bellymask, leuk ??
zondag 11 april 2010 om 16:06
hallo!
ik vroeg mij af wat mensen vinden van een bellymask?
dit is een gipsafdruk van je (zwangere) buik.
Ik wil namelijk een zwangere vriendin van mij een kado geven maar ik hoor eigenlijk nooit iemand hierover,dus nu mijn vraag is dit leuk als je zwanger bent?
of wil je later liever helemaal niet herinnerd worden aan je dikke buik ? haha
nou kom maar op
en omdat het zondag is, ook nog maar even een poll erbij
oh, het laatste antwoord van de poll zou moeten zijn : ik zou het leuk vinden hier een dagje weg van te maken en dit te laten doen ( in een studio bijv)
ik vroeg mij af wat mensen vinden van een bellymask?
dit is een gipsafdruk van je (zwangere) buik.
Ik wil namelijk een zwangere vriendin van mij een kado geven maar ik hoor eigenlijk nooit iemand hierover,dus nu mijn vraag is dit leuk als je zwanger bent?
of wil je later liever helemaal niet herinnerd worden aan je dikke buik ? haha
nou kom maar op
en omdat het zondag is, ook nog maar even een poll erbij

oh, het laatste antwoord van de poll zou moeten zijn : ik zou het leuk vinden hier een dagje weg van te maken en dit te laten doen ( in een studio bijv)
anoniem_87073 wijzigde dit bericht op 11-04-2010 16:08
Reden: poll past niet haha
Reden: poll past niet haha
% gewijzigd
zondag 11 april 2010 om 20:09
Ik zou foto's of een zwangerschapsarrangement bij een beautycentre ofzo veel leuker vinden. Hier zitten echt mooie foto's bij, vind ik dan
http://www.fotografievanb ... e/zwangerschapsfotografie
http://www.fotografievanb ... e/zwangerschapsfotografie

zondag 11 april 2010 om 20:19
Maar is het niet veel handiger om bij die vriendin te polsen wat ze vindt? Het is toch niet zo heel belangrijk wat wij vinden, ik bedoel 90% kan hier zeggen dat ze het niets vinden maar hoe zou dat representatief moeten zijn voor wat je vriendin vindt?
Gewoon internet aan, "heej kijk nou eens, een gipsbuik" en even reactie zien dan weet je genoeg denk ik
Gewoon internet aan, "heej kijk nou eens, een gipsbuik" en even reactie zien dan weet je genoeg denk ik
zondag 11 april 2010 om 20:43
lijkt mij ook dus, of geef haar een bon met mogelijkheden. Ik zou foto serie zeker als mogelijkheid erbij zetten, of inderdaad een zwangeren arrangement bij een sauna ofzo, ook echt heerlijk! Maar wie weet vindt zij de gipsen buik wel echt ontzettend leuk en kiest ze die. Vindt het in elk geval een lief gebaar van je.

zondag 11 april 2010 om 20:53
Persoonlijk hoop ik niet dat vriendinnen op dit idee komen. Ik vind het verschrikkelijk. Wat moet je naderhand met zo'n ding? Het ligt dan maar stof te vergaren op zolder, zonde van je geld. Tenzij je zeker weet dat je vriendin het wel leuk gaat vinden.
Persoonlijk lijkt mij een fotoshoot in zwart/wit leuker.
Persoonlijk lijkt mij een fotoshoot in zwart/wit leuker.