**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Ik denk meestal: Is het waar? Is het pijnlijk voor de ander? Is het belangrijk om hardop te zeggen?

En vaak hou ik dan mijn mond. Maar nu dus niet.
De eerste keer vond ik echt niets. Maarja dat was ook meteen mijn 3e keer ofzo in mijn leven

Ik weet nog dat ik ZO verbaasd was dat ik daarna weer zin had, want het was pijnlijk en niet echt op en top lol. En ik was ook bang dat ik misschien die ene persoon ter wereld zou zijn die er niet van zou kunnen genieten.

Jaren later denk ik dat als ik vantevoren geweten had dat het dit zou zijn, ik het wel eerder gedaan had hahaha.
Oh dit vind ik een leuk onderwerp, want de eerste keer met Bassist was vuurwerk. En de tweede keer ook, en tot en met de weetikhoeveelste keer ook. Gewoon álle keren!

En ik ben heus geen opschepper want ik heb vaak zat slechte seks gehad. Maar hij en ik... we verbazen onszelf daar ook over. Zo goed is het nog nooit geweest!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hmmm, en nou heb ik *kriebels*
hahaha! Overigens, de allerallereerste keer met huidige lief was wel ontzettend fantastisch. Kennelijk hadden we toen zulke hoge verwachtingen dat de keer daarop dat we elkaar zagen we een beetje te ongeduldig waren
oh hey t gaat over seks zodra ik thuis kom en dit topic open haha

met vriendlief heb ik de beste seks die ik ooit heb gehad! Ik heb twee andere "lange" relaties gehad hiervoor, en vergeleken met huidige vriend verbleken die andere 2 in alle opzichten o.O

Nooit geweten dat het zo geweldig kon zijn Hij heeft echt wel skills En nog belangrijker: hij vind zichzelf niet de belangrijkste persoon, en hij geeft me de juiste aandacht waardoor ik zelf ook veel lekkerder in mijn vel zit

ach ik sta al zolang droog nu Nog effe

En dan...... (als konijnen) haha
Internet! Wiehoe.

Moet ik mezelf inmiddels opnieuw introduceren trouwens?

Internet is wel tergend langzaam en aangezien ik inmiddels heb geleerd dat ik tijdig naar bed gaan heel fijn vind, kijk ik of ik snel kan zien waar jullie over bakkeleien en als de volgende pagina laden langer dan drie minuten duurt ben ik weg. Ik neem aan dat ik over tien maanden wel bijgelezen ben.
Hi girls!

Afgelopen weken heb ik het een beetje errug druk gehad met dingen. Kamer zoeken in het Duitsland (spannend!), dingen voorbereiden, studie-dingen afmaken...en de "hoe-gaan-we-straks-bij-elkaar-zijn-gesprekken" met mijn lief.

Maar goed, ik val binnen op een seks-onderwerp. En ik schaam me er een klein beetje voor om te zeggen, maar soms vind ik seks echt niet leuk. Dan ben ik niet ontspannen en dan doet 't echt te veel pijn om de klus te klaren. En ik durf er niet mee naar de dokter omdat het een kwesie is van niet-ontspannen zijn.

Ik zal proberen om even wat bij te lezen!
quote:findingnemo schreef op 12 april 2010 @ 14:47:

Ik weet nog dat ik erachter kwam wat pijpen was, ik was mss 10? 12? Weetikveel. In elk geval dacht ik toen echt: zoiets GOORS ga ik echt NOOIT doen. Daar was ik heilig van overtuigd. En ik was er ook zo van overtuigd dat normale mensen zulke vieze dingen niet deden, dus ook niet mijn moeder.

Ik zie haar nog staan. Ze stond te strijken en ik zat op het bed. Bloedserieus vroeg ik: mama, pijp jij papa weleens?

- in de volste overtuiging dat mijn moeder natuurlijk neeeeeeee zou zeggen-

Ze werd alleen knalrood.

En hakkelde en stamelde wat.

Ik weet het niet eens meer.

Weer een illusie armer.

Wat zonde MZ, ik vind het, ehm, een van de leukste dingen om te doen Met z'n tweetjes dan, niet alleen (Moet dan altijd denken aan Diana Charite van van Kooten en De Bie, die met een zwaardoorrookte stem zegt: "Ja, 'k ben niet vies van een nummertje hoor, daar niet van"..volgens mij de aflevering wanneer ze Martin Simek (de Bie) afwijst)

Het hoeft niet altijd iets te zijn wat tussen de oren zit te zijn (getver, klinkt zo naar), pas nog wat gelezen over iemand die 'gewoon' een overgevoelige vagina had. Weet niet meer hoe het heet, maar toch. Zelfs al zou het mentaal zijn, of een kwestie van niet ontspannen, dan kan een bezoek aan de arts nooit kwaad hoor. Niet dat ik je een probleem aan wil praten natuurlijk, maar volgens mij is het niks om je voor te schamen als je er mee naar een arts gaat.
godvergodvergodvergodver! Tjezus. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Dit is absurd. ABSURD!

Gekke ex probeerde kennelijk steeds weer Bassist te bellen rondom zijn verjaardag, maar hij nam niet op. Gisterennacht kwam ze langs, laat op de avond (kennelijk heeft ze achterhaald waar hij nu woont). Hij deed open en de hele scene begon opnieuw. Weer begon ze hele verhalen dat ze hem terug wilde, dat ze samen met hem oud wilde worden, dat ze het nog een kans moesten geven, etc etc etc. Bassist liet zich in het hele gedoe ontvallen dat er echt geen kans meer was, dat het over was. Waarom? Omdat hij mij op ging zoeken.

Idiotie.

Zij gillen. 3 uur 's nachts onderhand. Zij gillen en schreeuwen. Ruzie, gedoe. Hij haar proberen naar buiten te duwen. Zij draait zich om bij de deur en zegt: ik ga iedereen zeggen wat je gedaan hebt, dat je me verkracht hebt vanavond en dat het niet de eerste keer was.

Vandaag heeft ze vrienden van hem opgebeld met dat verhaal.

Allejezus.
Welkom terug Fille! Fijn om te horen dat je weer een (beetje) internet hebt. Of ben je toch vroeg naar bed gegaan?

Ik zou wel moeten, lang achter pc zitten = niet goed voor m'n schouder. Vandaag weer vermanend toegesproken door de arbodeskundige en morgen naar de fysio. En vroeg naar bed is ook wel eens erg fijn qua bijslapen.

In plaats daarvan vanavond begonnen met verhuisdozen inpakken. Slaapkamer is nu op 'spullen die ik 'echt' nodig heb na' opgeruimd.

Ga nu ook maar slapen. Tot morgen!
Jeetje Spijk! Wat een ontzettend kutwijf die rare ex! En nu?

Hoe reageerde Bassist?
quote:Spijker schreef op 13 april 2010 @ 22:11:

godvergodvergodvergodver! Tjezus. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Dit is absurd. ABSURD!

Gekke ex probeerde kennelijk steeds weer Bassist te bellen rondom zijn verjaardag, maar hij nam niet op. Gisterennacht kwam ze langs, laat op de avond (kennelijk heeft ze achterhaald waar hij nu woont). Hij deed open en de hele scene begon opnieuw. Weer begon ze hele verhalen dat ze hem terug wilde, dat ze samen met hem oud wilde worden, dat ze het nog een kans moesten geven, etc etc etc. Bassist liet zich in het hele gedoe ontvallen dat er echt geen kans meer was, dat het over was. Waarom? Omdat hij mij op ging zoeken.

Idiotie.

Zij gillen. 3 uur 's nachts onderhand. Zij gillen en schreeuwen. Ruzie, gedoe. Hij haar proberen naar buiten te duwen. Zij draait zich om bij de deur en zegt: ik ga iedereen zeggen wat je gedaan hebt, dat je me verkracht hebt vanavond en dat het niet de eerste keer was.

Vandaag heeft ze vrienden van hem opgebeld met dat verhaal.

Allejezus.Oh Nee! Wat een toestand. Ik hoop dat het losloopt.
Bassist belde mij, had de hele dag nog met niemand gesproken erover, weet niet wat hij moet. Hij is heel bang dat ze aangifte doet, of het aan familie zegt ofzo. Kennelijk heeft ze dit verhaal al aan vrienden van hem verteld, maar die geloven het niet. (zeggen ze via email, hij had er niemand over gesproken)

Hij klonk ontzettend down, maar ging nu naar zijn werk. Ik zei dat hij naar de politie moest gaan, ik weet niet of hij dat gaat doen (ik denk t niet).

Gekke ex zei ook dat ze mij een mail had gestuurd en dat ik nu wel niets meer met hem te maken zou willen hebben nadat ik dat gelezen had.

Nou, ten eerste zou ik haar niet echt zomaar geloven na alles wat is gebeurd. Ten tweede heb ik geen email gehad, ze bluft.

Wat te doen? Dit is zó'n belachelijke situatie!
Hij moet het wel vertellen, aan de politie dat hij bedreigd is! Want dit is toch echt dreigen. Dan hebben ze die melding in ieder geval voordat zij aangifte doet.
Jezus Spijker, wat een achterlijk wijf! Gelijk schoot wel door mijn hoofd dat als ze bluft over de mail aan jou, ze waarschijnlijk ook bluft over de rest. Wat heeft ze precies tegen die vrienden gezegd? Oh wat een raar wijf joh, en dan is die afstand extra kut, he? Weet niet wat ik verder moet zeggen, politie lijkt me inderdaad geen slecht plan. Al was het maar om te zorgen dat ze op de hoogte zijn, aangifte is nu gelukkig (nog?) niet van toepassing.

De discussie over seks, tja. Ik heb in mijn eerste tijd in Afrika, voor B dus, ook wel het een en ander minder veilig gedaan. Stom, heel stom. Maar een beetje zoals het nu bij Nemo is gegaan denk ik. B en ik hebben ons na een jaar laten testen en een maand of drie geleden nog een keer, omdat we zo lang uit elkaar zijn geweest (qua afstand dan) en we de ander zekerheid wilden geven. Voor zover dat ooit kan.

Pijn bij seks herken ik ook. De aandoening die jij noemt, Heej, is waarschijnlijk focale vulvitis. Ik heb dat ook. Even plastisch: de buitenste rand van mijn vagina, richting anus, is extreem dun en gevoelig. Eraan komen kan soms al enorm veel pijn doen. En seks dus ook, althans penetratie. De pil verergert dat en ik ben sinds kort dan ook overgestapt op een veel lichtere pil met het risico dat mijn acne terugkomt (ik slikte de Diane) maar ja, het is kiezen of delen.

Vorig jaar zijn we samen een aantal keer naar de gynaecoloog geweest en daar is ook een seksuologe bij geweest. Ik heb verschillende zalfjes gehad maar die hielpen niets en beide dames constateerden ook, hangend over mijn vrouwelijke delen, dat ik wel wat erg nauw geschapen was. Ik dacht dat dat niet bestond en dat het aan mij lag, dat ik niet genoeg ontspande, maar het blijkt dus wel te kunnen. We hebben technieken meegekregen hoe het wél kan (daar denk je alleen op die momenten nooit aan en als je eraan denkt is de lol er af) en er zijn twee mogelijke echte oplossingen: een kind krijgen (wat ik persoonlijk een wat drastische maatregel vind en dan zul je zien dat het een keizersnede wordt vanwege stuit of zo) of een operatie maar die is vol risico's want je kunt er ook nog pijnlijker littekenweefsel aan overhouden.

Kortom: seks is bij ons ook niet iets dat leuk en vanzelf gaat. Tot grote frustratie van ons beiden trouwens, wat er dan weer voor zorgt dat we soms gewoon allebei er maar niet aan beginnen omdat we bang zijn voor drama ende teleurstelling.

Ik merk ook dat ik als het hier over seks gaat nooit echt reageer omdat seks voor mij ook vaak helemaal niet leuk is. Ik voel me vaak erg tekort schieten, geen vrouw of zo en ben ook wel eens bang dat B zijn heil buiten de deur gaat zoeken, wat ik nog zou kunnen begrijpen ook. Dus vaak sla ik dat soort dingen hier over; deed ik 'vroeger' ook al. Dan weten jullie waarom.
Ja dat denk ik ook! heejhallo, dat heb ik ook gezegd: ga in vredesnaam naar de politie en leg uit wat er gebeurd is! Ik weet niet of hij dat gaat doen. Hij laat haar in ieder geval niet meer binnen, hij heeft wel beloofd dat als ze voor de deur staat dat hij dan de politie belt.
Sorry, wat een belachelijk lange post weer!

Eens met HeejHallo dus, qua politie. Sjemig zeg, wat kunnen mensen toch uit de bocht vliegen he? En waarschijnlijk omdat ze vindt dat haar enorm onrecht is aangedaan. Eng hoor, zoiets.
Da's alvast wat Spijker, die belofte. En verstandig ook lijkt me, dan kunnen er geen situaties meer ontstaan waarbij niemand meekijkt en waar ze dus over kan verzinnen wat ze wil.
Oh sorry, Etosha's post was er nog niet toen ik begon met schrijven en over mevrouwtje Z heb ik ook heen gelezen, terwijl dat toch een heftig onderwerp is. Excuses. Het lijkt me vreselijk verrot als dat inderdaad niet vanzelf gaat.

De afstand is nu heel heel klote. Was het maar binnen Europa geweest dan ging ik NU uitzoeken of ik er morgen heen kon. Maar allejezus, ik kán nu niet helemaal daarheen.

Hij klonk als een puinhoop. Zo goed als ons gesprek gisteren in de bus was, zo kloteklote was dit. Die ex, zij komt er steeds weer doorheen.

Vindt het eens raar dat de man een tikje angstig is voor relaties als dit is wat de laatste hem opleverde.

En godsamme, een LDR is soms écht NIET GOED. Want ik zou er nu voor hem moeten zijn en ik kan er niet zijn!
Ik haal me nu allerlei idiote dingen in mn hoofd zoals: straks doet zij aangifte en mag hij het land niet uit...
Spijker, ik snap dat het gebeurt maar niet doen hoor! Laat je niet gek maken, dat is nog he-le-maal niet aan de orde en komt waarschijnlijk helemaal nóóit aan de orde. Probeer de realiteit te blijven zien, wat er daadwerkelijk is gebeurd tot nu toe en je niet te verliezen in allerlei als-dan scenario's. Het gaat toch altijd anders dan je bedenkt.

Is er iemand met wie je er hier in NL even over kunt bellen of zo?
Ja heb net al een vriendin gebeld. Ik ben opeens heel verdrietig. Dit is allemaal zo klotemoeilijk. Of de afstand of de gekke ex zou genoeg zijn voor moeilijk. De combi... is zo onmogelijk.

Ik voel me zo machteloos nu, hij moet aan het werk en ik moet naar bed en ik kan niets doen. Niet eens er voor hem zijn. Het enige dat ik kan doen is zeggen: ik geloof je, ik bel je morgen.

We hebben verdomme niets aan elkaar als het er op aankomt.
Etoscha, hier las ik erover link

Al heeft de schrijfster wel iets anders (of misschien hetzelfde, maar met een andere naam), de gevoelens die jij beschrijft komen overeen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven