3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.
quote:Bianca40 schreef op 14 april 2010 @ 17:12:

Maar wel leuk, als ik van hier naar de boerderij switch zie ik ook weer appeltje
Waarom mag ik niet mee pattypannen?

Ah Bianca, wat heftig om alles terug te lezen. Wat fijn dat je lieve reacties hebt gehad.

Minny wat vervelend joh die bloedneus en de resterende klachten.

Ik weet niet meer wie er was gevallen maar dat klinkt echt niet lekker. Geen lampje aangedaan of slaapdronken? Nieuw bed? Heerlijk is dat. Wat voor bed krijg je?

En toen was er nog iemand aan het sollie-en. Ik heb me rot zitten denken wat dat zou betekenen maar gelukkig kwam het antwoord wat later voorbij. Succes, altijd spannend.

Gut en ik wou nog wat zeggen maar weet het niet meer.

Minny, mijn dochter is 3,5. En als wij naar een concert of anderzins uit gaan o.i.d. gaat ze altijd naar hen toe maar daar heb ik dan weer geen last van.

Wij wonen in een nieuwbouwwijk. ondertussen alweer 2 jaar. Het zou een jonge, kindvriendelijke wijk met veel speelmogelijkheden worden. Helaas is er nog steeds geen speeltuin te bekennen hier. Echt niet leuk. want ze is nu juist op een leeftijd dat dat helemaal geweldig is en lekker relaxt voor mij. We zijn zojuist maar even uitgeweken naar een andere wijk (ook geen idee om dagelijks te doen qua afstand maar vooruit) en wauw, wat heeft dat kind gespeelt. Ze is verrot nu. Gelukkig gaan ze nu in de loop van de komende maanden wel beginnen met die speeltuinen, dan heeft ze er nog wat aan voordat ze 18 is.......
quote:josje37 schreef op 14 april 2010 @ 17:12:

Volgens mij zijn er al wel rare vogels op de boerderie...Nietus!!! Alleen leuk kopmeeuwen
Hee graafje! Tuurlijk mag je mee doen!
Geen beesten in rare kleuren, Bianca?
tuurlijk mag je mee pattypannen Graafje!

ik zit op 93% met de tulpen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gravinnetje.. jij mag ook meedoen hoor

En wat een leuke leeftijd he 3,5... heerlijk! Mijn zoon wordt overmorgen alweer 15!!! En is bijna een kop groter dan ik
quote:josje37 schreef op 14 april 2010 @ 17:17:

Geen beesten in rare kleuren, Bianca?Neee.. geen rare kleuren... het is toch volledig logisch dat een Yogi-drink-koe roze is?? Vind ik niks raars aan hoor
quote:Gravinnetje schreef op 14 april 2010 @ 17:15:

Ik weet niet meer wie er was gevallen maar dat klinkt echt niet lekker. Geen lampje aangedaan of slaapdronken? Nieuw bed? Heerlijk is dat. Wat voor bed krijg je?

..

Das was ik. Stomme was dat ik het nachtlampje aan had maar dat ik niet goed op lette. De hond had zijn kussen versleept en dat had ik niet door. En hopla daar vloog ibi de kamer door.

Hebben nu een 180 bij 200 matras het bed hadden we al maar een veel kleiner matras. Dit ligt vele malen beter.
Kom toch nog ff zeiken hoor.

Toen ik ziek werd had ik allerlei angsten ontwikkeld. Krijg daar speciale anti depressiva voor. Kreeg ook oxazepam, zat op 3 per dag () en ben zelfstandig gegaan naar 1 per dag, om goed te kunnen inslapen. Dit is besproken met huisarts en psychiater dus goed. Nu ben ik februari uit mezelf gestopt met die pammen want ik was gewoon verslaafd, ik ben nogal verslavingsgevoelig. En dat had ik door dus stoppen ermee. Was best pittig maar wel gedaan, zelfs naast therapie. Nu was ik vorige week beroerd en heb een pam genomen. Goed geslapen en voelde me veel beter. Goed, thnx, dat was het pil. Maar gisteravond voelde ik me weer niet lekker, lag half 9 in bed en was weg. Toen vriend erbij kwam werd ik wakker en ja hoor, wakker! Daarbij had ik vreselijke pijn in mijn arm, ben ervoor naar zhuis geweest, is helaas niks aan te doen. Dus ik heb gisteravond een pam genomen want ik voelde alweer dat het mis ging met slapen. Gezeik met vriend want dat wad al de 2e. Dan denk ik luister pik, ik ben zo goed bezig geweest, daar hoor ik niks over en daarnaast heb ik mijn slaap hard nodig want ik loop soms over van therapie. Nou goed, gezeik over en gaan slapen.

Vanochtend dit dus besproken op therapie. Therapeut gaf vriend gelijk, oxazepam is niet om te slapen. Maar hoe die het zei he! Hij kwam keihard binnen. Maar weet ik veel dat het geen inslaper is, dit heb ik juist op advies van huisarts! En ik slik ze dus al niet regelmatig meer. Dus ik was boos en verdrietig. Komop zeg. Ik mag ook wel eens een schouderklopje.

Zo, dat was het. En geen sorry want dat mag niet hier
Choco, dat schouderklopje krijg je dan wel van mij. Je weet dat je verslavingsgevoelig bent en je bent toch zelfstandig van 3 naar 1 naar geen gegaan. Voor de broodnodige ontspanning lijkt me 1 pilletje geen doodzonde, ook niet als je er pas daarvoor ook 1 hebt genomen.
Nou Choco, van mij krijg je ook een schouderklopje hoor. Het is harstikke goed dat je het zelf afgebouwd hebt en wat Gravinnetje zegt, een of twee van die pilletjes is echt geen doodzonde
Dankje, word er gewoon verdrietig van
niet verdrietig worden Chooc

ik vind het heel knap dat je zelf gestopt bent met die pillen en ik snap dat je er nu af en toe eentje neemt als het echt niet anders kan, maar blijf er alert op zoals je steeds geweest bent
Huilpartij is over, vriendin komt zo en dan gaan we naar de hema koopavond.

En ja blijf alert juist daarom word ik er boos om! Neem er echt een als ik pijn heb en weet dat ik dan niet kan slapen. Heb zoveel nachten dat ik wakker lig maar juist dan neem ik niet.

Nou ik ben er klaar mee, ik ga douchen.

Thnx lieverts!
Ach lieverd het is juist zo goed van je dat je er helemaal van af bent! Laat het lekker van je af stromen onder de douche.
Zo heb lekker soep met stokbrood gegeten en een yoghurtje toe.
Goeie-avond.

Ben ook meteen weer weg, want ga zo op verjaardag.

Dus tot morgen
fijne avond Friez en Chooc
Wat goed van je chooc dat je op eigen houtje en initiatief gestopt bent! Echt heel knap!!

Als je er nu af en toe eens een neemt ben je niet gelijk weer verslaafd hoor!! Jij hebt dat zelf goed door toch?

Een goeie nachtrust is erg belangrijk als je zo intensief therapie volgt als jij doet.

Sowieso om een beetje uitgerust te zijn, maar zeker ook voor verweking enzo.

Ik ben zo trots op jou chooc! Op hoe jij alles aanpakt en tegen dingen aankijkt!

Mooie post appel waar ik me volledig bij aansluit.
Sorry dat ik niet meedoe met de loftrompet.

Zeker is het een prestatie om jezelf van medicatie af te krijgen begrijp me niet verkeerd niets dan respect. Maar als je artsen zeggen dat je medicatie daar niet voor is. Dan heb ik veel te weinig verstand van zaken om iets anders te vinden.

Probeer andere manieren van ontspanning te vinden. Ik weet hoe verdomde moeilijk dat is.
Heb ik dat?!

Sorry ik heb tegenwoordig een IRL

Wel leuk om Bi even te zien langs waaien.. vaker doen hoor schat!

Tja ik heb ook geen mening want geen verstand van medicatie.. wel vind ik het knap als je weet dat je verslavingsgevoelig bent ( ben ik namelijk ook!) als je zelf kan afbouwen.. maar ik zou wel altijd goed naar advies van artsen en therapeuten luisteren zeg maar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik heb hartstikke veel gedaan vandaag en mag nu lekker mijn boek uitlezen.. kwam er gisteren niet meer van door foon en msn enzo
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven