Antonio's vieze verhalen topic.

02-10-2007 18:07 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooo dames ik ben zo dol op vieze verhalen.Niet van ontblote borsten en te korte rokjes, maar van vieze, gore dingen. Iemand schreef eens dat ze chocolade mousse aan het maken was, en likte een flinke klodder van de grond, bleek het de kat die net gepoept had. Een ander meisje schreef over haar lieve moeder die broodjes beenham verkocht had en aan het einde van de dag was haar pleister zoek die om haar vinger zat. Ik smul van dit soort zaken.

Ik heb ook wel wat viezigheid meegemaakt, maar dat heb ik al hier verteld. Als er nog behoefte aan is vertel ik het wel nog een keer maar mijn leven verloopt vrij keurig, als ik de keren dat ik zittend ga plassen en dan blijkt dat mijn krachtige straal net tussen de pot en de bril terechtkomt even vergeet....

Dus, vraten de maden al de kont van je konijn aan, had je de biefstuk op het aanrecht laten liggen en werd je getracteerd op een vliegenplaag na 3 weken Ibiza, bleek er iemand te hebben gepoept in dat keurig opgemaakte hotelbed, was de maaltijd in de pittoreske restaurantje nou niet je-van-het, vertel het hier. Ik ben benieuwd.
Oeh wat een leuke verhalen.

Toen ik nog vrij jong was (12 of 13 denk ik) liep ik de wc's van de mac donalds eens in. De hele wasbak (en eronder) was volledig ondergekotst, je zag de stukjes mac donalds friet nog zitten. In de wc hing niet alleen een kotsgeur maar ook een zéér penetrante kokoshaarwax lucht, ik heb tijdenlang de kokoswax níet kunnen ruiken zonder aan kots te denken. En nu nog heb ik af en toe dat ik dat spul ruik en dat de kotsscene me weer door mijn hoofd speelt.

Ik heb ook eens in de winkel gehad dat een hondje zijn behoefte niet meer in kon houden en zijn (nogal zachte) poep dus midden in de winkel liet lopen. Het was één grote zooi en ik stond bijna zelf te kotsen. (Ik ben hier niet zo goed mee) Gelukkig ruimde de dame wél zelf de stront op van het hondje, maar ik mocht natuurlijk wel de vuilnisbak daarna (met alle strontpapiertjes) legen. Ik ben écht bijna gaan kotsen.

Zo hebben we ook een mevrouw in een rolstoel gehad die voordat ze de winkel binnenkwam door een verse drol was gereden. Die rolstoel verspreidde dus een uitgebreid poepspoor.

Ow, en vrij recent had ik onder mijn leuke nog vrij nieuwe esprit sneakers opeens een héle gróte róze plak plakkauwgom. Zeker 1/3 van de schoenzool was ermee bedekt. Schrapen aan de stoeprand hielp niet, in een plasje springen hielp niet, dusi k heb met een stokje alle vieze smerige zoetige uitgekauwde bubbelgum van mijn schoenzool mogen peuteren... en in die esprit zooltjes zit nogal wat profiel....
Hier nog een kotsverhaal:

Zo zat ik een keer in de bioscoop met een vriendinnetje. De film was nog niet begonnen, en 3 rijen achter ons zat zo'n vies, akelig, dik, verwend jong zich helemaal vol te vreten met chips, snoep en andere snacks. Om dat allemaal weg te krijgen dronk hij daar ook nog een halve liter cola bij. Ik zei al tegen mijn vriendin....als die niet over zijn nek gaat, dan weet ik het niet meer! Enfin, de reclame begint....paar minuutjes later hoorde we achter ons wat gerommel...scheen dat jong niet goed te zijn geworden....en zo geschiedde dat hij de rij voor zich compleet had ondergekotst. De film werd gestopt, dat jong werd lijkbleek door moeders afgevoerd en een medewerker ging flink aan de poets.... En wat me toen nog het meest bij is gebleven.....die smerige ranzige zure kotslucht die er gedurende de hele film hing....ieeeuww!

En ooo....wel toepasselijk die lucht, want we keken naar Saw 1.
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 03-10-2007 00:07
Reden: Saw 1...met échte kotsluchtjes.... ;-)
% gewijzigd
oh lol ik heb geen poepverhaal, wel nog een leuk kotsverhaal, al zeg ik het zelf

was een keer eten met een vriendin bij een mexicaans restaurant, gezellig, margarita'tje erbij.. we hadden net ons eten besteld toen we van een tafeltje achter mijn vriendin een raar geluid hoorden.. eigenlijk wisten we het wel, maar toch kijken.. de tafelgenoot van de meneer die zojuist zijn bord had ondergekotst legde nog snel een servet over het bord voordat ze de zaak uitliepen.. arme serveerster! wij kregen een ander tafeltje, het rook daar echt TE erg naar kots. ik heb nog wel wat gegeten maar mijn vriendin (die het niet eens had gezien, want ze zat er met haar rug naartoe, maar wel had geroken) kreeg geen hap meer weg
Romantisch Xan je hebt haar zeker wel de neus gesnoerd?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Waarom gaat het hier trwns over poep OF kots?? Ik hoorde laatst van een verpleegkundige, dat mensen die ernstig ziek zijn, (maar dan is er echt iets niet in orde heur), zelfs poep braken. Dat vond zij echt het allerergste wat ze in haar loopbaan heeft meegemaakt. Maar nogmaals, dan is er wel wat meer met je aan de hand dan een buikgriepje sterker nog, dan is poep braken w.s. een van de laatste dingen die je in je leven doet.
quote:Very Cherry schreef op 02 oktober 2007 @ 23:56:

Romantisch Xan je hebt haar zeker wel de neus gesnoerd?Haha!, wat een romantiek he? En trouwens...je wordt bedankt! Ik vandaag zo'n pak tukkies gekocht....en wat denk je?
Poep kotsen?....stoma verkeerd geplaatst?

ff geintje: Toppunt van ranzigheid? Stomabeffen
Hahaaaaaa Xan, ja hooorrrrrrr, ook Tuc Salt & Pepper verslaafd??? Zeg dat het niet waar is pls
Up! een vies verhaal in de morgen brengt een dag zonder zorgen.
Afgelopen zomer haden we een appartement gehuurd in Spanje.Ik had een fikse blaasontsteking en daardoor dronk ik enorme hoeveelheden water

Die avond gingen we gezellig met dochter en vriend wat drinken in een kroeg .Mijn dochter werd ongesteld en wilde even terug naar het appartement om zich te verschonen .We hadden een melige bui en besloten de lift te nemen .Ik moest erg lachen en kon mijn plas echt niet meer ophouden.

Er kwam een enorme hoeveelheid uit ,echt een waterval.

Snel hebben we ons omgekleed en met dweil liepen we naar de lift die net stopte Er stapte een gezin met twee kleine kinderen uit en die stonden met hun blote voeten in mijn plas .

Echt erg maar ik moest zo lachen dat we gauw doorgelopen zijn en later heb ik de lift schoongemaakt
ik weet ook een ranzig verhaal.

mijn moeder heeft 2 katten.

een van de katten was niet lekker die dag.

ze was zo ziek dat ze haar eten niet kon binnen houden en kotste op het laminaat.

en wat doet die andere kat die vreet het gewoon op !!!!

bah bah over hergebruik gesproken!!!.

xxx
We zaten een poosje geleden te bbq'en en toen nam ik zonder te kijken een slok uit een (beetje ingedeukt) blikje fris. Grote slok genomen, voelde opeens wat tegen mijn lip! Keek ik, waren het sigarettenpeuken!! Toen heb ik toch wel even goed overgegeven, bah wat was ik misselijk zeg!!
Hahaha.... dit topic is echt vies

zo vies dat je steeds even moet kijken

Toen ik een jaar of 16 was gingen wij op vakantie naar Frankrijk met het hele gezin.

Buuf zou op de katten passen. Geweldige vakantie gehad en toen we terug kwamen snelde ik naar mijn kamer...

Verspreid over de hele vloer lagen kleine witten balletjes.

Ik had totaal geen idee wat het was dus pakte er eentje op -zit nu ff te kokhalzen- en kneep erin... Ding spatte met geweld uit elkaar.

Ik wilde toch wel ff weten wat het was en ja hoor... een paar meter verderop lag een dode muis die in zeer verre staat was

BAH

bleek dat de buurvrouw mijn slaapkamerraam open had gezet en onze jachtlustige kat was via de schutting in mijn kamer gekomen om me een 'cadeautje' te brengen
Ow Ambrosia, ik heb ook eens zoiets gehad. Maar dan met een grapjas die een enorm stuk as in mijn kop koffie had afgetikt

Ik nam een slok koffie en voelde een viezige brok door mij keel glijden. Die structuur en smaak vergeet ik nooit weer en ik zit dit stukje ook met kippevel te tikken. Ik heb gekotst tot ik niks meer in mijn maag had zitten, maar ik heb echt een paar uur lang dat as-gevoel in mijn keel gehad. Goor!
Gatverdamme. Ik heb echt geen trek meer in m'n eten na al die verhalen...
Sourire, ik begrijp niet wat die witte balletjes waren, en ook de context niet met een dode muis.
Nog iets ranzigs wat ik me gelukkig niet meer kan herinneren, alleen van verhalen van mn ouders. Ik at vroeger slakken, gewoon uit de tuin met huisje en al. Maar die verzamelde ik dus om ze een voor een door de suiker te halen en op de muur te plakken. Dan likte ik ze een voor een af, dan weer door de suiker en dan at ik ze echt op, bleeeeeeeeeeeeeh!! en dan zei ik met een grijns, lak lek!

Ik was nog maar 2 ofzo, maar echt vies gewoon!!
Erg leuke vieze verhalen trouwens. Ik heb al eens tegen de hoofdredactrice gezegd dat vrouwen ook dol zijn op vieze verhalen.
lol ambrosia, de huis tuin en keukenversie van escargots?

en ik snapte dat van die witte balletjes ook niet...
quote:lottekeNL schreef op 03 oktober 2007 @ 16:19:

lol ambrosia, de huis tuin en keukenversie van escargots?

en ik snapte dat van die witte balletjes ook niet...

Ja de andere versie was de burm (lees wurm), ook die schijnt erg lekker te zijn geweest met suiker

En ik snap die witte balletjes ook niet!
Gewoon slakken eten vind ik al vies. Hoewel sommige mensen ze lekker vinden in een kruidenbotersausje. Ik eet weer oesters, waarbij anderen kijken of ik niet goed wijs ben.
Haahaha, Ambrosia met haar slakkenverhaal.

En ja, Antonio, er zijn zat vrouwen die van vieze verhalen houden. Als ik een vieze foto ofzo zie, moet ik hem ook altijd aan mijn broer laten zien, die kan door ook zo lekker van griezelen en van hem krijg ik dus ook dat soort foto's met als laatste aanwinst close ups van het abces van hun hondje.
Cum non tum age
Oesters vind ik net zo smerig als slakken moet ik eerlijk zeggen. Ik moet ook direct denken aan die scene uit de nieuwste film van Mr. Bean, voor wie die al heeft gezien. Hij giet dan al die oesters leeg in de tas van de vrouw naast hem, die vervolgens haar telefoon wil pakken en dan in die smurrie grijpt.......
misschien moet je eens meedoen aan fear factor
hahaha, nou als je ziet wat ze daar allemaal wegwerken, echt niet normaal. Dan zou ik dus echt heel snel afhaken. Ik kan me nu ook echt niet voorstellen dat ik al die dingen heb gegeten, maar goed ik krijg het wel weer naar mijn hoofd geslingerd bij elk familiefeestje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven