meteen de verkoop statestieken van WTJ
Janna jammer dat ik er dan nog geen heb, geld tekort...., fijn dat ik er dan zie. mag ik die dan uitlaten???
quote:Jokejacket schreef op 07 april 2010 @ 13:02:

Ik heb net ff wat paaseitjes gesnoept en 4 andere bonbons, zodat ik mn WTJ kan beplakken met snoeppapiertjes hihi... Snoepen voor het goede doel!

Heb ik ook gedaan. Moet ze alleen nog inplakken (de papiertjes van de paaseitjes) Ben nu wel weer genezen voor een heel jaar (qua paaseitjes eten)

MeJane prachtig wat je gedaan hebt...en monnikenwerk in progress zal ik maar zeggen
Steph ik waarschuw je. Het is echt verslavend. Maar dat vind ik met fröbelen altijd wel.

Ik heb de bladzijde: knip door een aantal bladzijdes heen niet gedaan. Ik heb toen ik net de WTJ had door alle bladzijdes een gaatje gejast (inclus de kaften). Vind dat ik dan ook voldoende mijn "plicht" gedaan heb. Wil natuurlijk nog ruimte over houden voor meer wreckingjobs
Ik fröbel makkelijk maar wat een circkels zag ik op een pagina, dat is geduld hebben.

Ga nu maar alvast stickers sparen voor mijn wtj.
Kijk Steph het begin van je verslaving is er al. Zelfs nu je nog geen WTJ hebt, dat belooft veel goeds

WHOEHOE PAASEITJES!!!!!
je hebt inderdaad goed doorgegeten

hij is wel mooi geworden chayuz
Ik lees vanaf het begin mee op dit topic (ik vind het leuk om jullie foto's te zien), maar ik heb mezelf tot nu toe weten te weerhouden van het kopen van een WTJ. Maaaarrrrr... Vandaag stond ik op mijn werk in de lift en daar had iemand een fruitstickertje op de wand geplakt. Mijn eerste reactie was: die moet ik eraf pulken voor een WTJ!
Ja leuk Soleil! Ook eentje kopen! Is echt leuk!
Ik probeer juist wat minder troep te verzamelen, niet meer...
Een ding: je WTJ kun je zover wrecken dat je er geen troep aan over houdt hoor. Als je het echt op de letter gaat opvolgen hou je er niets aan over (vooral veel pagina's weggeven, tot compost maken en dergelijke opdrachten)
quote:_Soleil_ schreef op 07 april 2010 @ 19:15:

Ik lees vanaf het begin mee op dit topic (ik vind het leuk om jullie foto's te zien), maar ik heb mezelf tot nu toe weten te weerhouden van het kopen van een WTJ. Maaaarrrrr... Vandaag stond ik op mijn werk in de lift en daar had iemand een fruitstickertje op de wand geplakt. Mijn eerste reactie was: die moet ik eraf pulken voor een WTJ!

Als je dat al gaat denken, kan het vast niet lang meer duren voor je er 1 hebt

En weer nieuwe WTJ's erbij zie ik. Welkom, wreck gezellig mee!

Ik zat in de tram strepen te zetten in mn WTJ. Schots en scheef natuurlijk. De bestuurder ging lekker "sportief" de bochten door. Ik kon vanuit mijn ooghoeken de verbazing van de vrouw naast me zien. Toen heb ik uit baldadigheid alvast de "gaten-pagina" gedaan. Ik geloof dat iedereen die in mijn buurt stond/zat in shock

was dat iemand zo omging met een boek.

En ik heb ein-de-lijk een woord gevonden. Ik zat ook steeds aan vlinder te denken. Maar die is het dus niet geworden. Als het af is komt er natuurlijk weer een foto.
Chayuz vrolijk pasen
Fieka leuk is die opdracht he.. vooral al die geschokte gezichten van anderen.
ik heb nu al afkickverschijnselen zonder al die paaseitjes. haha erge is ook nog dat ik extra een zak paaseitjes had gehaald omdat ik de pagina niet volkreeg (A)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven