bellymask, leuk ??

11-04-2010 16:06 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik vroeg mij af wat mensen vinden van een bellymask?

dit is een gipsafdruk van je (zwangere) buik.

Ik wil namelijk een zwangere vriendin van mij een kado geven maar ik hoor eigenlijk nooit iemand hierover,dus nu mijn vraag is dit leuk als je zwanger bent?

of wil je later liever helemaal niet herinnerd worden aan je dikke buik ? haha

nou kom maar op

en omdat het zondag is, ook nog maar even een poll erbij :P

oh, het laatste antwoord van de poll zou moeten zijn : ik zou het leuk vinden hier een dagje weg van te maken en dit te laten doen ( in een studio bijv)

Wat vind jij van een bellymask ?

Totaal aantal stemmen: 31

Ja leuk! vooral mooi beschilderd.. (16%)
Mij niet gezien, die dikke buik is al erg genoeg. (58%)
Ik zou dit wel doen, als ik het thuis kan maken (zelf) (13%)
Ik zou het leuk vinden om hier een dagje weg van te maken en (13%)
anoniem_87073 wijzigde dit bericht op 11-04-2010 16:08
Reden: poll past niet haha
% gewijzigd
ja gewoon middagje thuis is misschien beter dan inderdaad en gezelliger dan in een kille studio waarschijnlijk!
Mij lijkt het echt niets, maar mijn zusje heeft zo'n ding in de babykamer liggen/hangen, zij vond het wel leuk om te hebben.
lol er is zelfs een gipsbuik hyves!
neej, waar laat je dat ding. Ben zelf hoogzwanger nu, en zou er echt geen zin in hebben, zeker niet in een studio ofzo.

Misschien is een bellypaint een leuk idee. Daar kun je weer leuke fotos van maken.
Ik zou het heel leuk hebben gevonden om zoiets cadeau te krijgen en een mooie plek te geven in mijn huis.

De gemozaiekte vind ik heel mooi.
Ik vind het niks.
Ik zou foto's of een zwangerschapsarrangement bij een beautycentre ofzo veel leuker vinden. Hier zitten echt mooie foto's bij, vind ik dan

http://www.fotografievanb ... e/zwangerschapsfotografie
Maar is het niet veel handiger om bij die vriendin te polsen wat ze vindt? Het is toch niet zo heel belangrijk wat wij vinden, ik bedoel 90% kan hier zeggen dat ze het niets vinden maar hoe zou dat representatief moeten zijn voor wat je vriendin vindt?

Gewoon internet aan, "heej kijk nou eens, een gipsbuik" en even reactie zien dan weet je genoeg denk ik
lijkt mij ook dus, of geef haar een bon met mogelijkheden. Ik zou foto serie zeker als mogelijkheid erbij zetten, of inderdaad een zwangeren arrangement bij een sauna ofzo, ook echt heerlijk! Maar wie weet vindt zij de gipsen buik wel echt ontzettend leuk en kiest ze die. Vindt het in elk geval een lief gebaar van je.
Ik zou een bellypaint leuker vinden.
Persoonlijk hoop ik niet dat vriendinnen op dit idee komen. Ik vind het verschrikkelijk. Wat moet je naderhand met zo'n ding? Het ligt dan maar stof te vergaren op zolder, zonde van je geld. Tenzij je zeker weet dat je vriendin het wel leuk gaat vinden.

Persoonlijk lijkt mij een fotoshoot in zwart/wit leuker.
Vind er niets aan en waar laat je dat ding? Je gaat zoiets toch niet ophangen?
Ik zou het echt zwaar genant vinden als mijn vriendinnen hiermee waren gekomen. Ik zou het gelaten ondergaan maar het gedrocht zou later zomaar ergens verdwijnen vrees ik. Met een verhuizing ofzo. Waar laat je trouwens zoiets??? Toch niet in je huiskamer, wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven