LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Maar dan had ik Dim goed toch?

En jouw geboortejaar?
Nee, dan had ik Dim niet goed! Dan heb ik de namen ook door elkaar gegooid want anders kan het niet kloppen qua zwangerschapsduur enzo. Echt erg dit...
Neeeeee, je had Dim fout, die is eind van deze maand jarig. Ok, nog een trucje. Niet alleen komt Dim vóór Sum in dim-sum, in Dim zit een i en in zijn echte naam ook.

En ik ben uit '75.
Staat het er nu wel goed?

Hé, maar Pop haar geboortejaar had ik wél goed!
Jaaaa, zo klopt ie weer. Heel knap hoor dat je Poppetje goed had .
quote:lilalore schreef op 12 april 2010 @ 11:41:

Neeeeee, je had Dim fout, die is eind van deze maand jarig. Ok, nog een trucje. Niet alleen komt Dim vóór Sum in dim-sum, in Dim zit een i en in zijn echte naam ook.

En ik ben uit '75.

Oh, fijn ezelsbruggetje! Zeg me svp dat ik niet de enige ben die dit nodig heeft. Waar zijn Pebbles, Morrie, Lien, Mille en Nathje wanneer ik ze echt nodig heb

En gisteren dacht ik nog 'aap op shirt is Sum', 'aap op shirt is Sum' En dan Sum zijn echte naam want hier ben ik er inmiddels allangggggg uit!
Wauw Wind wat een jong blommetje ben jij nog zeg, 32 nog maar?
Fijn hé?
Nou heerlijk hoor. Ik ben normaal altijd de jongste van mijn vrienden (weet ook niet hoe dat komt) maar hier zit ik duidelijk in de middenklasse.
Jullie schrijven lekker door vandaag zeg!

Wat een ellende Wind, met die ontstekingen steeds en het getob van niks kunnen vinden en weer onderzoeken. Getver!

En ik heb geen ezelsbruggetje nodig voor de kinderen van LLL, sorry

Maar de naam van de eerste eindigt met de eerste letter van de tweede, dat maakt het misschien ook makkelijker? Dus bv. Rob-Bert, ipv. Bert-Rob.

Peb, ik denk ook dat het door het mooie weer komt!

En ik dacht dat Lien en ik 12 dagen schelen, dus dan zou ze de 2e of de 26e jarig moeten zijn. Ik gok de 2e dan!
quote:Mille schreef op 12 april 2010 @ 11:56:

En ik heb geen ezelsbruggetje nodig voor de kinderen van LLL, sorry Maar de naam van de eerste eindigt met de eerste letter van de tweede, dat maakt het misschien ook makkelijker? Dus bv. Rob-Bert, ipv. Bert-Rob.

En ik dacht dat Lien en ik 12 dagen schelen, dus dan zou ze de 2e of de 26e jarig moeten zijn. Ik gok de 2e dan!

Irritant zeg dat jij het wel gewoon weet!

Maar jouw ezelsbruggetje vind ik ook fijn!

En dan is Lien de 2e jarig.

Ik weet zeker dta het niet de 26e is.
Nee, ik dacht ook begin juni en eerder dan ik, dus niet de 26e. Maar we gaan er nu wel vanuit dat mijn idee dat we 12 dagen schelen klopt he? Daar geef ik geen garantie op
Ja die bedacht ik me net ook nog. Ik heb zelfs een vriendinnetje dat ervan overtuigd was dat Poppetje's naam met de laatste letter van Sums naam zou beginnen. Die was echt heel erg verbaasd toen ze de naam hoorde.

En nu ga ik boodschappen doen.
Nou, ik heb zojuist een uiterst zinvol uur doorgebracht met buiten wachten op de stoep omdat ik mijn sleutel vergeten was. Heel fijn met twee kinderen. Niet een van de buren was thuis(en ik ben wel altijd thuis als zíj hun sleutel vergeten ). Uiteindelijk mijn zusje gebeld op de telefoon van een kinderdagverblijfvader die toevallig langs kwam fietsen. En gelukkig had zij toetsweek en kon wel even weg om de sleutel te brengen. Uiteraard ging Poppetje spontaan haar luier volpoepen en moest Sum plassen. Heb hem uiteindelijk maar (verstopt achter het volle winkelwagentje) tegen het huis laten plassen . Gooi er zo wel een emmertje water overheen.
Ik moet iedere keer heel erg nadenken hoe de jongens van LLL in het echt heten. Maar dat komt ook doordat het namen zijn die ik echt nog nooit eerder heb gehoord.

Vorig jaar stortte het aantal bestellingen ook volledig in bij de eerste mooie dagen, dus ik maak me niet al te veel zorgen.

Moshje was vaker wakker dan slapend in reiswieg dus heb wagen omgebouwd tot buggy. Hij lijkt opeens zo groot!

Grappig, Wind's moeder vroeg gister of Mosh een jongentje of een meisje was (en verontschuldigde zich al voordat ze het vroeg) en dat vond ik heel niet erg. Heeft ook niet echt een jongenskoppie vind ik. Maar wat wel erg is en gelukkig had ik nog niets gezegd, ik dacht dat het kindje met krullen 'aan de overkant' gisteren een jongetje was! Tot ik opeens roze schoenen constateerde. Die moeder had het vast minder leuk gevonden...
Ik vind Wind ook een jonkie.
Zo jong en zo knap hé?

Ja, dat dacht Morrie ook dat die krullenbol een jongetje was! Komt echt door de kleding (spijkerbroek), want met maillotje en rokje is ze om op te vreten met die mooie krullen en lange wimpers
Ik dacht het ook, maar hoorde dat ze geroepen werd en dacht toen, oh, een meisje. Maar wel schattige krulletjes inderdaad, kwam echt door de kleertjes.

Arme Dim, komt net helemaal pips uit school en heeft koorts. En had van de week al afgesproken dat er een vriendje kwam spelen, maar die wordt nu overgenomen door Sum. Handig hoor twee jongetjes .
Oh, dat was een meisje, ik was volledig in de veronderstelling dat het een jongetje was. Wel een schattig popperig jongetje, dat dan weer wel

Komt idd. door de kleertjes denk ik!

Ahh, die Dim. Met Mini lijkt het wel mee te vallen, maar dat komt ook doordat ze thuis is. Na een hele dag school was ze nu ook een stuk hangeriger geweest denk ik

En balen, van die sleutel! En dat er dan natuurlijk inderdaad niemand thuis is..
Arme Sum Dim en Mini. En lucky Sum dat hij het speelkameraadje van Dim tot zijn eigen beschikking heeft!

Hahaha... nou als jullie allemaal dachten dat het een jongetje was dan was het wel erg hoor! Het was ook wel een suffe spijkerbroek voor een meisje. Er zijn leukere varianten lijkt me zo.

LLL, wat zagen jouw jongens er trouwens om op te vreten uit. Zo stylisch verantwoord allemaal!

Peb, ik heb gisteravond nog een blauwe was gedraaid en er een paar pakjes van jou bij gedaan. ZCHT had vanmorgen iets gespuugd en toen heb ik hem die lichtblauwe aangedaan. Cute!

Ik heb echt geen idee wat we gaan eten. Ik heb kipfilet uit de vriezer gehaald vanmorgen en wilde gaan roerbakken met oa krieltjes en boontjes, maar de boontjes waren helemaal niet mooi meer. En nu weet ik het even niet... wat een problemen.
Inderdaad, de tweede, daarom kan ik de 5-e niet, want dan ga ik waarschijnlijk eten met mijn vriendinnen, maar als jullie allemaal kunnen dan kan ik dat wellicht alsnog week later doen. Zal zo nog even op datumplanner kijken.

Werken was leuk. Ben wel met auto naar station gereden (planning was fiets) want ik vond het maar koud vanochtend.

Ik had gezworen dat de krullenbol een jongetje was, dus ik denk dat je moet adviseren het grietje alleen nog maar jurkjes aan te laten trekken .
Hahaha, dus jullie dachten allemaal dat het een jochie was? Ik schrok er van gisteren toen ik de moeder de naam hoorde noemen, ik dacht: he? Is het een meisje??? Zei het ook gelijk tegen Wind.

Wind, wat een gedoe met je knie en vinger!

Vorige keer ben je toch ook bij de reumatoloog geweest?

Mijn moeder is er de laatste tijd ook een paar keer binnenstebuiten gekeerd vanwege pijnen. Uiteindelijk geen reuma, wel artritis en een verkeerde houding op het werk.

LLL, Harrie had vorige week zijn sleutel binnen laten liggen nadat hij Schorrie opgehaald had van school. Die moest dus wachten tot ik om kwart voor 6 thuis kwam. Had wel genoeg te doen, maar op een gegeven moment moest Schorrie poepen. Dat heeft hij toen bij de supermarkt gedaan :)!

Heb vandaag wel meegelezen hier, maar niet gepost, dus als ik ergens niet op reageer heb ik het wel gelezen maar weet ik het gewoon niet meer.

Ik ben aan een nieuwe fase in mijn leven begonnen: ik ben op Marktplaats naar vouwwagens aan het kijken.... Het idee is van Harrie.
Vind het echt zo grappig dat iedereen dacht dat het een jongen was. Ik dacht écht dat het aan mij lag!
Wind, bij jou onthoud ik trouwens altijd dat KW de oudste is omdat hij dezelfde letters in het midden van zijn naam heeft als Dim (mijn oudste, voor de duidelijkheid )

Dusssss, nu heb je drie ezelsbruggetjes, waag het om het nog eens fout te doen !

Haha, stylisch verantwoorde kinderen. Maar bedankt, ik vind ze ook om op te vreten . En jullie kinderen ook. Echt, ik vind het allemaal schatjes, dat wordt nog wat als we met al die mooie kindertjes tegelijk afspreken!
Oh drie berichten ertussen.

Wauw, wat heeft Harrie allemaal gedaan dan, dat is bijna drie uur wachten of niet? En plassen bij de supermarkt had ook gekund, maar ik was bang dat mijn zusje dan net op de stoep zou staan. Dus ik heb eerst geprobeerd het hem te laten ophouden, maar hij moest echt heel nodig. En aangezien er dus ook regelmatig honden tegen mijn huis aan plassen, vond ik zo'n peuterpiesje wel kunnen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven