Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Enneaaa en CN25 welkom saaierds.

Ik ben ook weer van de partij, saaie dag gehad. Wenkbrauwen epileren, poetsen, was opvouwen en het wijkblad nieten. Kan het saaier, vast wel.

Snjookie, weer thuis saai doen? Hoe was de saaie vakantie?
welkom saaie nieuwe elfjes CN25 en Enneaaa.

ik heb een saai rustdagje. beetje opruimen enz.saai van de zon genieten.

vanavond naar school das ook behoorlijk saai
Vandaag eerst heel saai de boodschappen gedaan.

Daarna heel saai gaan shoppen voor een paar saaie nieuwe shirtjes.

De was heb ik ook al saai in de machine gedaan.

Dalijk dus maar saai de was ophangen. O, en misshcien handig om eerst saai de andere was van de lijn te halen en saai op te vouwen.
Saai zeg CN25 klinkt en is dat.

Vandaag saai naar de tandarts en een koffieleutuurtje.
hier ook saaie huishoudelijk dingen....
Saai, ik moet een wortelkanaalbehandeling. En een tand wordt een beetje gebleekt (kijkt wat zwart).

Saai gepoetst nu nog saai afwassen.
jukkie tandarts...bbbrrrr

das ECHT saai!!! ik ga zo mn mandje in, morgen paar uurtjes saai poets-werken en savonds weer saai mannenbezoek....hihihi zelfde saaierd als vorige week.
Welkom nieuwe saaierds...

Ik ben net zo saai geweest als jullie. Vanmiddag naar buiten gegaan om wat saaie zonnestraaltjes op te pikken. En verder saai druk met virtueel boerin spelen.

Brr de tandarts...

Zeg Dez heppie een saaie loffurt of is het zakelijk mannenbezoek?
WTF?
Uh hallo? Iemand daar? Is iedereen in slaap gesukkeld?
WTF?
Saai, Saai....
Ben er nog, hoefde niet te werken. AB was ziek, saai dus, dus niet saai kienen!!!!!!!!!!!!!

Nu wel poetsen/afwassen/apotheek gaan en dat is dus saai.
Saai veel te druk gemaakt op werk, saai naar Norsk kurs geweest en zo saai naar bed.
WTF?
hihihi doesie,tis geen zakelijk bezoekje,dus.....maar goed.we doen russstig saai aan.maar tis wel behoorlijk saai!!!!
Oehh Deztunnie wat gaaf zeg!! *ziet dat het lente is en knikte bemoedigend*

Abusu jij was saai zeg! Saai gewerkt, saai naar koersoes en gewoon zo saai slapen. Mens kun je nog saaier zijn dan nodig is.

Ik heb lekker saai fakansie...(vakantie dus) En zit wat achter de klepslet, waai wat lekker buiten in de mooie zon of frisse lucht (ligt aan het weer natuurlijk) en rommel wat in huis. Kortom saai heel heel saai

Steph wat een saaie middag heb jij gehad
quote:CN25 schreef op 08 april 2010 @ 12:17:

Saai, Saai....Heel heel goed, je bent een uitstekende aanwinst voor dit topic. Ga zo door dan krijg je bonuspunten voor ubersaai zijn
zonnetje schijn.saai hoor.ik mag straks werken en vannacht met ut ondje rondjes rijden.wat bof ik toch.
Zon schijnt (nog steeds, gaat hier om 20.15 pas onder), het is 10 graden en bijna geen wind. Mén wat een saai weer

Vandaag naar de kapper geweest, geshopt, op het dak van de opera gelopen, boodschappen gedaan, boek gelezen op het balkon in de zon en zo eens wat de eten maken. Kortom een perfecte saaie dag!
WTF?
Zonnetje schijnt hier ook. Balkon deur staat al de hele dag open. Het was fris, maar nu de zon in de huiskamer schijnt is het saai aangenaam warm te noemen. Heel weinig dingen gedaan dus echt de saaierd uitgehangen. Het is volgens de berichten hier 9-13 graden. Wel wind dus het kan frisser aanvoelen.

Deztunnie fijne dienst vanavond! En aai voor ut ondje

Abusu wat een heerlijke saaie dag heb jij gehad zeg.
quote:steph schreef op 06 april 2010 @ 15:57:

Enneaaa en CN25 welkom saaierds.

Ik ben ook weer van de partij, saaie dag gehad. Wenkbrauwen epileren, poetsen, was opvouwen en het wijkblad nieten. Kan het saaier, vast wel.

Snjookie, weer thuis saai doen? Hoe was de saaie vakantie?Ik ben vandaag pas thuisgekomen, ben daarzo aan het werk gezet (o nee, ik deed het vrijwillig).
Zonnetje schijnt hier niet, het waait als een gek. Saaie thuiskomst dus.

Moet nu de eerste was maar eens gaan ophangen.
Juh! Snjo is er weer! Hoe saai was het in Schotland?
WTF?
Heullll saai.

Heb heel saai naar een paar Rembrandts staan kijken en heb een saaie van Gogh gezien en nog wat van die saaie plaatjes.

Heel saai naar nog meer musea geweest (ik word altijd heel cultureel daar in dat rokjesland), saai naar de dierentuin geweest (die heel saai kinderwagen en rolstoel onvriendelijk is omdat 'ie tegen een heuvel opgebouwd is...... saai voor degenen die kunnen toekijken).

Heb ook nog heel saai een medeforumster ontmoet.
Snjookie, ik dacht dat je er al eerder was. Wat waren twee weken niet saai met jouw erbij. Het is weer saaierder.

Niet dat de anderen niet saai waren, ik viel er zelfs bij inslaap (en dat is echt gebeurd).

Supersaaie vakantie, musea zien op vakantie.....tsss echt übersaai.

Saai in de tuin gestaan, vriend was aan het werken in de tuin maar niet Steph haar klusjes. Met allemaal beesssies die onverwachts overal heen gaan en snel. Saaie was opgevouwen ed. Ga nu saai slapen.
Ubersaaie vakantie Snjookje, fijn dat je weer saai in IJsjesland bent en dus ook weer op het saaiste topic!

Het was hier zeker 2 weken saai. Dus we mogen braaf een saaie sticker krijgen of een stempeltje.

Ik ga saai mijn kleptop afsluiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven