There's a rat in my kitchen...

11-04-2010 19:56 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
....what am I going to do?

Ik flip aan alle kanten maar dat zorgt er niet voor dat dat beest verdwijnt. Oh mijn god! Een rat!
Ooooh, wat een lief plaatje!
.....en bedankt milaatje
Sensy...Rottweilers zijn gek op ratten

quote:Whiskers schreef op 11 april 2010 @ 21:12:

Hahaha!

Ik heb trouwens vroegah eens een boek gelezen over genetisch gemanipuleerde duivelse ratten.

En die aten mensen!

Ik weet niet meer hoe dat boek heet, maar die was leuk!Echt geruststellend voor Sensy
Wel een leuke avond op youtube voor mij

Yewk, een rat, vies! Hoop dat 'ie wegblijft en nooit meer terugkomt.

Geheel offtopic kwamen mijn kinderen thuis met een vette spin in een chipszakje waar ze zelf de kriebels van kregen. Heb 'm even gezellig op mijn handen laten heen en weren totdat 'ie draadjes begon te spinnen. Kinderen wilden hem niet terug
Zodra je er menselijke emoties aan kan toekennen (lief slapend ratje met een knuffeltje) is het schattig, maar zodra je het onderstaand plaatje ziet zijn ze opeens wat minder aandoenlijk

quote:hiltje schreef op 11 april 2010 @ 21:14:

Mijn moeder had laatst muizen en toen had ze vallen gezet.

En toen had ze een moedermuis gevangen en zat er een piepklein babymuisje naast de val waar zijn dode moeder in zat .
Och, ik ben er gewoon niet bang voor.

Ik zou schrikken van het onverwachte, maar meer niet.

En dat boek was echt nep hoor!

Genetisch gemanipuleerde duivelse ratten met rode ogen bestaan niet.
quote:Whiskers schreef op 11 april 2010 @ 21:20:

hiltje, 5 minuten geleden

Mijn moeder had laatst muizen en toen had ze vallen gezet.

En toen had ze een moedermuis gevangen en zat er een piepklein babymuisje naast de val waar zijn dode moeder in zat .

Toen ik vorige bericht postte had ik deze reactie nog helemaal niet gezien!!
quote:jackie23 schreef op 11 april 2010 @ 21:26:

Sensy...Rottweilers zijn gek op ratten

[afbeelding]
Wie weet is het wel familie van de "ratatouille-clan"........

Is zeer handig hoor

In de zomer wilt er nog wel eens een muis naar binnen rennen. Die borstel ik met zachte bezem naar buiten, trek dan wel altijd eerst een lange broek aan, sokken over de pijpen, en verstand op nul.

Onze hond is dol op die springerige beestjes,maar krijgt ze gelukkig toch niet te pakken. Maar een rat...

Dan zou ik toch goed uitkijken, die kunnen gemeen bijten. Brr, de rillingen lopen me over het lijf! Die rat op de eerste foto is bijna zo groot als onze hond.
quote:Brummetje schreef op 11 april 2010 @ 21:32:

[...]

[afbeelding] Zielig he? Is niet mijn hond hoor, deze foto komt van een site over prooidieren (waar ik overigens de rillingen van krijg!)...
Maarre, Sensy, is dat beest nu weg dan?
Ooo, en ik vond het al zo sneu dat onze Je-weet-wel Kater pas een muis gevangen had. Hoewel ik wel blij was dat hij daardoor niet meer in mn huis rondliep, dat dan weer wel.

Maar nu ik lees over babymuisjes die naast hun moeder zitten...

Potdikkie, die zwangerschapshormonen zijn echt killing bij ongediertebestrijding!
quote:wuiles schreef op 11 april 2010 @ 21:18:

[...]

Zo las ik ooit in een boek dat een hotelier in Lhasa, Tibet, de ratten die door de lobby liepen Himalaya-konijnen noemde. De gasten vonden het tafereel ineens heel schattig.

brrrr, flashbacks naar een reis van lang geleden. Ik ben ooit te gast geweest in dat (? of een ander) hotel in Lhasa en daar liep gewoon een rat over me heen, terwijl ik in bed lag. Daar was niks schattigs aan!

Trouwens vorige week zat er bij ons in de keuken een pad! die plofte vrolijk in het rond, (flots flots flots) Die heb ik met een kartonnetje maar richting de uitgang laten flotsen. Ook niet erg smakelijk, heb meteen de hele keuken gedweild
Oh gelukkig Jackie.

Ja zielig is het idd. Voor mij zijn alle dieren gelijk. Vind er geen een eng of vies. En kan zelfs geen mug of vlieg doodslaan. (Muggen laat ik trouwens altijd steken.)
Oja wel, wespen, dat is de enige die ik eng vind.
Ik ben ook zo'n dierenvriend, behalve als het op spinnen aankomt!

Maar die durf ik niet eens te vermoorden.
Zag laatst bij Lingo een meisje wat bang was voor Lieveheersbeestjes.
Waarom laat je je prikken, Brummetje? Dat doet zeer!

Ik ben een beste dierenvriend, ook voor het kleine spul, maar een mug die mij prikt is dood. Liefst net voordat 'ie toeslaat.

*ik voelde me als twintigjarige zo ontaard omdat ik een vlieg had doodgeslagen die supertraag was.. sla sindsdien echt geen vliegen meer*
En, waar is de rat nu?
Of waar ben jij TO. Toch niet gevlucht he
Ja, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of Sensy nog nieuws heeft.
quote:Sensy12 schreef op 11 april 2010 @ 20:43:

Hanneke, had jij ook een rat in huis? (ik moet dat overigens nog vastellen...kon ook een grote muis zijn maar die zijn toch niet zwart?)Heb nog niet alles gelezen dus misschien is het al gezegd, maar een ZWARTE rat moet je melden bij de gemeente. Een bruine is niet zo erg daarentegen ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven