LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Oh, en voor morgen. Ik zou of de kinderen oude kleding aantrekken (of kleding wat vies mag worden) of iets meenemen, want als je mijn jongens aan het eind van de dag ziet.

Ik krijg die grasvlekken er zo moeilijk uit en KW is dol op slidings maken en voetballen.

En ik ga Nicolette van hiernaast op de koelkast hangen, want dan weet ik waarvoor ik lijn. NIet helemaal realistisch maar ik ben ineens mijn lijf helemaal zat. Heb nooit écht met die extra kilo's gezeten, maar ik voel me voor het eerst in mijn leven dik en flatsig vadsig. Dat had ik na de bevallingen van KW en BRS echt niet...
Lekker zeg, morgen weer van dit weer! Ik neem misschien een kind mee, en in elk geval Pebbles en Moshje

Zal idd. wel even wennen zijn weer voor GW, maar ook wel lekker voor jullie zeg, wat financiele zekerheid, net nu.

Nathje, hoe is het met je pink?
Ik neem denk ik alleen Schorrie mee. Ik weet niet hoe ik het met het slapen van Knorrie moet doen namelijk. Ik hoop dat Harrie 's ochtends gaat fietsen, dan kan ik 's middags Knorrie bij hem laten. Moet het nog even bespreken als Harrie zo thuis komt.

We hebben onverwachts bij vrienden gegeten. Lekker een gezellig, maar ik zit echt prop- en propvol. Moet straks nog wel buikspieroefenignen doen, jullie doen ze toch nog wel trouw elke dag? We zijn al een week bezig vandaag volgens mij.

Kan me voorstellen dat het wennen is voor GW, 36 uur in 4 dagen is dan ook best pittig denk ik, voor heel het gezin. Maar aan de andere kant, jij bent nu thuis dus kan de rol van GW overnemen. Anders was het helemaal een grote omschakeling geweest denk ik.

Mille, wil jij nog even vertellen hoe het ging met Nano en ledikantjes enzo? Ben zeer geinteresseerd .

Ik heb trouwens het gevoel dat ik de zon al een beetje in mijn gezicht voel. Heb vanochtend en vanmiddag een tijdje buiten zitten lezen en waarschijnlijk toch al wat straaltjes opgepikt zo.
Oh lekker zeg, hier in de tuin is het echt nog te koud, ligt op het noorden. Het verschil met de voorkant is ook echt bizar, daar was het zo heerlijk warm vandaag!

Klinkt goed, GW's baan! En foto van Nicolette op de koelkast klinkt als zelfkastijding. Volg je het plan van Morrie's broer?

Ik heb je advies opgevolgd Morrie, Sjaak en ik kijken een filmpje. Julie & Julia, over Julia Child. Gaat dus alleen maar over eten en daar krijg je honger van, dus nu even pauze om hapjes in de oven te gooien .
Ik heb ze 1x gedaan Morrie, die buikspieroefeningen. Paar dagen niet geweest hier, mooi excuus he

En nu heb ik teveel paaseitjes op om nog wat dan ook te doen eigenlijk, maar jij gaat ook gewoon propvol buikspieroefeningen doen.. Word je dan niet misselijk?

Nano ging met een maand of 20 het ledikant uit geloof ik? Dat ging eigenlijk gewoon goed, hij bleef best braaf liggen.

Wat ik me er van herinner hebben we 'm in het begin heel af en toe terug moeten leggen, maar dat viel alles mee. Alleen al het idee dat hij er gewoon uit kon was genoeg geloof ik.

Wat wil je nog meer weten?
Ik heb helemaal nog geen buikspieroefeningen gedaan. Ik kan ze denk ik niet, ik kon bij Pilates ook nooit uit mezelf omhoog komen. Hoe doe jij het dan? Met je handen achter je hoofd en dan steeds omhoog komen? Ik zou het ook moeten doen, mijn buik lijkt wel weer te groeien. (En nee, ik had echt geen streepje )
Misschien heb je te vroeg getest LLL

Ik ga nu wel hardlopen!
Mille, ik heb geen oefeningen gedaan gisteravond, zat inderdaad te vol met eten.....

Ok, dus Nano klom wel uit zijn ledikant, maar kwam niet uit zijn juniorbed? Misschien is het toch het overwegen waard, ik kwam er net achter dat Knorrie ook 20 maanden is, terwijl ik dacht dat hij nog 18 maanden was....

Ik doe de oefeningen met mijn vingertoppen achter mijn oorlelletjes, zodat je niet aan je hoofd trekt. En dan kom ik niet helemaal omhoog. Ik kom alleen maar een klein stukje omhoog, met mijn rug nog steeds horizontaal zeg maar. Ik span echt alleen mijn buikspieren aan.

Ik baal dat ik steeds niet ga hardlopen, daar heb ik nog een stok voor achter de deur nodig. Maar hardlopen is nou iets wat ik alleen kan als ik geen volle buik heb, dus na het ontbijt gaat het niet, het moet echt ervoor.

Ik hoop dat het weer nog een beetje opknapt, hier toch wel veel wolken en veel wind.

Ga even de nasi maken voor vanavond, was vergeten kipfilet te kopen maar had nog in de vriezer. Dat ontdooi ik nu maar noodgedwongen in de magnetron. Dat vind ik nooit zo lekker want het wordt dan toch al half gaar.
Inderdaad, het ledikant sloopte hij, en in z'n grote bed bleef hij best goed liggen. Geen uitdaging ofzo denk ik

Ik ontbijt als ik 's morgens loop licht, en dan eet ik nog wat als ik terug kom.

En ontdooien in de magnetron gaat hier prima op de lichtste stand, dan ontdooit het echt alleen maar.

Nu lopen, buuurvrouw staat al te zwaaien.
Heb het gisteren weer gedaan, maar ook paar dagen gesmokkeld, kwam natuurlijk omdat Morrie gestopt was met coachen .

Dochter naar hockey, Kiloknaller mee, dus alleen BNJMN. Eens kijken wat we gaan doen, vind het waaierig, dus buiten nog niet lekker.
Ja, ik ontbijt met yoghurt als ik ga hardlopen, maar de laatste weekenden bedenk ik me elke keer pas als ik al zit te schransen dat ik eigenlijk had willen hardlopen. Maar het komt er vast nog wel eens van!

Ontdooien ging inderdaad beter dan ik had gedacht, ik heb zo'n ontdooistand waar je het aantal gram in moet voeren. Het was nog een beetje hard maar dat is met kipfilet snijden ook wel lekker.

Schorrie en Knorrie zijn heel zoet aan het spelen, terwijl ze er pas om half 9 inlagen gisteravond. Voortaan maar elke avond doen .

Ik denk echt dat ik alleen met Schorrie ga komen. Harrie is nu zijn dingetjes aan het doen (niet fietsen want te koud en te harde wind) en gaat denk ik vanmiddag wel op Knorrie letten.
Nog een sneu verhaaltje .

Gisteren ging Schorrie vissen met Harrie en toen hij in het water keek, viel zijn bril erin. Volgens Harrie raakte hij echt helemaal overstuur, kon hij bijna geen adem meer halen van de schrik. Gelukkig zag Harrie de bril liggen op de stenen aan de kant en kon hij hem weer pakken. Maar Schorrie heeft sindsdien gisteren en vandaag al 5 keer gezegd dat hij zo geschrokken was dat zijn bril in het water was gevallen. Hij heeft blijkbaar echt een soort verantwoordelijkheidsgevoel. Wij hebben er in ieder geval nooit zo'n probleem van gemaakt als er iets met de bril was.
Morgen!

Gisteren ook buikspieroefeningen gedaan. Twee vingers achter je hoofd zodat je niet aan je hoofd kunt trekken, maar echt je buik traint.

En Nicolette op de koelkast is zelfkastijding, want helemaal niet realistisch natuurlijk, maar meer een stimulans. Een foto van mezelf naakt in huidige toestand zou ook kunnen, maar niet echt handig met visite enzo

Hier staat de appeltaart in de oven en ruikt toch lekker in huis!

Ik sta op zolder te strijken en KW tekent voor me. Schatje.

KW vroeg nog of GP en KP ook kwamen want die waren er vorig jaar ook. Dat hij dat nog weet!

Hij schijnt de zon weer!
Ach,arme Schorrie

Ja, dat zit er dan echt in en niet iets wat aangepraat is.
O boy: oudsten zouden met schoonouders iets gaan doen. Was vorige week afgesproken en ze zouden nog bellen. Uiteraard heeft Linoleum hen maar gebeld, want zelf bellen kunnen ze niet. Gisteravond dus afgesproken en toen riep schoonmoeder al de hele tijd: als het regent gaan we niet hoor (alsof je dan niet iets anders kan gaan doen, ze gingen lammetjes kijken geloof ik). Belt ze net: zegt ze dat ze te moe is.... ze heeft zo'n last van het uurtje van de klok . Hahaha, ja, ik merk het ook aan de kinderen, maar zij is 1. volwassen 2. heeft geen ene ruk te doen 3. al honderd jaar geen baan 4. een zeurpiet. Zo, wat een gezeik .
Speciaal nog even smilies toegevoegd bij dit enerverende bericht.

Nath, hoe gaat het met je? Heb er geen gerust gevoel over namelijk.
Dus heel misschien Wind, kom ik alsnog met alledrie, maar heb daar zelf eigenlijk niet zo'n zin in....
En arme Schorrie. Misschien wel handig om een keer een sport brilletje met van die veren te organiseren, dan heb je in elk geval een alternatief. Dure grap, maar wij zijn wel blij dat we iets achter de hand hebben. Ooit in Frankrijk echt de stress gehad toen Linoleum op bril van Kiloknaller was gaan staan. Kiloknaller kan prima even zonder bril, maar na een hele dag is hij echt niet te genieten, hij heeft 'm duidelijk nodig.
Zo'n sportbrilletje ken ik niet, moet ik even op googlen. Schorrie heeft dat ook niet nodig want kan sporten zonder bril.

Gisteren met Harrie ook al gehad over een reservebril inderdaad. Schorrie kan wel zonder bril functioneren, dus het zou in dat opzicht geen ramp zijn, maar hij vindt het zelf gewoon echt vervelend. We hebben nu afgesproken dat we de volgende controle even afwachten, als er dan iets veranderd in de sterkte krijgt hij een nieuwe bril en houden we deze voor reserve.
O ja, hij heeft natuurlijk plus. Wel lekker, want dan kan sporten inderdaad zonder.
Ja, dat is ook fijn, want zoals in de winter met sleeen en sneeuwballen gooien had hij hem ook niet op. Dat kan dan prima. Ben ook benieuwd hoe dat op vakantie gaat, als we veel zwemmen e.d. Maar oogarts zei zelf al dat als hij hem in de zomer minder zou dragen, dat geen probleem is.

Even Harrie bellen, kreeg een bericht van een mogelijke opdracht via Leadz en heb zijn nummer doorgegeven met zijn eigen naam eronder. Moet ik wel even melden aan hem dat die man kan gaan bellen .
Wind, ik lees net een kop dat de playboy met Nicolette erin een van de slechtst verkopende nummers is. Dus je hoeft helemaal niet op haar te lijken
Dat kan ik me goed voorstellen want itt haar mooie lijf vind ik haar uitstraling niet echt mooi. Dat lijf zou veel beter matchen met mijn hoofd

Lien, dat gaat helemaal goedkomen met drie kinderen. Dochter en KK ben je heel de middag kwijt in de speeltuin. En BNJMN binden we gewoon vast

En wat een vreemde schoonmoeder heb jij zeg... daar zou ik ook veel smiley's van gaan plaatsen!

Nathje, alles goed met je pink?

Ik ga nu douchen en mijn feesttenue aantrekken.

Tot vanmiddag luitjes.
Ik vind het een vreemd mens Lien, die schoonmoeder van jou. En wat vindt je schoonvader er dan van? Die kan toch ook alleen gaan?

Ik weet nog niet of ik mijn jurk aan doe zo hoor, is wel heel netjes.
Mijn kinderen willen niet mee. "Nee mama, saaaaaai". Dus ik denk dat ik alsnog alleen met BNJMN kom. Hij gaat nu naar bed, dus als hij wakker is vertrek ik. En ik kom in spijkerbroek. Het is weekend, zal wel feestelijk hoofd opzetten als compromis. Ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven