Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Goedeavond,

Zal ik me even voorstellen? Ik zat met het eten tussen Enka en Juud in.

Pff.. sinds mn nieuwe baan, ben ik s avonds echt uitgeblust. Ik werk nu van 8 tot 18.00 of 9 tot 19.00

En deze week had ik ook nog 2 dagen BHV cursus, dus erg lange dagen. En ik moet ook echt even aan die kleine koters wennen!

Mal, naar onderzoek van Malman. Gelukkig dat het niet heel ernstig was, maar wel vervelend dat het elke keer terug komt/kan komen.

Bridges ik zie het al voor me, zo'n 15 jarige puber die vanuit de wc roept.. haha..

Jinny, ik kan me wel voorstellen dat oudste niet durft te lopen. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Amalia, hoe is het met baby? Alles goed?

Compu, met jou ook alles goed? Al gewend aan een jongensbaby

Ehh ik weet het even niet meer. Even mn laatste bakkie thee inschenken.
Hmmm goeie Arbo-arts wel dus begrijp ik? Mooi! Hoor je ook wel eens anders!

Zaten vandeweek even te tellen maar gekke grietje zingt al zo'n 20 kinderliedjes helemaal. Best bizar vonden wij! En begint al te tellen met aanwijzen. Brrr... gaat zo snel... Niks kleins meer aan, behalve dat ze wat ielig is...
Star gave schoenen zeg! Maar de hak is wel hoog, daar hou ik het niet zo lang op vol. Zijn wel erg leuk!
Hai!!
[quote]naatie schreef op 10 april 2010 @ 21:17:

[fgcolor=#00B3B0]Goedeavond,

Zal ik me even voorstellen? Ik zat met het eten tussen Enka en Juud in.

[quote]

Ja lekker, moet ik helemaal de foto's naspeuren...

Nieuwe werk wel leuk? Of nog even heel flink wennen?
hai bam!
Poeh Naat, dat zijn pittige dagen inderdaad. Maar wel naar je zin?

Ties gaat het nog zwaar krijgen met zijn zus denk ik zo
Gister waren er opnames van eigen huis en tuin bij mn schoonmoeder in de straat. Na mn dagje BHV nog even daar gekeken. Best grappig om te zien.

Zo Bridges, wat een knappe meid heb jij zeg. Erg muziekaal ook!
Ik vind het echt super leuk mn nieuwe werk. Maar wel wennen. Een heel ander dagritme dan de bso en een stuk meer verzorging. Ik ben echt verschrikkelijk moe s avonds. Komt wel goed
Mal: Fijn dat het meeviel voor Man, en fijn dat er geen ontstekingen zaten. Was het met Mr J nog goed gegaan bij Oma?

Naatie: ah dat zijn behoorlijk lange dagen, werk je FT? Bevalt de nieuwe baan wel?

Amalia: Hier ook een mannetje met behoorlijk wat energie als hij uit school komt, hoort erbij denk ik dan maar. Hij was vandaag ook niet te genieten, en ook niet moe aldus Juul, maar lag meteen knockout in de auto

Ben je nog doorgegaan met zwemmen?
20 liedjes, zo kleine wijsneus, dat is knap. Ze praat ook al goed toch? Zit dat Fieke niet in de weg, dat ze zo snel is met alles? of zeg ik nou iets heel geks?

Haha wat een vraagtekens
Ties heeft het al erg zwaar met zijn zus. Ties is een watje en wordt met enige regelmaat geslagen, aan zijn haren getrokken of gekrabt. En hij bij haar ook hoor, maar denk dat hij haar straks niet meer aankan...

Ha hier iedere avond mensen die langslopen vanwege paddentrek. lopen met soort zaklampachtig iets padden te vangen om ze veilig over te laten steken.

Echt elke avond. Je zal maar geen leven hebben (en geen weet hebben van zoiets als het vivaforum )
Ik zit ondertussen 'Ik hou van holland' te kijken. Leuk programma voor de zaterdagavond.
Juul ligt bij ons in bed. De buren hebben een feestje, dus ons apie kon niet slapen. Gelukkig gewoon normale muziek, maar kan me voorstellen dat dat wat onrustig is.
Hai Bam!
Klopt Bam, dat denk ik ook wel eens. Ze is heel vaak gefrustreerd en dan boos. En nu dus helemaal. Dat herkennenw e ook nog wel van Ties en bij Fieke nog meer. Ties is nu heel rustig en echt niet overal zo mans dus we houden hoop
Haha Bridges.. niks voor jou dan met je zaklamp de padden over het zebrapad te laten oversteken?
quote:bambino schreef op 10 april 2010 @ 21:25:

Juul ligt bij ons in bed. De buren hebben een feestje, dus ons apie kon niet slapen. Gelukkig gewoon normale muziek, maar kan me voorstellen dat dat wat onrustig is.Zie hem er straks nog maar eens uit te krijgen
Ik heb een kind met luisterende oren
Hoop ik
Ik hoop ook dat ze werken Bam
quote:bambino schreef op 10 april 2010 @ 21:30:

Hoop ik
Ik denk, waar lach jij nou om, om een leeg berichtje..

Duhh
hahaha
hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven