Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja jemig *Eric van Thijn toontje*. Daar had ik niet aan gedacht natuurlijk. Ja jemig.
Als ik ergens restjes van heb dan gooi ik die bij elkaar.

Komt meestal goed...
Oh gatver Nor. Poeplucht vermengt met bloemenodeur. Braak! Dan liever het zuivere werk.
quote:geve schreef op 12 april 2010 @ 13:38:

Komt meestal goed... Daarom ruik je nu naar pis zeker?
quote:geve schreef op 12 april 2010 @ 13:38:

Komt meestal goed... Says who?
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 13:29:

Ja Roos, ik had een puppet aangemaakt en gebruikt zonder toestemming. Had het wel gemeld maar niet de juiste procedure gebruikt en daar werd ik ( overigens heel vriendelijk ) op gewezen. Dus ik houd weer even low profile aan nah ik denk, nou komt er een verhaaaaaaaaal...... valt tegen hoor

maarre, voor het geval dat ik ooit die behoefte mocht krijgen, wat is de juiste procedure?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Nijntje schreef op 12 april 2010 @ 13:38:

Oh gatver Nor. Poeplucht vermengt met bloemenodeur. Braak! Dan liever het zuivere werk.Meen je dat nou, Nijn? Er zijn toch ook van die "ontluchters"?
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:37:

Doet mij denken dat ik ook weer eens een nieuwe bus met odeur op het toilet moet zetten.

Hebben jullie nog een suggestie?Angel van Thierry mugler
Ik wil de taak ook wel op mij nemen maar we hebben een heule echte rechter die zich hierover wel wilt buigen.

Eerste hulp bij een parfum-rel
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:38:

Daarom ruik je nu naar pis zeker?Lokaal misschien. Maar dat is juist het voordeel van geuren mengen.
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:39:

[...]

Angel van Thierry mugler

Check, das mijn favoriete luchtje maar wish moet op anders bederft ie.

Eh wat de strontlucht in de plee betreft: geen dennen . Iedereen weet dat dennenlucht stront aan de pot betekend.
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:39:

[...]

Meen je dat nou, Nijn? Er zijn toch ook van die "ontluchters"?Nee hoor, wij huldigen hier thuis het principe van "allemaal even een snuifje...."
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:39:

[...]

Angel van Thierry muglerOp de plee? Mijn naam is niet Yolanthe Cabau van Kasbergen!
Rosanna, je moet eerst via de mail even toestemming vragen. Ik had alleen gemeld dat ik het was en dat het een geintje was.
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:39:

Meen je dat nou, Nijn?Ja inderdaad, die d/t fout stond helemaal niet chique. Kan geen enkele geur tegenop.
quote:Nijntje schreef op 12 april 2010 @ 13:41:

[...]

Nee hoor, wij huldigen hier thuis het principe van "allemaal even een snuifje...."Een soort gezinsuitje, zeg maar?
Davidoff Cool Water, dat ruikt naar een goedkope toiletspray. Maar dan kun je beter meteen die van de Lidl kopen, veel voordeliger en de geur blijft langer hangen.
Suus en Nijn gaan er allebei beroerd van spellen...
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:41:

[...]

Op de plee? Mijn naam is niet Yolanthe Cabau van Kasbergen!die heeft vast nog wel een fles achtergelaten bij Jantje.
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:43:

[...]

die heeft vast nog wel een fles achtergelaten bij Jantje.Nee, Gerda zei dat ze die ook in een gastendoekje had gerold.
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 13:43:

[...]

die heeft vast nog wel een fles achtergelaten bij Jantje.Echt niet, volgens zijn moeder is álles weg
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:44:

[...]

Nee, Gerda zei dat ze die ook in een gastendoekje had gerold.Ech waar?.........ik wist 't!
quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:43:

Suus en Nijn gaan er allebei beroerd van spellen...

Ho ho, wat is er aan te merken op mijn spelling?

*vertoont sollicitatieontwijkend gedrag*
Wat dat trouwens in zo'n naar pis van Geve ruikende gastendoekje?
Stelletje viespeuken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven