LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ze heeft een zoon van 24. Ik denk 45-50 jaar.
Fijn Pebbles, dat je er wat minder tegenop ziet nu! Gaat vast goed komen

Jammer dat we geen forumtantes worden LLL, maar kan me je opluchting wel voorstellen

En BNJMN, wat een mannetje zeg! Ik moest wel gniffelen toen ik me voorstelde hoe dat eruit gezien moet hebben, maar leuk is anders.
Goeiemorgen!

Rustig hier! Ik ben gisteravond onverwacht naar de schouwburg geweest met mijn zusje. Ze zou met haar vriend naar een moderne dansvoorstelling gaan, maar hij werd ziek dus ik mocht mee. Het was echt af-schu-we-lijk . Niet aan ons besteed, we kregen op een gegeven moment gewoon de slappe lach. Cultuurbarbaren zijn we . Maar goed, toch wel een leuke avond gehad.
Jee, uitgestorven hier.

Ook niet veel te melden. Pebblo heeft uitslag bronchoscopie en uitslag sarcoïdose staat nu vast. Volgende week afspraak arts voor verdere gang van zaken.

En ik zie er toch wel weer een beetje tegenop morgen. Moshje heeft weer zoveel moeite met in slaap komen. Ik loop hem al weer 1,5 week lang in slaap 's avonds. Vanavond heb ik hem laten huilen omdat hij toch weer moet leren zelf in slaap te vallen, maar na een half uur toch maar (weer) aangelegd en toen viel hij hupsakee in slaap aan de borst en kon ik hem zo wegleggen.

Ik vind het een erg vermoeiende periode dus ga zo naar bed.
Ik ben ook al lang niet geweest. Wel tussen de bedrijven door bijgelezen maar niet de kans gehad om te reageren.

Pfoe, best pittig Pebbles dat de uitslag nu vaststaat. En vervelend dat regelen van de opvang van Moshje emotioneel zo bezig houdt. Wel fijn dat je na het gesprek een beter gevoel er aan over hebt gehouden.

Ik heb zelf een drukke week achter de rug. Heel veel dingen geregeld dus dat is super en geeft voldoening. Ook mensen echt blij gemaakt en dat geeft sowieso energie. Vandaag alleen een ongelukje gehad met sjouwen en nu denk ik dat misschien mijn pink gebroken is. Kan ook gewoon gekneusd zijn maar als het morgen nog veel pijn doet laat ik wel een foto maken.

Heel suf, ik hoop niet dat het nodig is, niet uit gezondheid redenen maar om het gedoe om het te laten nakijken en dat ik dan van alles moet regelen. Eigenlijk wel een symptoom hè?

Nu lekker vroeg naar bed. Elke ochtend heb ik spijt dat ik te laat ben gaan slapen
De rust blijft hier...

Ik heb net een afspraak gemaakt met de HA. Toch even naar mijn pink laten kijken.
Goedemorgen, is iedereen aan de voorjaarsschoonmaak ofzo?

( dat lijkt me zo heerlijk, een ouderwetse voorjaarsschoonmaak, heb er alleen geen tijd voor)

Moshje is wennen :-), Pebblo heeft zich ziek naar de zaak gesleept. Dus straks haal ik Mosh op en fiets door. Toch weer even samen werken, mijn kind en ik.

Ik heb zo'n bizar slechte nacht gehad. Dat Moshje overstuur was had ik gisteravond al geschreven. Vervolgens op tijd naar bed, maar kon niet slapen. Pebblo lag te lezen, ging er uit, kwam er weer in, lezen-draaien-woelen en viel uiteindelijk om 2.00 in slaap. Ik zakte iedere keer weg, maar werd weer snel wakker. Om 3 uur Moshje gevoed, om 6.30 weer. Daartussen wel even geslapen. Ben kapot en heb vanmorgen erg lelijk gedaan tegen Pebbeltjes. Erg kort lontje.

Had Pebblo laten liggen en toen ik om 9 uur thuiskwam net was hij net weg.

Gisteravond gesprek gehad over borstvoeding, ik gaf aan dat het misschien beter was wat af te bouwen. Nee, zei Pebblo, hou die 6 maanden nou vol. Nog 1 maand. Net belde ik hem en zei hij dat hij er over nagedacht had dat het misschien voor mij toch beter zou zijn af te gaan bouwen. Nu. En dan zit een mens complex in elkaar zeg, want wat ik gisteren zelf voorstelde vind nu opeens ik echt heel erg!

Krijg er gewoon een samengeknepen keel van!

Terwijl ik denk dat het echt veel rust geeft, en minder energie kost. Hm. Lastig. Ik wil het wel en tegelijkertijd niet.

Moshje was gisteren op de dag af 5 maanden.
Hopen dat het meevalt, Nath.
Is het niet slim om beslissingen te nemen als de emotie niet speelt? Ik bedoel als je zo'n rotte dag hebt, lijkt het misschien een oplossing maar als je iets beter in je doen ben, denk je er misschien anders over. De beslissing kun alleen jij maken, zeker als het om BV gaat.

Ik ben benieuwd hoe het wennen met Moshje gaat. Hoe ging het bij jou?

Het is hier lekker weer. Nu even boodschapjes doen met Japie.
Het wennen is goed gegaan! Hij is maar een uurtje geweest, maar was tevreden en huilde niet. Begon wat te jengelen, maar omdat ik bijna kwam was in bed leggen niet handig. Anders had ze dat gedaan. Meisje dat er ook is, van 2 jaar, vind het helemaal geweldig.

Het voelde voor mij ook goed. Volgende week een ochtend.
Ik zit nu in het ziekenhuis te wachten op de uitslag. Misschien gescheurde pees of botje gebroken. Er zijn in ieder geval foto's gemaakt.

Fijn dat het wennen zo goed ging, Peb! De eerste stap is gemaakt
Fijn Pebbles! En lief dat kleine meisje .

Ik ben vanochtend met Dim zijn klas naar het bos geweest. Was blij met de nieuwe auto want kon er negen jongetjes in kwijt!

Toen ik (om half een) thuiskwam hing Sjaak nog in zijn badjas op de bank, zat Sum nog in zijn pyjama en was de keuken nog net zo'n zooi als toen ik wegging. I was not amused. Hij had gewerkt en was net klaar. Tsja. Nou ja, het weer is te mooi om kwaad te blijven.

Al nieuws over je pink Nathje? Zou mooi balen zijn als ie gebroken is!
Gelukkig niet gebroken. Wat er wel aan de hand is? Geen idee, want een jonge knul kwam alleen dat vertellen. Daarna naar de huisarts gereden en daar gaf de assistent zonder te kijken naar de pink een recept voor pijnstilling. Die hoef ik niet wat zolang ik er niets mee doe gaat het prima. Ik vind het een raar verhaal...vooral omdat de pink scheef staat.
Nou, lekker suf zeg. Kun je niet alsnog navragen wat er dan wel aan de hand is, of hebben ze gewoon niets gezien op de foto? Even aankijken en anders toch nog maar eens naar ha.

Ja joh, ik ben zo blij. Net met Moshje hier was weer erg vermoeiend. Pebblo heeft hem nu mee naar huis genomen. Voelt eigenlijk wel lekker dat er straks een oplossing is. Maar tegelijkertijd ben ik wel blij dat ik morgen weer lekker rustig met hem thuis ben.

Dus, als ik de keuze had dan had ik Moshje gewoon thuisgehouden. Maar nu Pebblo ziek is gaat dat gewoon niet en is dit een goede oplossing. Het is een lieve vrouw en dat is voor nu het belangrijkste.
Mmm, klinkt niet goed Nath, als pijn niet overgaat en blijft scheef staan wel weer terug gaan hoor. En je niet meer laten afschepen door een arts assistent. Stom he, als het om 1 van je kinderen ging had je allang assertief vragen gesteld en nu neem je hiermee genoegen. Nu ja, houd je taai en hopelijk is het snel beter.

Ik ga zoon halen van NSO, hij had echt geen zin, vanochtend al niet, dus haal 'm lekker vroeg en ga dan verjaardagscadeautje voor zus scoren. Zij gaat hockeyen, dus is er toch niet. Ideaal.
Ik dacht 'he, heeft Lien een zus???' (Maar nu snap ik hem hoor ).

Even kort: hoe was Otje cq hoe vonden de kindjes die er geweest zijn Otje? Ik krijg net een mail van de schouwburg dat we er nog heen kunnen volgende week, vandaar.......
Voor zijn zus inderdaad, niet de mijne, het is mijn dochter .

Pffft, Kiloknaller is een lieverd, maar kan ook enorm piepen. Hij gaat gewoon te laat slapen (gisteren om 20.30 hoorde ik hem nog rommelen, toen echt boos geworden, was al tig keer eerder naar boven geweest). Hij is nu dus moe en kan daardoor meteen ook niet meer lopen, praten of weet ik wat. Vermoeiend dus... Maar goed, hij mag zo lekker tv kijken en dan haal ik dochter, kan hij lekker in zijn eentje chillen.

Niet bij Otje geweest, dus kan je niet helpen.
Volgens mij was het niet eens een arts assistent maar een verpleegkundige in opleiding. Die knul kan er ook niets aan doen hoor, maar hij was duidelijk met de boodschap "niet gebroken" de gang opgestuurd en kon verder niets vertellen.

Ik had het zo gehad en dat heb ik echt zelden. Even een flinke huilbui achter de rug (zo een waar ik nu nog een rood hoofd van heb) en nu gaat het wel weer. Ik ga lekker met Apie en Japie in bad en leg ze daarna op bed. Dan duik ik er zelf ook in en ga X factor kijken.

Hier gaan de kindjes ook te laat slapen. Die tijdsverandering heeft ze helemaal van de leg gemaakt want ze gaan nu echt moeilijk slapen en zitten alleen maar te keten.

's ochtends zijn ze onwijs moe en zitten ze met van die pipse gezichtjes aan tafel.
Oja, Morrie geen ervaring met Otje, kan je niet helpen.
Pebbeltjes waren vorige week bij de premiere van Otje en vonden het ontzettend leuk. Zelfs GP, die dacht vantevoren dat het te kinderactig was want 5+ en hij is tenslotte al 8.

Ik heb nog 2 kaarten voor Otje hier in de stad. 1 volwassene en 1 kind. Gaan we nu dus niet meer heen en geef ik weg. Hier iemand interesse? (wie het eerst reageert heeft ze). Het is op 2 mei meen ik.

Ga koffie maken.
Nou, ook toevallig, ik log in om te vermelden dat Schorrie sinds deze week zo laat gaat slapen! Volgens mij is het sinds het van dat lekkere weer is. Hij is nu hopelijk wel in slaap gevallen, maar ik heb er eerst 3 kwartier bij gelegen en in die 3 kwartier heeft 'ie de oren van mijn kop geluld.

Die Otje kaarten lijken me echt iets voor Mille, die woont tenslotte in jouw stad. Dus wat mij betreft heeft Mille 1e keus .

O, daar hoor ik Schorrie..... Hij staat nu naast me. Hij is bang omdat het te donker is .

Hij vraagt nu wat ik ga schrijven....
gbdfghr v nthj;

';yhrfewsedryijk,kmhgtftfgyhjmjnbvdtgjkl,.,mgdrrtj,lmgfvrtulaqqAR58P-P-P;.;.ÇÇ C Zza
Ach Nathje wat balen allemaal. Hoe gaat het nu dan met je pink? Als het hetzelfde blijft gewoon teruggaan hoor, dat ie scheef stat klinkt echt niet goed. Hoe is het eigenlijk precies gebeurd?

Wij gaan begin mei naar Otje. Ik las een recensie in de krant waarin stond dat het heel leuk was maar erg op de vlakte bleef, omdat Annie M.G. natuurlijk de problematiek van illegale werkzoekenden aan de kaak wilde stellen. Ik denk niet dat Schorrie het heel erg zal vinden dat dat er niet zo uitkomt .

Ik heb (weer) ruzie met Sjaak. Het loopt niet lekker tussen ons de laatste tijd, ik word er echt heel erg moe van. We leven echt een beetje langs elkaar heen, en àls we elkaar zien maken we ruzie.
(Dat was Schorrie)
Hai Schorrie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven