Antonio's vieze verhalen topic.

02-10-2007 18:07 266 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooo dames ik ben zo dol op vieze verhalen.Niet van ontblote borsten en te korte rokjes, maar van vieze, gore dingen. Iemand schreef eens dat ze chocolade mousse aan het maken was, en likte een flinke klodder van de grond, bleek het de kat die net gepoept had. Een ander meisje schreef over haar lieve moeder die broodjes beenham verkocht had en aan het einde van de dag was haar pleister zoek die om haar vinger zat. Ik smul van dit soort zaken.

Ik heb ook wel wat viezigheid meegemaakt, maar dat heb ik al hier verteld. Als er nog behoefte aan is vertel ik het wel nog een keer maar mijn leven verloopt vrij keurig, als ik de keren dat ik zittend ga plassen en dan blijkt dat mijn krachtige straal net tussen de pot en de bril terechtkomt even vergeet....

Dus, vraten de maden al de kont van je konijn aan, had je de biefstuk op het aanrecht laten liggen en werd je getracteerd op een vliegenplaag na 3 weken Ibiza, bleek er iemand te hebben gepoept in dat keurig opgemaakte hotelbed, was de maaltijd in de pittoreske restaurantje nou niet je-van-het, vertel het hier. Ik ben benieuwd.
Hahaha...

vergeet ik de clou van m'n vieze verhaal

dat waren maden
Trouwens, even heel off topic, maar vaak als ik jou naam lees, moet ik aan dit liedje denken:

Antonio

We zitten op het Spaanse strand

Net als in Holland, hand in hand

'k zou niet genieten lieve schat

Als ik jou hier niet bij me had, Antonio

Antonio

Zo noem ik jou al heet je Toon

Maar dat klinkt hier zo doodgewoon

'k Zeg, totdat ik weer in Holland woon, Antonio

Antonio

Je hebt geen snor en geen gitaar

Niet van dat ravenzwarte haar

Is de vakantie weer voorbij

Dan ga je lekker mee met mij, Antonio
Cum non tum age
Ik heb ooit een kat gehad met een heel groot jachtinstinct. Bijna dagelijks lag er buiten wel een dode muis/vogel/rat achter huis. Dit was niet zo moeilijk op te ruimen, maar op een dag besloot hij om een muis op te eten....... Ik moest bijna naar mijn werk toen mij opviel dat hij zich niet lekker voelde. Hij begon over te geven, en de muis kwam in een paar stukken weer naar buiten. Met de tranen in mijn ogen van het inhouden van de braakneigingen heb ik de stukken weer opgeruimd. Vooral door dat ene stukje staart heb ik een paar dagen geen eetlust gehad.
Gestoomde oesters zij n lekker hoor! Vragmaar aan Yasmijn.

Dit nummer kende ik al, een mij bekende forumster zingt het wel eens thuis zei ze me.
Ik heb enorm lang haar. Er zwerven hier dus wel eens lange haren door het huis. Op een of andere manier heeft mijn kat een haar van mij opgegeten en toen moest ze poepen. Dat ging goed, behalve dat er een haar van mij in de drol zat. Die haar zat nog vast in haar kontgat. Ze rende net heel hard door het huis met uit haar kont een lange haar met een drolletje eraan. Best vies, maar ook grappig (en een beetje zielig)
Oooh pruttel je herinnert me aan nog een vies verhaal! Onze hond is nogal een schrokop en als ze de kans kreeg jatte ze m'n boterhammen voor school die al in een plastic zakje op het aanrecht lagen!! Je kan je voorstellen waar dit toe leidt.... namelijk als ze dan moest poepen er nog een zakje meekwam voor de helft wel te verstaan. De andere helft moest ik er nog uittrekken met de poep en al!!! En dit is niet de enige keer dat dat gebeurde!
Zomer in Florida. Zus en ik zitten in de auto op de parkeerplaats van de Wallmart te wachten tot het ophoudt met stortregen. We willen met onze teenslippertjes niet door die enorme plassen rennen en wachten meer als een kwartier tot het bijna droog is.

Eindelijk binnen moet ik eerst plassen maar als ik daarna de wc doortrek komt er vanuit alle toiletten tegelijk een soort tsunami gezet die mij tot aan mijn enkels, lange broek inclusief in de zeik zet.....aaaargh! Ik boos, zus de slappe lach!
quote:Antonio schreef op 03 oktober 2007 @ 16:29:

Gewoon slakken eten vind ik al vies. Hoewel sommige mensen ze lekker vinden in een kruidenbotersausje. Ik eet weer oesters, waarbij anderen kijken of ik niet goed wijs ben.Ik eet slakken, oesters alligatorvlees en gebakken sprinkhanen. Allemaal erg lekker, alleen de vleugeltjes van de sprinkhaam moet er even uittrekken...die zijn nogal taai.
Op reis in Honduras heb ik denk ik wel het ALLERvieste toilet ter wereld gezien.. maar na uren en uren in de bus kon ik het echt niet langer ophouden..dus op het busstation, ook op teenslippers, mannetje betaald voor twee velletjes pleepapier en toch maar erin.. de deur alleen met mijn vingertoppen proberen opendoen. Eenmaal in het toilethokje, een stank.. de kist waar het gebruikte pleepapier in moest (wat je nl niet door mag trekken) was overduidelijk al dagen, zo niet langer, niet geleegd..het toilet zelf was ook al een hele tijd niet doorgetrokken

Op de vloer een laag pis, dus heel voorzichtig gemanoeuvreerd, met een voet op die vieze kist..en ik, die normaal zo panisch is, maar gewoon de deur opengelaten, terwijl die man daar dus zat (maar die was geloof ik zo dronken dat hij mij niet opmerkte nadat hij zijn geld had)

Eenmaal weer buiten de heerlijk frisse lucht van een busstation opgesnoven, god wat was dat een verbetering
quote:borodini schreef op 02 oktober 2007 @ 19:34:

jaaren geleden schreef iemand eens hier bij viva het volgende verhaal:

Een vriendin was op bezoek met haar peutertje, en die peuter had een snotneus. Die vriendin zoog, zonder pardon, het neusje van die peuter leeg met haar mond om vervolgens het snot in de gootsteen te deponeren...

Echt, al kokkend zit ik het op te schrijven. Ik heb een fobie voor snotneus peutes\kleuters, zo zo goor vind ik dat, ook van mn eigen terroristen btw. Gatverdamme. Het snot van iemand anders in je mond zuigen... bwerk.Dit meen je toch niet echt hè. Dit is echt het allerwalgelijkste verhaal dat ik ooit heb gehoord. Ga bijna over mijn nek. Gatverdamme wat goor!
quote:lindy schreef op 02 oktober 2007 @ 23:30:

O, dat verhaal met dat snot en die peuter heb ik toen ooit gepost, dat was een vriendin van mij. En ze spuugde het helemaal niet in de gootsteen...O nee...... Wat dan wel?
@ Lindy, dus ipv het verhaal te overdrijven heb ik het in mijn gedachte iets minder goor gemaakt.

Oef, ik wil niet verder denken......
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Oh, maar ik kan het wel even invullen hoor. Ze slikte die dikke klodder groene snot gewoon door, gloep, door haar keel in haar maag.
En als dat kind moest poepen en er was geen gelegenheid dan mocht dat kind even in mamma's mond poepen.
quote:Antonio schreef op 03 oktober 2007 @ 22:08:

En als dat kind moest poepen en er was geen gelegenheid dan mocht dat kind even in mamma's mond poepen.
quote:Very Cherry schreef op 03 oktober 2007 @ 00:12:

Hahaaaaaa Xan, ja hooorrrrrrr, ook Tuc Salt & Pepper verslaafd??? Zeg dat het niet waar is pls Helaas...het kwaad is geschiedt....
Wat een verhalen hier zeg! Lees dit topic vooral niet als je net hebt gegeten.

Wel makkelijk als je moet kotsen, en het gaat niet.....lees dit topic
Mijn moeder ruimt graag de kattenkots op met een pannenkoekenmes of de kaasschaaf. Dan wil mijn vader er 3 weken niet mee eten. Hebben jullie dat nou ook? Ik huldig het principe: ik was hem af en het maakt me niks uit.
Neeee bah Antonio!! en waarom doet ze dat met die spullen! jagh, ik zou er dus helemaal niet meer mee eten haha
quote:Antonio schreef op 03 oktober 2007 @ 23:00:

Mijn moeder ruimt graag de kattenkots op met een pannenkoekenmes of de kaasschaaf. Dan wil mijn vader er 3 weken niet mee eten. Hebben jullie dat nou ook? Ik huldig het principe: ik was hem af en het maakt me niks uit.Het wordt me meteen duidelijk van wie jij die voorliefde voor ranzigheid hebt.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 03 oktober 2007 @ 23:03:

[...]

Het wordt me meteen duidelijk van wie jij die voorliefde voor ranzigheid hebt.
Saartje (de moeder van Bertje) woont nu bij mijn ouders en kotst niet. Ik praat over vroeger.

Maar goed: ik ga ook niet denken in een restaurant: welke vieze mond heeft met dit bestek gegeten? Of welke gore reet zat net op deze wc-bril?
Antonio bestek in een restaurant veeg ik altijd af met de servetten die zo mooi gevouwen zijn, op toiletten, buiten mijn eigenste toilet, zal ik nooit mijn schone kont op plaatsen, nooit!
mmm ff iets ranzigs, in een keuken van....vielen eens een pond Hollandse garnalen op de grond, let wel, het was savonds dus de grond was vies.

Men neme een stoffer en blik, veegt de Hollandse garnalen bij elkaar, met stof en al, spoelt ze af, en voila, opgediend als garnalencoctail...

eet smakelijk!
Sja, je kan jezelf ook vies denken natuurlijk. De meesten van jullie zullen likkebaardend denken aan een heerlijk toastje gerookte paling. Maar een paling is wel een lijkeneter, die zich begeeft tussen de blubber van een rivier en daar de dode vissen opeet van de bodem.

Geen roomijs, geen pannekoeken, geen gebak zonder eieren. Eieren, bijeen gesprokkeld door kippen die insekten en wormen eten op het erf van de boerderij. Rechtstreeks uit de kont van een kip, eet u smakelijk mevrouw. Ik eet er geen seconde minder smakelijk om.

Waarom ben je vies van een wc bril Festen? Die kan de bacterietest glansrijk doorstaan met jouw mobieltje, wat veel viezer is dan een wc bril. Vergeet je keyboard van je computer niet, ook een bacteriehaard. Ga maar gerust op een wcbril zitten, alle bacterien en virusjes gaan dood op dat ding, want hij is te koud om op te overleven voor parasieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven