Mode & Beauty alle pijlers

(niche) parfums, parfumfreaks..(pas op: verslavingsgevaar!)

24-01-2010 20:19 2077 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij deze: lekker uitgebreid doorleuteren over niche parfums, moeilijk te vinden parfums, geurnoten, ruiken tot je er bij neervalt, samen parfumshoppen etcetera!!

Welke geur draag jij vandaag?

Als je meer over een bepaalde geur wil weten:

www.fragrantica.com

www.osmoz.com

www.perfumeintelligence.co.uk

hier kun je kijken voor (niche) parfums en proefjes:

www.ausliebezumduft.de

www.luckyscent.com

www.suendhaft.com

www.celeste-parfums.nl

www.skins.nl

www.thedifferentscent.de

http://shop.lessenteurs.com

www.exclusievegeuren.nl

www.1572.eu

Als je meer van "indy perfumers" houdt:

www.sonomascentstudio.com

www.dshperfumes.com

www.tauerperfumes.com

www.veroprofumo.com

www.profumo.it

www.aftelier.com

www.soivohle.com

ook leuk voor alles "handmade": www.etsy.com

Internationale forums vol parfumgekken (oftewel parfumista's, fraghags, fumeheads etc.)

www.makeupalley.com

www.perfumeoflife.org

www.basenotes.net

www.beautyboard.de

www.beautyjunkies.de

En voor wie er ook nog meer over wil lezen:

een pagina vol met links naar blogs

http://thedrydown.com

Nederlandstalig:

http://geurengoeroe.web-log.nl/

http://hetparfum.blogspot.com/

Je zou er bijna parfum moe van worden
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
aromax-meisjes heel veel plezier morgen en graag een verslag per winkel!!!! Vraag toch niet veel?

Gaan jullie ook nog naar wolkje negen? Of is daar geen tijd meer voor?
Patchouli battle! Ene hand: Mazzolari Patchouly, andere hand: Il Profumo Patchouli Noir.

Voorkeur : Mazzolari, lijkt iets gepolijster, warmer, nou ja, gewoon iets mooier. Hoewel ik ze allebei lekker vind zou ik voor de eerste kiezen (hypothetisch he, ingeval iemand me nu de 2 flessen voor de neus hield en ik er verplicht een mee moest nemen
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Lieve schatten, dank voor de leuke wensen en verslag volgt, ben nu te moe om iets zinnigs te schrijven en nog steeds niet helemaal lekker( hahaha, ja dat wisten wij ook wel hoor ik jullie al denken).

Trusten zometeen.
Wolk negen, eh.... Als AromaX weet waar die zit dan moet dat kunnen!

AromaX geen geur opdoen morgen! Naakt! Kaal! Hoe kun je anders blanco aan je armen ruiken, of doe je alleen aan papiertjes/blotters?

Verslag gaat helemaal goed komen, heb mobiel internet dus het kan heet van de naald

slaap lekker allen!

Smelly nu niet ziek worden hoor!! Verboten!!
Smelly, beterschap en slaap lekker

Tijgermeisje, ben benieuwd naar je up to date verslag morgen

Marnie, hij is heerlijk die Mazzolari. hij is inderdaad voor mij ook net iets warmer dan de Il Profvmo.
Smelly: een goede nacht slaap en morgen gezond weer op! Een mooie geurwandeling door de hoofdstad doet een mens goed...

Fragrant Four: veel plezier morgen, dat de missie moge slagen!

Inkie: Echt een fijne patchouli, tot nu toe heeft nog elke Mazzolari geur die ik ken mij weten te bekoren (zijn er maar 3 nu): Lei, Allessandro en nu ook Patchouli. Ben wel erg benieuwd naar de anderen, zoals Ambra, Marina, Zagara...
Dames en heer, ik wens jullie heel erg veel snuffel, geur en struin plezier morgen met natuurlijk geweldige aankopen.

Ben heel erg benieuwd naar jullie verslagen, kan nu al niet wachten

Slaap lekker allemaal en tot morgen
Heel veel plezier in A,dam.Jullie gaan toch ook even naar Sjaan-El ??Maak ze maar gek daar haha had ik best bij willen zijn

Vandaag in Petite Robe Noir,tja wordt saai,saai ik weet het.

Bois d.Armenie en PRN vliegen er ook doorheen slinken met de dag lijken wel te verdampen ook in de doos.

Maar ja het is zo weer juni...

Fijne dag allemaal
Hej Geurtje, ja, ik was ook graag even meegeweest naar Sjaan en El...

Je ruikt weer heerlijk, gewoon lekker blijven gebruiken die geuren, voor je het weet is het idd weer juni!

Ik kom net van het voetbalveld, weet nog niet zeker wat ik op ga doen. Ik denk Stephanie de St. Aignan, Le Pot aux Roses
Jaaaaaaaaaaaaa hooooooooor daar is tie dan

Smelly en ik aan de koffie, wachtend op AromaX en Dutchsuzanne, en dan gaan wel los!!
Goedemorgen

Leuk Tijger dat je ons op de hoogte houd!! Geniet van de koffie en breek A'dam niet af haha.

Zwaait naar Smelly en Tijger *zwaai zwaai*

Vandaag in Love - By Kilian
Ja, Shaan-El, zucht.......
*zwaai zwaai* zit hier aan de koffie, virtueel meegenieten...
Heerlijke geur, Le Pot Aux Roses...ik verwijs even naar een review waar ik me helemaal in kan vinden:

http://perfumesmellinthin ... w-stephanie-de-saint.html
Veeeeel plezier!!!!! Ben zo benieuwd. Denk aan jullie.....

(hier nog maar een keer in Daphne, kon er nog geen afscheid van nemen)
laatste nieuws, er is 1 geur gescoord, Aziyade v Parfum d Empire, bottle split v Aromax en mij,

DS is weg van de Oriental Lounge v Different Company en 24 Faubourg v Hermes,

Smelly is verrukt over Jasmin de Nuit v Diff Company en n gouden fles v Bond, parfum
Super!! Top, zo'n bottle split!

Ah, ik dacht dat Smelly Jasmin de Nuit wel al zou hebben, da's echt een fijne geur! Oriental Lounge ook trouwens.....

Hebben jullie ook zo'n mooi weertje?
Nohiba en Vanille et Coco zijn ook in the pocket!

Patch 24 v Le Labo, hmmm en ik denken dat ik niet van patchouli hou?
Leuk Tijgermeisje -Aromax gedeelde pret.

Probeer de route even te volgen was dat in magna Plaza of al richting cruseman?

Zijn jullie nog wel bij Dani van de Montale geweest?

Leuke man, gisteren had ik de winkel gevonden zocht aan de verkeerde kant van de gracht had verkeerde nummer in mijn hoofd. Uiteindelijk gevonden, hij heeft veel en hij gaat ook proberen om de kleine flesjes bij de 100 ml te verstrekken.

Wat zullen jullie moe zijn van al geruike en geklep , maar wel lekker voldaan en waarschijnlijk in een eigen geurwolkje!
ow v respectievelijk Smelly en DS
Wow! Le Labo Patch is ook geen typische patchouligeur, wel heel lekker!

*gaat Nohiba googlen*
Jam jam, klinkt goed dames en heer!

Ik ben heel benieuwd naar de verslagen net als de anderen hier
iedereen gaar en sufgeroken de thuisreis aanvaard, Aziyade was idd bij Magna Plaza, en meneer D. van die reflecterende gracht had nog 1 staan die mn hart gestolen heeft: Black Tourmaline v Olivier Durbano.

Heb me er helemaal mee onder gespoten.

Planken vol met Montale maar helaas geen Patchouli Leaves, de ene patch is de andere niet blijkt wel, en ik had deze graag willen ruiken maar die was er dus niet.

We hebben nog in het zonnetje gezeten met wat te eten en drinken want voor de PC Hooft en C Krusemanstr was geen tijd meer, de tijd is omgevlogen!

en nu wordt het vechten in de top tien van hebbe hebbe, wordt het Black Tourmaline, Eau Trois, MKK, Dzing,... Eerst Let me play the lion bij LesNez bestellen en dan maar wat apart leggen voor Dusseldorf.

Wat ik allemaal geroken heb is teveel om op te noemen.
Hallo daar schiet eens even op met vertellen. je hoeft niet zo lang na te tafelen, vertellen moet je in geuren en kleuren .

( eigenlijk een leuke uitdrukking, doet dus veel geuren)

Wie weet er nog meer uitdrukkingen/spreekwoorden die met geuren te maken hebben?
Dat was dus tegelijkertijd Tijgermeisje.

Krijgt Meneer D van die gracht ook geen patchouli leaves dan?

Hij had wel veel, de andere geuren heb ik eigenlijk niet eens bekeken bij hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven