Gloria vanderbilt zeep
dinsdag 13 april 2010 om 12:35
Hallo allemaal,
Mijn oma is helemaal weg van de zeep van Gloria vanderbilt
Maar nu is deze nergens meer te verkrijgen
Zij was gisteren jarig en ik heb via marktplaats een stuk kunnen krijgen maar volgens mij was dat de laatste op aarde
Weet iemand toevallig een site of een winkeltje waar ze de zeep nog hebben?
Of (heel brutaal ) Heeft iemand die zeep liggen en doe je er niks mee? Dan neem ik hem graag over!
Mijn oma is helemaal weg van de zeep van Gloria vanderbilt
Maar nu is deze nergens meer te verkrijgen
Zij was gisteren jarig en ik heb via marktplaats een stuk kunnen krijgen maar volgens mij was dat de laatste op aarde
Weet iemand toevallig een site of een winkeltje waar ze de zeep nog hebben?
Of (heel brutaal ) Heeft iemand die zeep liggen en doe je er niks mee? Dan neem ik hem graag over!
Don\'t ever let them get you down
dinsdag 13 april 2010 om 17:53
Nee Action niet
Daar hebben ze tegenwoordig wel het geurtje staan maar de geurtjes en bodylotion heeft ze in overloed, maar de zeep is echt (bijna) niet te verkrijgen
We wonen toevallig naast een groot bejaardentehuis dus daar ga ik dan inderdaad eens kijken!
Bedankt voor de tip mips!
Daar hebben ze tegenwoordig wel het geurtje staan maar de geurtjes en bodylotion heeft ze in overloed, maar de zeep is echt (bijna) niet te verkrijgen
We wonen toevallig naast een groot bejaardentehuis dus daar ga ik dan inderdaad eens kijken!
Bedankt voor de tip mips!
dinsdag 13 april 2010 om 17:57
quote:biebelie schreef op 13 april 2010 @ 17:55:
Ik zal volgende week (ben nu ziek thuis) ook eens in het winkeltje in het verpleeghuis van mn vader kijken.
Als ze daar hebben kan ik het wel kopen voor je?
Jaa dat zou helemaal super zijn als je dat wilt doen!!
Daar maak je me helemaal gelukkig mee en mijn oma nog veeeel gelukkiger!!
Ze heeft niet veel nodig maar die zeep is ze helemaal gek op en ze vond het echt erg dat ze hem nergens meer kan vinden
Ik zal volgende week (ben nu ziek thuis) ook eens in het winkeltje in het verpleeghuis van mn vader kijken.
Als ze daar hebben kan ik het wel kopen voor je?
Jaa dat zou helemaal super zijn als je dat wilt doen!!
Daar maak je me helemaal gelukkig mee en mijn oma nog veeeel gelukkiger!!
Ze heeft niet veel nodig maar die zeep is ze helemaal gek op en ze vond het echt erg dat ze hem nergens meer kan vinden