LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Oh haha, ik vermoedde dus al zoiets .
Hij ligt er weer in. Ik heb gezegd dat als hij nu niet gaat slapen hij morgen te moe is voor het partijtje waar hij heen gaat en dat ik dat dan moet afzeggen. Ik vermoed dat hij nu wel blijft liggen .

Nathje, het klinkt niet alsof ze echt goed met je omgegaan zijn. Lijkt me vervelend zo met het weekend voor de boeg, anders had je morgen nog je huisarts kunnen bellen. Maar als je nou morgen nog erg veel last hebt zou ik toch langs de huisartsenpost gaan hoor. Maar dat doe je ook vast wel!

Pebbles, fijn dat het wennen goed ging en dat je er een beter gevoel bij hebt nu.

LLL, vervelend dat je steeds ruzie hebt. Maar jullie hebben het ook zo druk lijkt wel, ook in de weekenden. Misschien moet je even tijd voor het gezin inplannen? Lekker wandelen met zijn 5-en in het bos, zoiets doet mij altijd goed en brengt ons weer nader tot elkaar als dat nodig is. De kindjes lekker banjeren en jullie kunnen dan even kletsen.

En wat hier ook altijd goed helpt is samen film kijken 's avonds. Lekker met de gordijnen dicht, lekker drinken en hapjes erbij.
Ik schrijf: tijd voor het gezin inplannen. Het is toch eigenlijk te erg dat die tijd ingepland moet worden...... (zo is het bij ons ook wel eens hoor).
Vervelend is dat he, zo weinig tijd en alles in de hoogste versnelling zodat je niet aan elkaar en gezin toekomt. Wel even om te relativeren: gisteren heb je nog met hem geluncht en kwam hij met salade en brood aanzetten. Dat zou bij ons niet snel gebeuren. Hoewel ik vandaag wel geluncht heb in het dorp, dat is wel leuk hoor, van kantoor hier vlakbij. Ik moest bij de bank zijn en we hebben dus eerst samen een broodje gegeten.

Peb, inderdaad, aan Mille geven, wel zo makkelijk. Of wil KP niet nog lekker een keertje met jou?

Nu ga ik even mijn administratie doen, er liggen hier allerlei stapels waar ik langzaam heel zenuwachtig word, dus nu maar even tanden er in zetten.
Hoe was het gister Lien? Ben je sufgeluld?

Ja LLL, inderdaad, die lunch met salade van Sjaak was wel iets waar ik jaloers op was hoor .

En Lien ook al samen gelunched, leuk! Ik vind dat ook altijd zo lekker, al is het bij ons dan meestal geen lunch maar een kopje koffie bij de tearoom. Lekker even zonder kindjes en het zijn van die gestolen uurtjes.
Lief dat je dat zegt Morrie want zo voelde het precies.

Ik ga al niet snel naar de dokter en nu voelde ik me helemaal niet serieus genomen. Maar ik kijk het wel aan en trek desnoods maandag wel aan de bel.

Mijn vingerkootje is trouwens naar de verkeerde kant geknakt, LLL. Ik was een bank aan het sjouwen.

En tijd inplannen voor het gezin wordt hier ook gedaan hoor. Vorige week nog met Pasen en dat heeft bij ons ook goed gedaan. Aap en ik waren ook zo druk dat het lekker is om even bewust tijd voor elkaar te maken.
Oja, die lunch met Sjaak klonk supergezellig. Dat leek mij ook zo leuk. Ik had een ritje naar het ziekenhuis met Aap. Stuk minder romantisch
Ja dat is ook waar Lien. Het is ook niet allemaal slecht, relativeert inderdaad wel. Maar dat was eigenlijk wel de laatste keer dat het gezellig was deze week (was woensdag trouwens). Gezinstijd inplannen klinkt eigenlijk wel als een goed plan, eens kijken of we morgenmiddag iets relaxts met zijn vijfen kunnen gaan doen.
Gaan jullie ook X factor kijken?

Ik vind de live shows altijd leuk. Sommige deelnemers zakken door het ijs en sommigen overstijgen zichzelf.
Wie is dat hiernaast op die foto trouwens. Die heeft wel een mooi figuur geloof ik....
Ik was het niet van plan, maar misschien ga ik toch wel kijken. Ik houd nooit zo van die afkraakvoorrondes, maar ik vind het wel leuk om mensen te zien die goed kunnen zingen.

Nathje, echt, als je twijfelt gewoon morgen huisartsenpost bellen en overleggen hoor. Niet te lang meer doorlopen.
Is dat niet Nicolette van BNN?
Jeetje Wendy is toch niet zo heel lang geleden bevallen?
Nou wat ziet Wendy er goed uit he? Ongelofelijk.

Ik ken die blote dame hiernaast niet, maar haar figuur wil ik ook wel .
22 februari bevallen en nu al een live show doen. Pfoe, dat doe ik haar niet na.
Nee ik ook niet, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het echt supergaaf is om te doen, en dat ze het daarom wel graag wil. Maar het blijft knap.

Oh ja, hiernaast is Nicloette Kluiver van BNN, die ken ik dus niet

Ik ga strijken, ik begin er zowaar lol in te krijgen met mijn nieuwe oorlogsgeschut .
Ik krijg net bloemen van Harrie. Dat is leuk .

O, en die roept nu vanuit de badkamer dat hij Knorrie hoort en dat hij denkt dat hij uit zijn bed is.... Ik hoop het niet, want zijn slaapzak zit andersom en als hij dan ook al uit zijn ledikant komt weet ik niet zo goed hoe we dat moeten gaan oplossen.

Nou, paar minuten later inmiddels. Knorrie heeft 4 spijlen uit zijn ledikant gesloopt en zat blijkbaar al een uur ofzo te spelen op zijn kamer.....
Ik denk dat ik Nicolette Kluiver stom vind. Is heb het idee dat ik haar een paar keer dronken in tv programma's heb gezien, maar misschien heb ik het mis.

Nu even naar Wendy kijken!
Reclame :(.

Harrie probeert Knorrie in zijn bed te houden, ben benieuwd of het gaat lukken of dat we nu nog met de bizonkit aan de slag moeten....

(om de spijlen vast te maken, niet om Knorrie vast te leggen )
huh, 4 spijlen gesloopt?? Niet leuk voor jullie maar wel heel knap tegelijkertijd. Tijd voor een juniorbedje misschien?
hahaha bizonkit
Zou goed kunnen, ze presenteert Slikken en spuiten lees ik net. Ik vind haar ook stom, omdat ik een keer een cabaretier een kwartier over haar tekeer heb horen gaan. En hij vertelde dat ze in een BNN-programma een nieuwe manier om dronken te worden voor jonge meisjes zat te promoten: ze moesten dan een tampon in een glas wodka hangen en daarna inbrengen, want dan werd je dronken zonder dik te worden.
quote:nathje schreef op 09 april 2010 @ 20:47:

huh, 4 spijlen gesloopt?? Niet leuk voor jullie maar wel heel knap tegelijkertijd. Tijd voor een juniorbedje misschien?Hij is anderhalf. En dan in een juniorbedje? Ik geloof dat ik dat nog wel eng vind. We kunnen de deurklink omhoog zetten zodat hij niet de gang op kan, maar hij heeft ook nog een raam op zijn kamer. Mille, jij had dit toch ook met Nano?
quote:lilalore schreef op 09 april 2010 @ 20:51:

Zou goed kunnen, ze presenteert Slikken en spuiten lees ik net. Ik vind haar ook stom, omdat ik een keer een cabaretier een kwartier over haar tekeer heb horen gaan. En hij vertelde dat ze in een BNN-programma een nieuwe manier om dronken te worden voor jongen meisjes zat te promoten: ze moesten dan een tampon in een glas wodka hangen en daarna inbrengen, want dan werd je dronken zonder dik te worden. Tssss, ik wilde je pakken op die d :-)
Ghe, net op tijd. Ik schrok er gewoon van haha. Maar had denk ik eerst presenteerde geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven