3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
donderdag 8 april 2010 om 17:19
quote:chocolover schreef op 08 april 2010 @ 17:16:
Goede doelen als ze komen, levensverzekering nog niet.
Pensioen gaat via werk toch?Ja, maar das niet veel vaak en als je een tijd niet gewerkt hebt dan krijg je te maken met een pensioengat. Ik spaar naast mijn gewone pensioenvoorziening nog extra voor later. Wil niet een van die oudjes worden die ruzie staan te maken over 2 cent bij de kassa en daarna nog 10 keer het bonnetje controleren.
Goede doelen als ze komen, levensverzekering nog niet.
Pensioen gaat via werk toch?Ja, maar das niet veel vaak en als je een tijd niet gewerkt hebt dan krijg je te maken met een pensioengat. Ik spaar naast mijn gewone pensioenvoorziening nog extra voor later. Wil niet een van die oudjes worden die ruzie staan te maken over 2 cent bij de kassa en daarna nog 10 keer het bonnetje controleren.
donderdag 8 april 2010 om 17:20
quote:josje37 schreef op 08 april 2010 @ 17:17:
Bel ik net mijn moeder, ligt een tante van mij op sterven. Was al wel langer ziek, maar toch. Heb ik volgende week misschien een crematie. Hoe zal dat gaan met mijn nieuwe werk? Vind ik wel vervelend eigenlijk.....Eh...het staat er een beetje apart, maar ik neem aan dat je het vooral vervelend vindt dat je tante op sterven ligt toch? Sterkte in elk geval.
Bel ik net mijn moeder, ligt een tante van mij op sterven. Was al wel langer ziek, maar toch. Heb ik volgende week misschien een crematie. Hoe zal dat gaan met mijn nieuwe werk? Vind ik wel vervelend eigenlijk.....Eh...het staat er een beetje apart, maar ik neem aan dat je het vooral vervelend vindt dat je tante op sterven ligt toch? Sterkte in elk geval.
donderdag 8 april 2010 om 17:22
quote:chocolover schreef op 08 april 2010 @ 17:20:
Maar is dat dan je spaargeld of stort je het op een speciale pension rekening ofzo?Een beleggingsfonds. Dat mag ik namelijk voor een groot gedeelte aftrekken van de belasting. Het was wat gezakt door de crisis, maar ach, ik heb nog jaaaaren om het te zien stijgen. En ik kan er niet met mijn pootjes aanzitten, dat vind ik nog het belangrijkste.
Maar is dat dan je spaargeld of stort je het op een speciale pension rekening ofzo?Een beleggingsfonds. Dat mag ik namelijk voor een groot gedeelte aftrekken van de belasting. Het was wat gezakt door de crisis, maar ach, ik heb nog jaaaaren om het te zien stijgen. En ik kan er niet met mijn pootjes aanzitten, dat vind ik nog het belangrijkste.
donderdag 8 april 2010 om 17:25
donderdag 8 april 2010 om 17:25
donderdag 8 april 2010 om 17:27
donderdag 8 april 2010 om 17:28
Ik heb weleens de neiging gehad om zo'n ouwe zeikerd die 2 cent naar dr hoofd te smijten. Stond vet mijn bus te missen in die rij en ze bleef maar doorzeuren, terwijl dat meisje al meerdere malen had uitgelegd waarom ze dat geld niet terug diende te krijgen. De uitleg klonk heel plausibel, maar oudje had schijt aan de steeds langer wordende rij. Maar ja, oud he...dan kun je weinig...
donderdag 8 april 2010 om 17:32
Hahaha, Choco wordt de meest gepeste bejaarde later als ze niet oppast
Dat weet ik nog wel een forum voor je, voor later...waar je dan lekker daarover kunt zeuren
Dat weet ik nog wel een forum voor je, voor later...waar je dan lekker daarover kunt zeuren
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 08-04-2010 17:32
Reden: o o foutje
Reden: o o foutje
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.