Gezondheid alle pijlers

Tempur kussen..Dan ook matras? Oude nog geen 5 jaar!

09-04-2010 09:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb steeds meer last van mijn nek als ik heb geslapen. Ik vermoed dat mijn kussen niet meer goed is.

Nu hoor je veel over de tempur kussen. Nu zit ik te denken aan zo'n kussen een therapeutische. Wat zijn jullie ervaringen?

En als ik zo'n kussen koop is het dan beter om ook zo'n matras te kopen. Die van mij is nu nog geen 5 jaar. Hoelang doe je er eigenlijk mee doormaal gesproken? Ik heb het idee dat hij nog wel goed is...Niet te hard maar volgens mij ook niet te zacht...

Wat zijn jullie ervaringen....??

Bedankt!!

MMR
Ik mag hem 3 dagen proberen, dus maandag evt terug. Ik ga het gewoon proberen, die man zegt dathij bijna altijd gelijk hebt. Ik heb ook proef gelegen wat ik al zei en het voelde goed. Ik slaap de komende 2 nachten bij mijn vriend maar kan het zondag op maandag nog proberen en maandag heel de dag. Komt wel goed. ik ben het weg zakken gewend, dus dat zit wel gfoed. Ik hou niet van een te hard matras, waarin je dus amper weg zekt. Ik ga nu weg lekker naar het strand en vanavond lekker slapen hihi.
Hoi MMR,

Ik ben blij dat je goed geadviseerd bent! Welke winkel ben je nu geweest? En nu maar hopen dat Tempur ook voor jou DE oplossing is, zoals voor mij en mijn vriend

Laat het nog maar weten ok?
Goed dat je er één bemachtigd hebt.

Ben al op jonge leeftijd begonnen met het slapen op een Tempur-kussen. Ik had veel nekklachten en het kussen heeft goed geholpen. In het begin moest ik er wel aan wennen, het slaapt toch anders. Toch doorgezet en nu mis mijn kussen echt als ik bij mijn vriend slaap of op vakantie ben.

Hopelijk werkt het ook voor jou.
Verplaatst naar Gezondheid.
Ik ben na 2 nachten nog steeds blij met mijn kussen. Het ligt echt fijn. Slaap bij mijn vriend en dat matras is niet echt super en mijn nek en schouders zitten muur vast al voor ik met het kussen begon. Maar het slapen gaat dus goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven