Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 8 april 2010 om 15:48
donderdag 8 april 2010 om 19:09
Ik heb het druk met een collecte, heb daarom even geen tijd voor de kinderen, sta ze uit te kafferen omdat ze erdoorheen zeuren en in de weg lopen en het is haske zielig voor ze en ze zijn even helemaal niet zo happy.
Hoe heet het waar ik die collecte voor doe?
Kinderhulp....voor een beetje gewoon geluk
Hoe heet het waar ik die collecte voor doe?
Kinderhulp....voor een beetje gewoon geluk
zaterdag 10 april 2010 om 15:17
Wat gezellig al die zwaaiers.
Ik heb eigenlijk goed nieuws gehad. De cellen die zijn gevonden zijn kwaadaardig, maar zijn ook goed weg te halen en daarna wordt t bestralen. Geen chemo en alleen daarom mag de vlag al uit.
Is het bij jullie ook mooi weer? Hier is vannacht wel een zandregen naar beneden gekomen dus dat is ff minder. Strakjes ga ik lekker met de fam uit eten. En nu moet ik nog een cadeautje gaan zoeken voor een van mijn jongens.
Fijne dag allemaal!
Ik heb eigenlijk goed nieuws gehad. De cellen die zijn gevonden zijn kwaadaardig, maar zijn ook goed weg te halen en daarna wordt t bestralen. Geen chemo en alleen daarom mag de vlag al uit.
Is het bij jullie ook mooi weer? Hier is vannacht wel een zandregen naar beneden gekomen dus dat is ff minder. Strakjes ga ik lekker met de fam uit eten. En nu moet ik nog een cadeautje gaan zoeken voor een van mijn jongens.
Fijne dag allemaal!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!