Ons wondertje.........

12-04-2010 18:23 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat ik het even kwijt wil, en vooral omdat het ook zo mooi is om goed nieuws met anderen te delen:

Vandaag hebben wij gehoord dat onze zoon (nu 6 maanden) blijft leven!!!!!

Een half jaar terug werden hij en zijn zusje na een aantal jaren dokteren geboren. Een moeilijke zwangerschap, een lange opname in het ziekenhuis maar wat waren we blij dat ze er waren!

Zusje moest in de couveuse (3 pond "licht) en zoon werd na een dag ook opgenomen op Neo daar hij een aantal lelijke blaren had.

Ach, dachten we eerst: "even een antibioticakuurtje en dan knapt hij weer op" Het onderbuikgevoel was echter anders en dat klopte: 4 weken na de geboorte van onze tweeling hoorden wij dat onze zoon de vreselijke ziekte E.B (vlinderziekte) had en ook nog eens een dodelijke variant. Het oudste patientje was 2,5 geworden maar de meesten haalden de eerste verjaardag niet!

De wereld stort dan in...............

De wetenschap dat je kind heel erg ziek en niet oud gaat worden is zo immens zwaar!

Maat T. bleef gewoon groeien (tegen alle verwachtingen in groeide hij door de curve heen) zijn huidje bleef redelijk intact en het was gewoon een blije baby. Niet voor te stellen dat zo'n blakend mannetje niet lang te leven zou hebben............

Vandaag kregen wij echter het mooiste bericht van de wereld:

T. heeft een andere variant, waarmee hij een redelijk draagbaar maar waarschijnlijk ook heel lang leven gaat lijden!!

Ons mannetje mag bij ons en zijn tweelingzusje blijven!

Zo blij, zo dankbaar, zo gelukkig, dat zijn wij!

Het zal gerust af en toe nog moeilijk worden maar toen we hoorden dat het een draagbaar leven gaat worden voor hem, toen verdwenen alle donkere wolken!

Dit wilde ik gewoon even kwijt! Wat een wonder!
WOW wat geweldig!!!!!!!!! dat is toch het beste nieuws dat je kunt horen!!!!!!!!!! Geniet elke dag van je mooie kindjes en het zonnetje...
Peggysue, wat een geweldig nieuws! Echt fantastisch.

Taart!
Heel erg gefeliciteerd, heerlijk nieuws!
Wat een geweldig nieuws!!!!!

SUPER!!!
Oh wat ontzettend heerlijk voor jullie... Ben er een beetje stil van, weet niet wat ik verder moet zeggen. Ben ontzettend blij voor jullie met dit onverwachte happy end!
Wat een geweldig nieuws, zeg!

Tijd voor een feestje en vooral genieten... en genieten
een vreugde dansje voor jullie! Wat een geweldig nieuws. Geniet van elkaar, heel veel jaren lang.
Wat geweldig!!! Veel geluk!!
Wat moeten jullie je goed voelen, zeg! Heel erg gefeliciteerd met zulk geweldig nieuws.

Smak, smak, smak!
Met kippevel je bericht gelezen...

GEWELDIG nieuws!!!!!

Geniet van elkaar.
Ook hier maar even een reactie. Toen je zo'n 6 maanden geleden met het vreselijke nieuws kwam zat ik met tranen. Maar nu zit ik wederom met tranen in mijn ogen; ben zo blij voor jullie!
Het maakt ook niks uit peggysue! Jullie nachtmerrie is voorbij, geniet ervan. Ik word al zo gelukkig van je bericht, ik kan me niet voorstellen hoe geweldig dit voor jullie moet zijn!!
Wat een geweldig nieuws!
Met tranen in mijn ogen:

Gefeliciteerd! Wat een geweldig bericht voor jullie!
Wow, wat een geweldig nieuws! Dit moet voor jullie de mooiste dag in een half jaar zijn, wat een zorgen zullen jullie hebben gehad. En al zijn leven misschien nooit helemaal zorgeloos worden, hij kríjgt een leven! Ik wens jullie alle geluk van de wereld. Met z'n vieren!
Wat fantastisch voor jullie!! Geniet van dit bijzonder goede nieuws, en van je twee kinderen natuurlijk!
Wat een ontzettend mooi nieuws!
Lieve peggy,

wat een geweldig nieuws!!!!!! Dit is het meest geweldige wat jullie kon gebeuren! Ik zit hier met tranen van blijdschap!!!! Dikke knuffel voor T.
Wow wat een geweldig bericht. Zo fijn voor jullie.
ongelovelijk, wat een prachtig nieuws!! wat ontzettend fijn!
Dikke tranen hier! Jeetje Pegs, want een waanzinnig goed nieuws!!!!! Ben zo blij voor jullie. Hele vette knuffel voor jullie.
Geweldig nieuws!

Kippevel hier. Jeetje!

Geniet er van met z'n allen!
Wow, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!
Wat heeft jullie leven een andere wending gekregen! Geweldig!
Wat een geweldig nieuws zeg! Wat heerlijk dat je nog heel lang kunt genieten van je zoontje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven