Goedkope lekkere wasverzachter?

zaterdag 10 april 2010 om 13:52
zaterdag 10 april 2010 om 14:00
zaterdag 10 april 2010 om 14:01
Bij de wibra verkopen ze briljant schoonmaak spul trouwens, voor als je ook daarop wilt bezuinigen. Het merk heet "dasty" en kost tussen de 1 en 2 euro per fles en werkt echt goed.
Zit er bij jou in de buurt toevallig een voordeelhal? Die verkopen vaak 3 flessen voor 5 euro (of iets vergelijkbaars), en wellicht zit daar ook je huidige merk bij?
Zit er bij jou in de buurt toevallig een voordeelhal? Die verkopen vaak 3 flessen voor 5 euro (of iets vergelijkbaars), en wellicht zit daar ook je huidige merk bij?
zaterdag 10 april 2010 om 14:02
Ik vind die van Lenor persoonlijk érg lekker, blijf je goed ruiken ook als je was in de kast ligt en is niet erg duur; volgens mij iets van 2,75 euro voor 750 ml. bij Hoogvliet (je hebt maar heel weinig nodig).
Vaak hebben ze bij de Kruidvat, Trekpleister, enz. aanbiedingen van wasverzachter/wasmiddel.
Vaak hebben ze bij de Kruidvat, Trekpleister, enz. aanbiedingen van wasverzachter/wasmiddel.
zaterdag 10 april 2010 om 14:52
quote:Yoie schreef op 10 april 2010 @ 14:46:
Ik vind die van de C1000 huismerk, blauwe kleur erg lekker ruiken!
Welke heb je nu als ik vragen mag?
Ik heb nu die roze robijn!
Deze gebruik ik nu bij elkaar. maar ja, veel te duur op he tmoment. Dus ik heb nieuwe nodig. En niet die van AH eigenmerk, ik wil met een apart geurtje
Ik vind die van de C1000 huismerk, blauwe kleur erg lekker ruiken!
Welke heb je nu als ik vragen mag?
Ik heb nu die roze robijn!
Deze gebruik ik nu bij elkaar. maar ja, veel te duur op he tmoment. Dus ik heb nieuwe nodig. En niet die van AH eigenmerk, ik wil met een apart geurtje