Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 12 april 2010 om 18:04
dinsdag 13 april 2010 om 14:47
He deze had ik nog niet gelezen.. beetje humor op het forum gezellig
En ik lees positief nieuws van No.. ook fijn om te weten en alsnog van harte met 1 van je ventjes No....
Heb ik iets om te lachen,.. nou ik lach eigenlijk altijd wel.. zeker nu nog meer omdat het zo'n mooi weer is
Doei!
En ik lees positief nieuws van No.. ook fijn om te weten en alsnog van harte met 1 van je ventjes No....
Heb ik iets om te lachen,.. nou ik lach eigenlijk altijd wel.. zeker nu nog meer omdat het zo'n mooi weer is
Doei!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 3 mei 2010 om 12:49
Robo, weet helemaal niet of je hier nog s binnen komt waaien. Zit nog even na te denken wat het zo fijn maakte.
Het was ergens een stukje herkenning denk ik. Dat jij schreef wat ik schreef, leven bij het nu, genieten van alles wat kan. En tegelijkertijd het besef dat er altijd wel is, dat het voor t laatst kan zijn.
Wat J. schreef, leven van MRI naar MRI wat er toch ook doorloopt. Het was in een uurtje de hele gemêleerde bol wol die mijn (en ik geloof ook jouw) leven is op t moment. Lichte en donkere kleuren en in sommige draden overheersen de lichte en in sommige de donkere. Het is maar net vanaf welke kant je kijkt.
Het was even een warm bad, met soms de prikkende tranen achter mijn ogen en soms de lach.
En dat in een tijdsbestek van wat is het een uur?
Dankjewel Robo.
Het was ergens een stukje herkenning denk ik. Dat jij schreef wat ik schreef, leven bij het nu, genieten van alles wat kan. En tegelijkertijd het besef dat er altijd wel is, dat het voor t laatst kan zijn.
Wat J. schreef, leven van MRI naar MRI wat er toch ook doorloopt. Het was in een uurtje de hele gemêleerde bol wol die mijn (en ik geloof ook jouw) leven is op t moment. Lichte en donkere kleuren en in sommige draden overheersen de lichte en in sommige de donkere. Het is maar net vanaf welke kant je kijkt.
Het was even een warm bad, met soms de prikkende tranen achter mijn ogen en soms de lach.
En dat in een tijdsbestek van wat is het een uur?
Dankjewel Robo.
maandag 3 mei 2010 om 12:51
maandag 3 mei 2010 om 12:57
*en weer prikken de tranen, door mijn eigen posting*
Dat mijn topic leef! heet komt, doordat het ook vooral een leuk topic moet zijn/worden/blijven.
Maar leven is meer dan alleen die lichte draadjes. De afgelopen twee weken overheersten de donkere draadjes een beetje.
Na het bewuste topic merkte ik dat de lichte draadjes aan kracht wonnen.
En nu, nu is het weer gewoon maandag en mag ik zo naar fysio. Het leven roept.
Dat mijn topic leef! heet komt, doordat het ook vooral een leuk topic moet zijn/worden/blijven.
Maar leven is meer dan alleen die lichte draadjes. De afgelopen twee weken overheersten de donkere draadjes een beetje.
Na het bewuste topic merkte ik dat de lichte draadjes aan kracht wonnen.
En nu, nu is het weer gewoon maandag en mag ik zo naar fysio. Het leven roept.
maandag 3 mei 2010 om 13:04
maandag 3 mei 2010 om 13:20
quote:mamalief schreef op 03 mei 2010 @ 13:04:
Mijn draadjes zaten wat in de knoop en heb me pijnlijk geprikt aan het spinnewiel waarmee ik ze ging ontwarren.
Met handwerk en met behulp van vrienden is de kluwen weer ontward nu.
Hier roept het leven in de vorm van een vies huis, denk dat naar de fysio gaan leuker is Je moet je Mirena ook niet ontwarren met een spinnewiel schat.
Mijn draadjes zaten wat in de knoop en heb me pijnlijk geprikt aan het spinnewiel waarmee ik ze ging ontwarren.
Met handwerk en met behulp van vrienden is de kluwen weer ontward nu.
Hier roept het leven in de vorm van een vies huis, denk dat naar de fysio gaan leuker is Je moet je Mirena ook niet ontwarren met een spinnewiel schat.
maandag 3 mei 2010 om 16:02
Wat heeft ie met je gedaan dan No?
Is het niet de bedoeling dat je je er beter van gaat voelen ja toch?
Zal ik bekennen dat ik behalve twee wassen nog geen reet heb uitgevoerd vandaag?
Zit gewoon heerlijk lui te genieten van mijn rust zo alleen.
Nog anderhalf uur en het is weer bal hier.
Bedenk me net dat ik nog niet eens gedoucht heb. hangt nog een zweempje geur van een leuke nacht om me heen.
*gaat nú naar boven*
Is het niet de bedoeling dat je je er beter van gaat voelen ja toch?
Zal ik bekennen dat ik behalve twee wassen nog geen reet heb uitgevoerd vandaag?
Zit gewoon heerlijk lui te genieten van mijn rust zo alleen.
Nog anderhalf uur en het is weer bal hier.
Bedenk me net dat ik nog niet eens gedoucht heb. hangt nog een zweempje geur van een leuke nacht om me heen.
*gaat nú naar boven*