Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
De voering zit er ook al in. Nu zien dat ik het dingetje terug in de rits krijg. Die had ik afgeknipt en zonder erg deed ik hem dicht. Dus dat ding eruit. Stom. Het zal een gepriegel worden. Dan de band erop en de rok is ook klaar. Desnoods een nieuwe rits.

Gaat lekker hier.
Alle reacties Link kopieren
Coe misschien wel door je dikke wang.
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel allerlei ingewikkelde verassingen kunnen verzinnen, maar jarig zijn is al leuk genoeg zonder poppen met knotjes, bloemetjesjurken en breiwerkjes. Misschien dat ik nog wel iets origineels verzin voor als wij over een week of 8 in New York rondlopen



Dank voor de felicitaties, ik ben er erg trots op de man van deze Sara te mogen zijn. Ik ga nu verder met het leegmaken van de fles Whisky
Alle reacties Link kopieren
Uit jezelf Happy of mocht het niet van Buurvrouw?

Laat die wiskey maar smaken. Buuf wordt maar 1 keer 50.
Alle reacties Link kopieren
Proost dan maar he?



Coetje, half zeven is prima! Leg ik de jas en de ketting klaar.



Zo visite is weer weg, ik zit nog lekker even. Denk dat ik ga borduren
Alle reacties Link kopieren
Had ik al verteld dat Skippy zo lief naar Lief en mij toe komt als we een hand op mijn buik leggen?

en bij anderen zwemt Skippy juist weg. Heel bijzonder!
Lief



Ons Mmetje schopte iedere keer heel hard tegen het echo ding als ze naar hem op zoek gingen. En ging er daarna vandoor zodat ze hem weer moesten zoeken
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Fus!



Enne Coe, wij houden ook van je mét dikke wang hoor



Lijstje in de herhaling;



- werken

- met de buurvrouw ouwehoeren

- opruimen --> provosorisch dan

- stofzuigen

- groenten en fruit kopen

- vlees halen voor vanavond --> geschrapt en iets uit de vriezer getrokken

- collecteren --> ga ik na het eten doen
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag



lieve buuf, hier nog een keertje goed dan maar



Allerliefste buuf gefeliciteerd met je verjaardag (en happy natuurlijk ook een beetje)







Fuss hoe lief is dat



Ik denk dat ik de helft vergeten ben, maar ik ben een beetje moe geloof ik. Dus eerst maar even niets
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Nou daar gaat mijn verrassing voor MervrouwtjePoes...



Ik ben vanmiddag met Oudste de stad in geweest. Ze is aardig geslaagd bij de C&A.Clockhouse heeft leuke dingen voor die meiden.

Ook nog even boodschappen gedaan dus drop voor MevrP is in tha house.



Morgenochtend om half 9 zit ik al in de trein naar Brussel dus ik denk dat ik nu maar alvast dag en tot tot maandag zeg.

Dag lieve meisjes. Veel plezier op de bezem-meet!!!
Hee Buuf, Van harte gefeliciteerd op deze zonnige dag. Was het wat vandaag? Of is het feest nog in volle gang?



Goldie.. heel veel plezier!! Geniet ervan..



Hier alles goed. Ben vanaf maandag 'alleen' en dat is ook wel weer fijn. 'S Morgens is het nog rennen en vliegen, maar het gaat goed. Het mannetje is erg tevreden en laat zich van zijn beste kant zien. De nachten gaan goed. Hij slaapt van elf tot vijf a zes uur.



Nog geen nieuws over het been van oudste.. morgen maar es even bellen..... Tik nu met een vinger... schiet niet op. Later meer
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier in Londen, Goldie!

Route fietsen, Coebergh, wist niet dat dat kon. Oudste zijn fiets moet morgen voor de keuring, hij zelf is er niet in verband met een scholenbezoek van de harmonie.

Die fiets keuringsklaar maken kostte nog een lieve duit, en dat gaat dan om een fiets van een dik jaar oud.

Fuss, ik wist niet dat je dat kon voelen, van je af zwemmen of naar je toe zwemmen. Ik heb nooit echt goed begrepen hoe het kindje nu precies in de buik zat.



Zwemabbo's zijn gekocht, en ben ook nog even gezellig op de koffie geweest bij een andere moeder.
Alle reacties Link kopieren
Gold, heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Ik heb niets gelezen vandaag, telefoon was leeg en ik ben net thuis van werk en nieuwe nagels.

Maar ik moest even inloggen om Buuffie nog vele gezonde en gelukkige jaren te wensen.

Lieve Buuf en H_M, gefeliciteerd!



En nu ga ik naar bed, morgen weer voeg op.

Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Welterusten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Even vanaf telefoon gedag zeggen, dus ik red het even niet om op iedereen te reageren. Ik doe het dus maar met een teletubbie



Lijstje;

- werken

- collecteren

- nadenken over grote schoonmaak dit weekend
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames en heer!



Vandaag weer een behoorlijke lijst om weg te werken.

- Boodschappen doen

- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen

- wc poetsen

- trap naar boven stofzuigen en poetsen

- bureau puinruimen

- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen

- was wegwerken

- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens



Gisteren Marktplaats af zitten struinen, heb een práchtige eethoek gezien. Niet duur, precies mijn smaak, maar omdat dat ding rond is, gaat het hier niet passen. Balen! Nog even verder zoeken dus.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



He, wat is/was het weer ongeregeld hier. Bijna tijd voor ontbijt

Vandaag:

Knuffelgehandicapte

Weekendtassen inpakken

Wvttk
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde Rainz. Dat het niet past.

Leuk hé MP afstruinen.

Ben aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Mogge



Een dikke voor iedereen, ben een beetje forum moe op het moment



Tot snel weer !



Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
- Boodschappen doen

- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen

- wc poetsen

- trap naar boven stofzuigen en poetsen

- bureau puinruimen

- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen

- was wegwerken

- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens



Hoeslakens waren in de aanbieding bij de Lidl, dus daar heb ik er 2 van meegenomen. En twee nieuwe kussens, ook van de Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Gold veel plezier, al ben ik natuurlijk veel te laat



Hier een rustig ochtend, zo maar even naar de kapper voor een proefkapsel



Lekker he rainz, op marktplaats zoeken, ik vind het heerlijk om te doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Mén, wat ben ik jarig geweest! Heerlijk! Dank jullie wel voor alle felicitaties!

Ik heb gisteren de hele dag zitten wachten tot er iets zou gaan gebeuren. Maar niks hoor.....géén grijze haren, géén pijn maar wel heel veel plezier!



Rainz, dat zou een bak zijn zeg als je zwanger zou zijn! Gelukkig een negatieve test!



Its, leuk! Proefkapselen! Ik ben stiknieuwsgierig Plezier!



Boortje, komt vanzelf terug, je kunt helemaal niet zonder ons



Gold, have fun!!



Marels, doe jij het rustig aan? Iets met teveel hooi enzo.



Mamz, lekker (rustig) ontbeten?



Hier niet echt een lijstje. Zo eerst waterdruppels vangen, beetje aanklooien, dan richting Ixsje om op te passen. En camera's voor morgen in orde maken.



Geniet!
Vandaag:

- koken

- wassen drogen opruimen

- pakketje ophalen

- boodschappen

- kraamcadeautjes kopen

- vuilniszakken in container



Zo snel mogelijk:

- kledingkast opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- opruimen, opruimen, opruimen

- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet

- berging uit- en opruimen

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- commode ophalen en monteren

- afspraak bij tandarts maken

- naar de kapper

- verstelwerk doen op naaimachine

- kitvoegen badkamer vervangen
Rainz, ik denk dat die misselijkheid door de hele situatie veroorzaakt wordt, dat je er gewoon echt ziek van bent zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven