A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Ik heb trouwens ook mijn handen vol aan onze jongste poezenaanwinst....Ik had gisteren een paar mooie bossen bloemen gehad, gezellig op tafel gezet, maar Zelda stak meteen haar kop tussen de bloemen door in een vaas om even te gaan drinken , en daarna begon ze de bloemen een voor een met haar tanden uit de vaas te trekken....8-P Nou staan de bossen bloemen dus hoog op de kasten. En ik kijk tegen een kale tafel...

(zo'n klein smurfje in een keer afleren dat dat niet mag, dat werkt niet. Als je naar bed gaan breekt het circus achter je rug dan gelijk weer los). Onze volwassen katten weten dat ze dat niet moeten doen als wij het kunnen zien, maar die kleine heeft zelfs dát nog niet door , die vreet dat soort onzin gewoon voor je neus uit, zucht...
Ow dat herken ik nog wel van Bandit (onze kat)

hoewel, die sufferd vreet nog altijd aan de planten als wij het kunnen zien
, een echte kat, dus!
Yep, wij dure speeltjes voor hem kopen doet ie niks mee.

Komen we laatst bij toeval erachter waar hij wel ee wil spelen Veertjes en veren, Zoonik had een veer meegesleept van buiten en daar ging Ban mee vandoor. Sindsdien zoeken we veren voor de kat
Goeiemorgen allemaal. (als ik klaar ben met typen zal het onderhand wel middag zijn... )

Twins, wat goed dat je zo'n heerlijke jas gevonden hebt!

En je hebt helemaal gelijk, het voelt alsof zoon deze week echt volwassen wordt, het voelt heel anders als 16 of 17. Dit is echt zo'n mijlpaal, hij mag straks autorijden, stemmen, is zelf verantwoordelijk, hij mag zelfs trouwen zonder toestemming!

Als dat allemaal mag dan heb ik vanaf nu natuurlijk helemaal niks meer te zeggen over tattoo's en piercings etc.

Maar dat hij volgend jaar op zichzelf wil wonen daar moet ik wel even om slikken, dat is wel oei.

Dreamer, super dat het zo'n leuk weekend was!

Carlien toenemende domheid

Leuk zo'n gezellig verjaardagsfeest!

Ik vind het zo sneu voor zoon, er komt niemand op zijn verjaardag. Ja zijn vriendin denk ik maar geen familie, te druk enzo.

Heb al gezegd dat hij wel wat vrienden mag uitnodigen anders is het wel erg saai.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
carlien, ik heb net bij Cheers Alex even de groeten gedaan, was dat ook goed?

Jasmine, gefeliciteerd met Zoon! 18 is echt wel een respectabele leeftijd! Nog 2 jaar en 3 maanden en mijn oudste nichtje is zover Die heb ik gewoon geboren zien worden, sjeumig, wat gaat dat toch snel.

Een kat die met veren speelt. .. hm.. klinkt toch redelijk normaal? Vogeltjes enzo? Wordt nog wat als zoonmik als indiaan wil (en in z'n tooi een kat heeft hangen... aaaaaaaaahwhoeaaaaahh.. tarzankat )

Zo

tot zover m'n creatieve breinwrochtsels. Vandaag op het werk nog niet kunnen werken, dus Pink Ribbon Magazin uitgelezen. Mooi maar wel droevig enzo. Pff. Weer gelezen dat bewegen preventief werkt. Ai. GA ik écht weer meer doen nu, want ik word ook weer steeds zwaarder. Ben gewoon 7 kg aangekomen, afgelopen jaar (van september tot september dus) Da's niet de kant op die ikv oor ogen had, zeg maar.

Toedels
Later is nu
Dream op zich is het heel normaal, alleen hier 5 hoog hebben we natuurlijk geen veren en al helemaal geen vogels die hij kan vangen aangezien ons balkon is afgezet

ik zie nu dus Zoonmik als indiaan rennen met dolle kat erachter aan

Balen dat je nog niet hebt kunnen werken vandaag Dream.

Brrrr ik heb het koud, raam staat open omdat Manmik verkouden is en dus geen lucht krijgt met raam dicht... Alleen liggen mijn wintervesten in een koffer op de slaapkamer en Zoonmik slaapt al.
Ben aan het avatartesten maar deze is wel erg uitgerekt.

(dat zien jullie later natuurlijk niet meer)
Goeiemorgen trouwens.
En wederom goedemorgen!

eerst even

en dan ff plakken vanuit de virtuele kroeg:

En vervolgens: Murphy in progress... waterschade deel 2: (dit is gisteren geschreven, dus waar gisteren staat, lees eergisteren, enz )

Van 't weekend is er iemand geweest, heeft wat onderdelen van de patchkast verwijderd en een 'blower' neergezet, voor het drogen van de kast

Gisteren zijn er zo'n 4-5 verzekeringsmannen langsgeweest om e.e.a. te bespreken. Hier zat K. bij, van de CIO/ICT van de gemeente Groningen. Hij wist te melden dat vandaag, 'in de loop van de ochtend' alles hersteld zou zijn.

Verbazing en vreugde bij ons, toen vanmorgen rond half 10 al iemand van een weetikveelwatvoorbedrijf kwam, met nieuwe onderdelen. Hij zou ongeveer 1-1,5 uur bezig zijn met installeren, en daarna moest iemand van ICT komen, om verder te installeren. Om er zeker van te zijn dat er iemand zou zijn, ik alvast bellen naar ICT. Ik kreeg het frontoffice... "OH, hebben jullie lekkage gehad dan?" ... gelukkig is er één naam van deze afdeling, waarvan ik de persoon ken en die me altijd wel kan en wil helpen, dus ik ben doorverbonden. Deze persoon wist inderdaad te helpen en heeft K. weer gestuurd. K. was er in 30 minuten, dus te vroeg, jaaa, inderdaad. Hij heeft die meneer van het bedrijf geholpen.. (neem ik aan) Toen meneer van 't bedrijf zo'n beetje klaar was, ging K. weer weg. Er was namelijk een stekkertje toch wel erg beschadigd. Daar moest een nieuwe voor komen

...

K. (en alle jongens van ICT) rijden in een bedrijfswagentje met een grote achterbak, zodat daar veel in vervoerd kan worden. Helaas doen ze dat niet. Nee, voor elk stekkertje of verlengsnoertje moeten ze terug naar hun eigen afdeling. Aangezien ik om 11.30 uur vrij was, heb ik vandaag niet mee kunnen maken dat ik aan 't werk kon.

Donderdag vervolg (mag toch hopen dat e.e.a. dan werkt)

Oorzaak van de schade was trouwens een lekkende buis. Nadat het bedrijf is gebeld, dat deze buis geleverd had was het antwoord "OHja, met die buizen hebben we wel vaker dit soort problemen gehad"

Ik voel een schadeclaim aankomen

Verder zit ik weer eens met koppijn. Dit keer op m'n vrije dag.. en daar baal ik dan nog meer van Ben zodoende niet naar de koffieochtend op school geweest en dat vind ik eigenlijk ook wel jammer

nouja,

dan hier nog maar een kopje en weer even het bed in

Toedels
Later is nu
werkupdate: mijn collega kan vanmorgen rond 11 uur weer op het netwerk en dus aan 't werk Leuk man, werken bij een gemeentelijke organisatie (of gebrek aan organisatie, dat kan ook) Één dag langer niet kunnen werken, wegens een afwezig stekkertje, waar maak je dat mee?

Later is nu
Het lukt me niet om een plaatje te plakken, ik had een prachtige taart gevonden voor de 18 jarige zoon van Jasmine te feliciteren, en Jasmine zelf natuurlijk ook, dan doe ik het maar even zo SMAK.

Ik hoop dat er een hoop vrienden komen om z'n verjaardag mee te vieren, wel flauw dat de familie het te druk heeft voor zo'n bijzondere verjaardag, maar die komen het weekend dan zeker langs?

Jullie iig een hele fijne dag, het zal in het noorden wel droog zijn, hier valt zoveel naar beneden er is vast niks meer over:-)

Haha Dreamer je bent lekker bezig mijn vooroordelen over de gemeente te bevestigen;-)

Wat een maf verhaal over die buis, als ze toch weten dat die dingen problemen geven, als we nou in Amerika woonde dan kon je ze pas echt een poot uitdraaien.

Lachen die kattenverhalen, en wat een mooie foto Mik.

Leuk die nieuwe avatar Jasmine, ik heb er ook nog een paar in reserve, geen nieuwe naam, wel af en toe een ander plaatje:-)
.
Plaatjeplakken stap 1

je zoekt op google naar plaatje (duh)

Plaatjeplakken stap 2

je klikt met je rechtermuisknop op het plaatje

Plaatjeplakken stap 3

je gaat naar eigenschappen

Plaatjeplakken stap 4

je kopieert het adres van 't plaatje

Plaatjeplakken stap 5-1

je plakt het adres van 't plaatje in het reageerschermpje, selecteert het adres van 't plaatje en klikt op het plaatje met het bergje bovenaan het reageerschermpje

of

Plaatjeplakken stap 5-2

Je klikt op het langschaps/bergjeicoontje (die ik bij 5-1 ook bedoel) en zet daarin het balkje het adres van 't plaatje en klikt op OK

Trouwens, ik had Jasmine's avatar nog niet gezien, maar MOOOOIIII!
Later is nu
Ik ben trouwens ook steeds op zoek naar nieuwe avatars, maar vind deze zo lief hihi
Later is nu
Ik ben ook nog wat onwennig met mijn nieuwe avatar, ik vind die andere ook nog steeds zo mooi! Twijfel steeds of ik weer terug zal naar de oude maar vind dat ik deze ook een kans moet geven.

En hoera, zelf mijn naam er in gefrobeld.

En misschien verander ik ook wel regelmatig maar ik moet zeggen dat je heel snel went aan een avatar, zo snel dat ik vaak niet meer naar de naam kijk maar naar de avatar om te zien wie er gepost heeft.

Zo kwam ik er laatst achter dat er iemand met dezelfde avatar als poezewoes is. (je weet wel, die mooie avatar van de grijze poes met de prachtige blauwige ogen).

Hm ben dus aan het twijfelkonten.

Ontzettend bedankt voor jullie felicitaties!

Heb geprobeerd een feest/ langswaaiende jongelui te regelen via de jongelui zelf maar ze vonden het geen leuk idee. Ik snap werkelijk niet wat dat met die jongelui is. Niemand schijnt een feest te geven. Saai vinden ze. Ze zien elkaar zaterdag in de kroeg wel en drinken er dan op.

Maar ik was echt stom verbaasd, geen feest dus.

Zijn vriendin komt hier zo langs en blijft hier eten.

Gelukkig is er 1 ding nog niet veranderd: de jarige mag kiezen wat hij/zij wil eten en dat is nog gewoon patat gebleven! \\:-)//
Gefeliciteerd met Zoon, Jas!!! Geef 'm maar een zoen van me! 18 alweer, man, wat een leeftijd!

Lekke(r) Dreamer, dat die problemen met zo'n buis dus al vaker voorgekomen zijn, schadeclaimpje lijkt me geen slecht plan . En balen van je hoofdpijn, en dat op je vrije dag.
Dreamer, je avatar is inderdaad lief . Jas, die van jou is prachtig, maar de vorige vond ik ook mooi
Wat is dat ingewikkeld geworden dat plaatjes plakken maar kan ook komen omdat ik moe ben ivm verkoudheid, en toenemende domheid

Maar wel hartstikke bedankt Dreamer, als de wolken in mijn hoofd zijn verdwenen ga ik het proberen, die linkt is me tenslotte ook gelukt

Wat lief om een feest te regelen voor zoon Jasmine, en wat is de jeugd van tegenwoordig saai;-)

Maar vriendin en patat klinkt ook wel heerlijk!!

Ik vond je vorige avatar heel mysterieus, maar deze past ook goed en wat knap zelf je naam erbij gefrobeld.

Eigenlijk vind ik het ook wel prettig als iedereen z'n eigen avatar houdt, je went er idd aan, net als aan een naam.

En dan te bedenken dat ik het eerst een vreselijk idee vond, maar bij sommige sites zijn die dingen ook zo opdringerig aanwezig, dat vind ik hier helemaal niet.
.
Ah ik zie gelijk al een fout, nou daar lezen jullie maar overheen hoor:-))
.
Jas en Jaszoon gefeliciteerd! Fijne verjaardag vandaag (nog) en zaterdag veel plezier in de kroeg

Mooie avatar hoor, ik ben maar weer overgestapt op Zoonmik met knuffel, de kans dat er iemand komt met dat plaatje is erg klein (of Manmik moet weer eens gaan forummen en denken, verrek die neem ik ook )

ik zie nu dus Zoonmik als indiaan rennen met dolle kat erachter aan

Vergat ik helemaal te zeggen: toen ik dit las zag ik het ineens heel levendig voor me, hahaha (mocht het ooit gaan gebeuren, dan wel foto's maken, he?!)
ik zal eerst foto's maken voor ik de kat weg mep. Ook zo gezegend met een levendige fantasie ?
Yep!

Ik moet hier trouwens dringend nog stofzuigen....Ik ging vanochtend bedden verschonen, haal mijn dekbedhoes eraf, is mijn donzen dekbed 'lek'! Gaatje erin, en heeeeeeel veel donsjes eruit (was niet zoveel volgens mij, maar stoof wel alle kanten op). Dus ik dekbed naar beneden, naald en draad gepakt, gaatje geprobeerd dicht te naaien....MAAR we hebben natuurlijk een jong katje, die het een geweldig leuk spelletje vond om OP het dekbed te springen, zodat er steeds een wolkje veertjes uit omhoog kwam...Ik heb het gaatje snel geprobeerd dicht te maken, en daarna ben ik gaan stofzuigen, maar ik zie nu ineens weer veertjes dwarrelen. Dus hopla, ik moet stofzuigen!
Ow vreselijk, ik kan me nog herinneren toen er een veren kussen kapot was, wat een troep zeg! En die verrekte kleine veertjes gaan overal heen, en mij sloegen ze op mijn keel. Sterker nog mijn wijlen vogeltje is nog toch echt al een jaar of ruim 2,5 gaan hemelen, maar ik vind nog altijd veren van het diertje

Maar wel geweldig die kleine kat op een dekbed
Haha, ja Tweeling, wat wil een 18-jarige nou nog meer op zijn verjaardag: patat en zijn vriendin! Meer heb je dan toch niet te wensen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven