Werk & Studie alle pijlers

verdiensten consulente

10-04-2010 21:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij leuk om consulente te worden van kinderkledij party's. Ik ben nu wat organisatis op het internet aan het zoeken en kom er wel een aantal tegen. Op de sites van deze bedrijven staat dat het goed verdient. Dat is mooi, maar wat zouden ze onder goed verstaan? 30% van de omzet van die avond? Heeft iemand hier ervaring mee? De gastvrouw krijgt volgens mij 10%. Misschien heb je geen ervaring met de verdiensten van kinderkledij party's, maar bijvoorbeeld wel van party's met tupperware of make-up of kleding etc. Hoeveel procent kreeg je daar en zou dat een beetje gelijk liggen? En wie heeft wel eens zo'n party georganiseerd en hoeveel werd er omgezet die avond?
Ik weet niet hoe de verdiensten zijn voor erotische artikelen, maar ik heb ooit als consulente gewerkt voor een cosmeticamerk (Oriflame). Mijn ervaring is dat het pas goed verdient als je er heel veel tijd in steekt en kan opklimmen tot bijv. regiomanager, want dan krijg jij een gedeelte van de omzet van de mensen die onder je zitten. Het is echt afhankelijk van de omzet, als je een avondje van 150 euro omzet hebt en je houdt er 30% aan over, is dat dus 45 euro. hiervoor moet je dus de avond zelf draaien, maar ook nog vooraf een gastvrouwvoorbereidingsgesprekje doen, de bestelling afleveren, benzinekosten betalen. Als je het per uur uitrekent hou je niet bijster veel over. Het is echt afhankelijk van het aantal gasten op zo'n avond, je moet echt proberen om de gastvrouw zoveel mogelijk mensen uit te laten nodigen, des te meer kans dat je een hoge omzet krijgt. Ik denk dat het met die erotische artikelen wel sneller hogere bedragen zijn dus dan zal de omzet automatisch wel wat hoger zijn, dus dan loont het misschien wel. Ik ben er na een dik half jaar meegestopt omdat ik het niet echt rendabel vond.
consulent???? je bedoelt gewoon ordinaire huis aan verkoper van dildo's.
Oh ja is natuurlijk multi level marketing, je moet voor een hoop geld je eigen spullen inkopen en vervolgens je vriendenkring langsleuren in de hoop dat je de kosten eruit haalt
quote:meds schreef op 10 april 2010 @ 23:37:

Oh ja is natuurlijk multi level marketing, je moet voor een hoop geld je eigen spullen inkopen en vervolgens je vriendenkring langsleuren in de hoop dat je de kosten eruit haalt

Ja meds? Kan jij mij sites geven die werken via mlm? Ik ben deze nog niet tegen gekomen, maar wil wel graag vergelijken.

Ik woon nu vlak aan de grens en ventueel ben ik ook bereid om richting Duitsland te gaan, weet iemand of dat daar ook kan?
google even op multilevelmarketing. Herbalife werkt ook soorgelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven