Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
Parijs Roubaix
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
Parijs Roubaix
11-04-2010 15:36
11 berichten
Anoniem_8483
zondag 11 april 2010 om 15:36
Alle reacties
Link kopieren
Zit er nog iemand voor de buis Parijs-Roubaix te kijken?
Sporza melde dat Boonen rijdt alsof hij het gras is aan het maaien..
Ik denk toch (weer) Fabian.
Anoniem_86765
zondag 11 april 2010 om 15:55
Alle reacties
Link kopieren
Het is zondag. Het is grijs, grauw en het regent. En dan ook nog Parijs-Roubaix kijken? Nah...
Veel plezier!
Anoniem_8483
zondag 11 april 2010 om 16:05
Alle reacties
Link kopieren
Juist omdat het grijs is! Al zie ik weer een zonnetje.
Maar Fabian rijdt alweer alleen op kop dus echt spannend is het niet.
Anoniem_6515dbffb48c1
zondag 11 april 2010 om 16:06
Ik kijk wel (zijdelings...) Cancellara doet het goed, maar moet nu nog wel een heel eind in z'n eentje zo.
Anoniem_8483
zondag 11 april 2010 om 16:15
Alle reacties
Link kopieren
Maar hij loopt alleen uit.
Zou hij straks weer een gouden engeltje laten zien?
Anoniem_71575
zondag 11 april 2010 om 16:17
Alle reacties
Link kopieren
Ja ik kijk.... en ik geloof er geen klap van dat Cancellara schoon is eerlijk gezegd. Dit is nogal ongelofelijk.
(en ja, ik was voor Boonen )
Anoniem_8483
zondag 11 april 2010 om 16:23
Alle reacties
Link kopieren
Ik weet niet niet maar hij gaat zoveel harder dan de rest. Snap ook weer niet dat Boonen niet reageerde. Maar hij zat wat te ver van achter.
Anoniem_71575
zondag 11 april 2010 om 16:33
Alle reacties
Link kopieren
Boonen was aan het eten/drinken.. het was dus een beetje een 'laffe' aanval, het was duidelijk dat Boonen gewoon heel goed is eigenlijk.
Hee.... en nú kan Flecha het opeens wel! Beetje flauw om Boonen dan niet te helpen..
Anoniem_8483
zondag 11 april 2010 om 16:42
Alle reacties
Link kopieren
Eigenlijk is het slaapverwekkend nu, best wel jammer.
Anoniem_71575
zondag 11 april 2010 om 17:07
Alle reacties
Link kopieren
Jep... ben maar gaan chatrouletten om nog een beetje vermaakt te worden
Anoniem_8483
zondag 11 april 2010 om 17:13
Alle reacties
Link kopieren
zzzzzzzzzzz
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Grote strand handdoek gezocht
in
Overig
-
2 seconden geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
1 minuut geleden
Relatiebreuk en gezamelijke huurwoning, rechten?
in
Geld & Recht
-
2 minuten geleden
Liefdesverdriet wat ik niet zou moeten hebben
in
Relaties
-
2 minuten geleden
Maak een ander woord van minimaal de laatste 3 letters / 40
in
Overig
-
5 minuten geleden
Eerste verkering
in
Kinderen
-
7 minuten geleden
Met een brandblaar zwemmen in de zee - hoe?
in
Gezondheid
-
7 minuten geleden
Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
in
Psyche
-
15 minuten geleden
Associatietopic *50*
in
Overig
-
15 minuten geleden
Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
in
Psyche
-
15 minuten geleden
Terug naar boven