Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Snotver ik was net bij de tieten van BGB aangekomen. En Piemel Xander toegevoegd aan het lijstje trutten
ik was nog helemaal niet klaar!
Alle reacties Link kopieren
Foetsie.....voel me "fucked up"!
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 13:46:

Snotver ik was net bij de tieten van BGB aangekomen.

lekker, he?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Korte vrijmiboto op deze manier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
en wat was nou die naam? (ben verder niet nieuwsgierig of zo hoor)
Sneu voor hookedup hoor, die wil contact, zet ik net mijn telefoonnummer neer is het topic weg!
Goffer, weggerdewegweg... Wat heb ik na pagina 7 gemist??
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 april 2010 @ 13:47:

[...]

lekker, he?

Nou dat weet ik dus gofferdegoffer niet....want het topic was ineune weg
quote:Suze2 schreef op 09 april 2010 @ 13:48:

Goffer, weggerdewegweg... Wat heb ik na pagina 7 gemist?? Trutten, piemels en de tieten van Nor en BGB
Ja, dat wil ik nou ook wel heel erg graag weten... Kwam de ex van de ex nog tevoorschijn?
Wel sneu voor TO, want hoe vindt ze nou mensen boven de 35, met kinderen, zonder moeder die ook bedrogen zijn?
Peas on earth!
nah, weg, jammer... mogen we hier dan verder, of moeten we wachten tot de volgende vrijmiboto?
nemhain wijzigde dit bericht op 09-04-2010 13:50
Reden: zpelvaut
% gewijzigd
Oh piemels, das nou jammer zeg...
Nee de ex van ex kwam voor zover wij weten ( ik vermoed Norre) niet voorbij. En dat is maar goed ook. Moet er niet aan denken dat een of andere halve gare dat soort virtuele schijterij zou uitspuien
Wat is dat nu? Verwacht ik een mooie close-up van de harrys van BGB en wat tref ik hier? Wat napruttelende dames. Wat een deceptie!
De vrijmiboto is verplaatst naar hier. Of we maken een nieuwe casus aan.
O, ik heb jullie weer gevonden. Gelukkig. Zo kan ik anders mijn weekend niet in hoor.

Mijn tieten? Roept u maar hoor. Wat wil je weten?
whahahahahaha iris quelle desillusion!
Hoeveel hebbie er Nor?
damn, weer te laat begonnen te lezen met een rel topic.....

Zie je wel dat je geen leven kunt hebben naast het forum.......elke keer trap ik er weer in
ah, ok.

Wanneer komt de oplossing van de oude casus? Ik heb een heel sterk vermoeden wie de ex van de ex is
Sjézus, wat een geneuzel weer met het dichtgooien van dat ex van ex topic.
Vertel vertel Nemhain, wie is de overspelige octopussy?

( niet echt vertellen als je het weet hoor)
Mijn eerste live-meegemaakte forumrel!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven