Omgeving Arnhem/Doetinchem

13-04-2010 15:56 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben Rinske, 22 jaar en ik ben opzoek naar wat contacten.

Ik ben sinds gisteravond hier op het forum en nog een beetje aan het kijken hoe gaat hier op dit forum.

Ik ben opzoek naar meiden die houden van naar de film te gaan en concerten, shoppen, thee drinken en koekjes eten (uiteraard) en meer dingen willen ondernemen.

Ik woon sinds vorige week weer in Doesburg (bij mijn moeder), vandaar dat het oproepje omgeving arnhem/doetinchem heet. Ik ben net ook gestopt met mijn studie SPH. En ik wil in september weer gaan studeren en nu werken. Ik heb me al ingeschreven bij de HKU (kunstacademie) en ik hoop dat mijn toelatingsexamens goed doorloop. Ik ben gek op muziek, films, boeken, creatief bezig zijn en leuke dingen ondernemen (biosje/concert/festivals).

Ik hoop dat ik jullie genoeg over mezelf heb verteld en wat leuke reacties krijg.

Liefs,

Rinske
Hey Rinske!!

Myriam hier.. 23 jaar en ook inwonden bij moeders ;)

En ook in september weer studie plannen... (nog te bezien welke.. maar keus zat)

Ik woon vlakbij Apeldoorn maar zie dat je gezelligheid zoekt in de zin van festivals etc!! De zomer komt er weer aan dus ook de leuke buiten festivals

Ik hoor van je!!! (myriam_mz@hotmail.com)
Heey Rinske.

Ik hoop dat je dit nog leest een jaar na plaatsing.

Lang gezocht maar gelukkig nog gevonden.

Als je wilt kan je me contacten op.

ron.kruup@gmail.com

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven