Gezondheid alle pijlers

arm gips schoonmaken

10-04-2010 13:17 13 berichten
Ha mensen,

ik
anoniem_98260 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:55
96.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Schuursponsje met een beetje bleek?
Stukje verband eromheen draaien en dat regelmatig vervangen?
Ik vouwde een papieren zakdoekje tussen hand en gips om dat wat schoon te houden. Het stonk ook behoorlijk. Nu had ik de mazzel dat ik een spalk had. Die heb ik er wel eens af gehaald om mijn arm en hand goed te wassen en in te smeren met creme. Het verbandje was wat groezelig maar ach, dat vond ik niet zo erg.

Mocht je nog eens naar het ziekenhuis moeten vraag dan om dat gekleurde tape/verband wat ze hebben voor kindjes.
http://www.pimpjegips.nl/

Misschien is dit iets? Of je zou bruine gedeelte er voorzichtig een beetje af kunnen schuren. Maar ik weet niet of dat verstandig is....
http://www.heupafwijkingen.nl/forum_oud ... hp?id=1881

Misschien heb je iets aan deze topic. Gaat onder andere over een middel genaamt nilodor dat werkt tegen geurtjes.

best gezellig
Je kunt bij de apotheek PeHahaft krijgen. Dat is zelfplakkend gaas wat je om je gipsarm kunt doen. Misschien heet het inmiddels anders of zijn er ook andere merken. Ik heb dat veel gebruikt toen ik in het gips zat, elke dag een verschoning. Het gaat hoe dan ook stinken, daar doe je weinig aan, maar zo houd je de buitenkant iig nog een beetje hygienisch.
Iegh, wanstaltig! Maar het werkt wel, waarschijnlijk! Hoewel ik niet weet of je dit voor 2 weken nog wel aan wilt schaffen.

Ik doe het ook maar niet, hoewel ook ik nog 6 weken gips voor de boeg heb (maar dan aan mijn voet, dat scheelt qua vies worden want ik mag er toch niet op staan).

Ik hoop dat je een goede oplossing vindt!
quote:Fiorah schreef op 10 april 2010 @ 13:32:

Iegh, wanstaltig! Maar het werkt wel, waarschijnlijk! Hoewel ik niet weet of je dit voor 2 weken nog wel aan wilt schaffen.

Er zijn ook andere prints.
Bedankt
anoniem_98260 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:56
96.77% gewijzigd
goh, je foto staat op internet

het ziet er inderdaad niet zo goed uit
quote:alsjebegrijptwatikbedoel schreef op 10 april 2010 @ 13:53:

goh, je foto staat op internet[afbeelding]

het ziet er inderdaad niet zo goed uitgeweldig :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven