(stap)vrienden Rotterdam eind twintig

11-03-2010 21:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een drukke studie ben ik verhuisd naar Rotterdam, waar mijn vriend een leuke vriendenkring heeft. Zou het leuk vinden om ook contacten op te doen voor leuke avondjes uit.

Ik ben 27, woon samen en nog geen kinderen.
is het geen idee om met hem mee te gaan dan ?
Hoi Ellie, ik woon buiten R'dam, ben ook 27... Als je zin hebt, kun je me mailen op lassma@live.nl
Natuurlijk ga ik weleens mee, en dan is het super maar het is echt een mannengroep. Veelal vrijgezellen mannen of wisselen nogal snel van vriendin.. dus wil ze hun mannenavondjes ook niet ontnemen.

Bedankt iig voor de tip
ellis?
hey Ellie, meld je even aan op rockaroffa.hyves.nl, meer van zulke meiden die daar samen gezellige dingen doen!
Hey Ellie,

Ik zit in hetzelfde schuitje...meel een keer op jannert83 apenstaartje hotmail punt com!

Gezellig!
Hey Ellie,

Ik zag je oproepje en het lijkt me een leuk en gezellig plan om een keer een drankje te doen in het mooie Rotterdam.

Mijn naam is Cheryl, 25 jaar jong, werk fulltime, sport regelmatig en ik heb geen kids.

sunshine_25@live.nl

Ciao
He Ellie!

Korte intro:

Ik hou van lekker stappen en dansen (GEEN kroegen), strandfeestjes, festivals maar ook van lekker high tea-en, shoppen enz... Ik hou van lachen, gezellig kletsen over niks of juist over heel veel, ik hou van diepgang maar ook van onzin.

Ik heb genoeg vriendinnen, maar een aantal wonen jammer genoeg ver weg, anderen hebben vriendje waardoor ze (begrijpelijk) minder tijd hebben en sommige hebben gewoon niet meer zoveel zin in al die wild things

Mail me als je zin hebt: sansijn@hotmail.com
Meiden, hebben jullie inmiddels al ge-meet? Ik wil me anders wel aansluiten.
Hey hallo!!

Ik woon niet in rotterdam maar was er afgelopen tijd wel veel te vinden (ex woont er) vind het een super leuk stad...!!

Woon zelf bij Apeldoorn maar vind het absoluut niet erg om voor een leuke groep meiden te reizen of samen naar festivals enzo te gaan!!!
Hi Ladies,

Aardig wat reakties!

Ik ben 33 jaar, woon in Dordrecht en heb een zoontje van 9. Ik werk full-time, studeer sinds kort weer, maar neem in het weekend graag de tijd om iets leuks te doen. Mijn zoontje is om het weekend bij zijn vader en dan ga ik het liefst op stap. Vrienden van mijn leeftijd zijn niet meer van het stappen, dus ik sluit me graag aan bij de 20ers.

x Chantal.

chantal4a@hotmail.com
Hi Ladies,

Ik heb jullie uitgenodigd om mijn vriend te worden. Sommige hebben geaccepteerd, maar ik weet niet wat ik er verder mee kan!?

Als jullie me gewoon toevoegen op msn: chantal4a@hotmail.com, dan kunnen we eens chatten.

Misschien kunnen we met wat meiden afspreken om a.s weekend iets leuks te doen? Geen woorden maar daden toch?

x Chantal.
Hoi hoi,

Is er nog een plaatsje voor een 32-jarige (maar 18 voelend...) meid?

Ben sindskort verhuisd van Eindhoven naar Alblasserdam om samen te gaan wonen en ken hier nog niemand. Lijk me leuk jullie spontane vrouwen te ontmoeten en gezellige dingen mee te doen.

Ff een korte omschrijving van mij:

Vrouw, 32 jaar, samen wonend, geen kinderen (ja mijn vriend :-) ), 3 katten. Hou van: stappen (o.a. dance feesten), bios, terrasjes, gesprekken voeren onder het genot van een wijntje, motorrijden, skeeleren, fietsen, wandelen (laatste 3 al ff niet meer gedaan ) en veel lol en gezelligheid!!!

Groetjes Jovie
Hoi Jovie,

Mail me maar: chantal4a@hotmail.com

x Chantal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven