Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ceetje gaat voor de Flapbag in het geel.
Welke site? Heb ik die gemist?
Kut zeg, Mal!! Ligt hij samen met anderen op een kamer? En nog veel pijn? Rottig dat jij alleen slaapt vannacht.. Sterkte!!

Star, ik had zelf ook al gegoogled naar Ziggy S. en begreep dat hij zich weer naar dat ruimtevaartuig vernoemde uit de uitleg van Wikipedia? Of zie ik dat verkeerd?

We komen er wel achter...

Ik ben een potentiele kolfkoper! Maar niet hand...

Goed dat je toch bent gegaan, Suus. Geef je een signaal mee af dat je je niet laat kisten!

Juud, veel sterkte morgen!! Hoop dat je gauw aan de beurt bent, des te gauwer geniet je van het eindresultaat.

Zal voor jou duimen!
Kolf op MP, loopt als een tiet hoor .

Best grappig toch ?
Ik heb nu een paarse Miami. Daarvoor een bruine Customized flapbag van Cowskin.

Ik wil nu dus ook een Flapbag. Ik denk dat ik toch nog een jaartje of twee paars doe.

Maar ik heb nog even want ik mag pas met Kerst weer dus... Krijg ik hem van meneer, is traditie

Tassen topic op mode Bridge.
Ohhhhhh, wassup met de man van Mal?

Ik las nog iets over pijn en ehbo maar ik begrijp nu dat ze hem gehouden hebben?

Jeetje Mal, dat is ook verrot zeg. Ik lees nog even terug...
He getsie Mal. Wat rot dat hij zoveel pijn heeft. Krijgt hij daar nu wat lekkers voor?

Heel veel beterschap!!!!
Bridges, heb het nog even uitgepluisd, over de paddenwerkgroep hier nog een verhaaltje.

Ze komen ook door de straat van schoonouders en dat CV nog thuis woonde, had hij een badstop in de vorm van een enorme pad met een touwtje eraan. Die legden ze dan op de weg en gingen achter een struik zitten, met touwtje in hun handen natuurlijk.
Juud, ik ga nu lekker slapen maar niet zonder jou heel veel succes te wensen voor morgen! Hopelijk slaap jij ook een beetje lekker en kan je morgen uitgerust aan dit avontuur beginnen. Joe go girl! Op naar je sexy setjes!!
Ik ben er weer hoor! Malman heeft ook nog een CTscan gehad en hij mag niet eten en drinken nu en heeft een infuus voor het vocht. Hij heeft nog heel veel pijn. Nou mag het wel een beetje pijn doen maar niet zo erg. Dus goed dat hij daar is. Mijn ouders waren ook naar het zkhs gekomen, en hebben Jonathan meegenomen en in bed gestopt. Ik ga nu ook maar naar bedje en hoop dat ik een beetje kan slapen. Niks aan zo, als je niet weet waarom de pijn er is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Klinkt beroerd Mal. Maar misschien krijgt hij nou zo nog wat voor de pijn zodat hij wel wat kan slapen. En dan morgen verder onderzoeken zeker?

Slaap jij maar lekker Mal. Weltrusten!
Morgen komt in ieder geval de uitslag van de Ct-scan.

Het was maar goed dat we niet met zijn drietjes zijn gegaan want Malman heeft 5 uur in de eerste hulp gezeten. Allemaal enorme erge spoedgevallen, en dan met Mr J daar zitten is niet zo handig.
Goeiemorgen meisjes,

Nog 6 uurtjes! Spannend! Ik was gister echt op van de zenuwen, maar vannacht heerlijk geslapen en nu aan het ontbijten aangezien ik na 6.00 uur niets meer mag eten. Maar ik krijg het maar moeilijk weg, gek he .

Ik ben al van een 85 G afgevallen naar een 75 G, vanmiddag zal dat waarschijnlijk een 75 D worden .

Wat naar Mal dat M. zo beroerd is, heeft hij een beetje geslapen vannacht?

Suus wat stoer dat je ondanks al het gezeur naar de wedding bent gegaan. Was je Vent mee?

Bridge lekker een weekendje weg naar Drenthe, veel plezier alvast!

Star wat een mooi vogeltje, leuk als ze tam zijn en ik ga er maar vanuit dat die van jullie dat ook is. Gaaf een handtas cadeau!

Nou meiden tot zover mijn bijdrage, ik ga proberen nog wat te slapen. Bedankt voor jullie succeswensen als het lukt zal ik wel even sms-en hoe het gaat.

Ciao!
75 D

Zet 'm op dokter van Juud

Vogeltje is tam inderdaad, hij is nog maar 4 weken oud en hand gevoed, dus tammer krijg je ze niet

Eetje heeft me net totaal ondergepoept. Arm kind.
Juud sterkte!!

Hè mal klinkt niet fijn allemaal
Sterkte Juud!

Al nieuws over Malman Mal?

Star: Eetje ook ziekig?
Succes Juud!!!!!

Malman heeft gebeld en de CT-scan was goed, nu willen ze de kweekjes afwachten van de poliepen. Ze kijken ook of hij een blaasontsteking heeft. Hij mag nu in ieder geval wel weer wat eten en drinken. Als ik meer weet dat meld ik dat wel even. Hij had maar 3 uur geslapen omdat zijn roommate de halve nacht in en uit bed wilde en het infuus eruit wilde trekken (beetje ouder verwarde man).
Pffffff lekker gaar zal hij zijn Mal. Jij een beetje geslapen?

Eetje ook ziekig ja denk ik, buikgrieperig denk ik.
Goeiemorgen!

Mal, fijn dat de CTscan goed was! Hopelijk zijn de kweekjes dat ook, krijgt hij daar ook vandaag de uitslag van of staan ze nog niet lang genoeg op kweek?

Juud, sterkte vandaag, spannend hoor!

Bam, knappe Juul, achteruit zwemmen!

Amaal, Desteny weer fatsoenlijk gaan liggen?

Star, lief zo'n tam vogeltje! Fijn dat Arbo-arts wel inziet dat het geen zin heeft Starman weer aan het werk te laten gaan als er op de vloer niks verandert is.

Mini's verjaardag was geslaagd. Ventje is enorm verwend, heeft een loopfiets, step, circus van Duplo, boerderij van Playmobil, vliegtuig van Playmobil, bouwplaats van Playmobil, puzzels, overhemd, boekjes, soort baufix en nog wat kleine meuk gekregen. Eten was geslaagd (had 3 kg kipsate gemaakt, met frietjes, turks brood en andijviesalade), taarten waren goed gelukt en iedereen was gezellig. Helemaal leuk dus.
Foto's Mamax, foto's

Mal, morgen toch pas uitslag van poliepen? Moet hij dan sowieso blijven?
O en Suus, goed dat je je niet hebt laten kisten. Bruid was vast heel blij dat je er was en de rest is niet belangrijk toch?
Haaaai, kwam even Juud succes wensen! Go girl!!
Vanmiddag Star, goed Ga nu eerst ventje verschonen, was aanzetten en dan even met een kopje thee Koffietijd kijken. Ik vind het best leuk.
Koffietijd, nee toch, is het echt weer terug?
quote:Star schreef op 12 april 2010 @ 09:51:

Foto's Mamax, foto's

Mal, morgen toch pas uitslag van poliepen? Moet hij dan sowieso blijven?

Ik denk het wel, omdat hij nog zo'n pijn heeft.

Sterkte met zieke Eetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven