Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 13 april 2010 om 12:39
dinsdag 13 april 2010 om 13:21
Mogguh....
Goeiedag MissM! Maar goed dat dat lijstje niet op één dag af moet.
Ja Mamz, ik weet dat ik een luizenleventje heb.
Maar zomaar deze twee uitstapjes zo vlak na elkaar is zelfs voor mij misschien wel een beetje te veel van het goede...
Afijn: Ik klaag niet!
Ik heb al gewassen, opgehangen, gevouwen en opgeruimd.
En ik heb gestofzuigd.
En ik heb de buurvrouw op de koffie gehad.
En ik heb de keuken aan kant gemaakt.
En ik ga zo meteen strijken.
En ik ga MevrouwtjePoes bellen.
En ik moet koken.
En ik heb vanavond toneel-vergadering.
Nu op naar de strijk.
Zoef zoef.
Goeiedag MissM! Maar goed dat dat lijstje niet op één dag af moet.
Ja Mamz, ik weet dat ik een luizenleventje heb.
Maar zomaar deze twee uitstapjes zo vlak na elkaar is zelfs voor mij misschien wel een beetje te veel van het goede...
Afijn: Ik klaag niet!
Ik heb al gewassen, opgehangen, gevouwen en opgeruimd.
En ik heb gestofzuigd.
En ik heb de buurvrouw op de koffie gehad.
En ik heb de keuken aan kant gemaakt.
En ik ga zo meteen strijken.
En ik ga MevrouwtjePoes bellen.
En ik moet koken.
En ik heb vanavond toneel-vergadering.
Nu op naar de strijk.
Zoef zoef.
dinsdag 13 april 2010 om 16:14
Nou, het moet wel zo snel mogelijk af want het huis moet zo snel mogelijk in de verkoop.
James meent dat alles over 2 weken af is. Gezien het feit dat hij er nog helemaal niks toe heeft gedaan zal dat zeker lukken
Ik heb ondertussen tuintegels gespot, het grapje gaat zo'n 60 euro kosten. Gaan we dus doen, het balkon is nu geschilderd met betonverf en die laat los en is altijd vies en zo, dus dat moet anders.
Morgen ga ik ze halen. En dan moeten er een paar op maat worden gezaagd. Kan James zich even boos maken
James meent dat alles over 2 weken af is. Gezien het feit dat hij er nog helemaal niks toe heeft gedaan zal dat zeker lukken
Ik heb ondertussen tuintegels gespot, het grapje gaat zo'n 60 euro kosten. Gaan we dus doen, het balkon is nu geschilderd met betonverf en die laat los en is altijd vies en zo, dus dat moet anders.
Morgen ga ik ze halen. En dan moeten er een paar op maat worden gezaagd. Kan James zich even boos maken
dinsdag 13 april 2010 om 21:00
Ik heb niets gedaan. nou ja wel gekookt en de keuken opgeruimd. Ben wel hard bezig met onze spooky avond. Het is nogal een organisatie om een leuke avond te organiseren met een budget van ¤ 300.-
Wel een uitdaging.
Moest tussendoor ook nog even naar schoonzus en zwager om iets op de pc te zetten wat is gelukt.
Wel een uitdaging.
Moest tussendoor ook nog even naar schoonzus en zwager om iets op de pc te zetten wat is gelukt.
dinsdag 13 april 2010 om 21:59
Helleu,
Ik had geen indrukwekkende lijst, ik wel alles gedaan.
- Gewerkt.
- Gekookt.
- Hardgelopen, wat ging dat kut zeg. Ik geloof niet dat ik het oit zo zwaar heb gehad.
Ik kom er net achter dat ik niet alles heb gedaan, de was.
Ik heb er niets aan gedaan.
Morgen weer een dag.
Nu ga ik naar bed, ben kapot.
Marles waar collecteer je voor?
Ik had geen indrukwekkende lijst, ik wel alles gedaan.
- Gewerkt.
- Gekookt.
- Hardgelopen, wat ging dat kut zeg. Ik geloof niet dat ik het oit zo zwaar heb gehad.
Ik kom er net achter dat ik niet alles heb gedaan, de was.
Ik heb er niets aan gedaan.
Morgen weer een dag.
Nu ga ik naar bed, ben kapot.
Marles waar collecteer je voor?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 14 april 2010 om 07:26
Mogguh
Is Buuv echt de Sara? Van harte, meid
Ben benieuwd of er nog wat spectaculairs voor je geregeld wordt op deze bijzondere dag *en als dat Saragedoe een grapje is ben ik dus bij deze officieel naief en slecht in leeftijd schatten*
Marels, hartstikke goed van je dat je op pad gaat met de collectepot. Lijkt me best leuk ook
Vandaag een rustig dagje. Op mijn lijst staat wel: een taak (een uur) van intensief onderhoud. Verder moeten er zwemabbo's worden gehaald.
Is Buuv echt de Sara? Van harte, meid
Ben benieuwd of er nog wat spectaculairs voor je geregeld wordt op deze bijzondere dag *en als dat Saragedoe een grapje is ben ik dus bij deze officieel naief en slecht in leeftijd schatten*
Marels, hartstikke goed van je dat je op pad gaat met de collectepot. Lijkt me best leuk ook
Vandaag een rustig dagje. Op mijn lijst staat wel: een taak (een uur) van intensief onderhoud. Verder moeten er zwemabbo's worden gehaald.
woensdag 14 april 2010 om 07:42
Buuf,van harte gefeleciteerd met je verjaardag!Ik ben benieuwd of ze nog snode plannen in petto hebben voor je.En Happy natuurlijk ook gefeliciteerd!
Ik heb een kaakontsteking vandaar dat ik hier niet zo veel te vinden ben.Mijn gezicht is aan de rechterkant helemaal dik en mijn oog zit dicht.Vandaag moet ik terug.Vraag me af wanneer het hier eens normaal wordt?
Ik heb een kaakontsteking vandaar dat ik hier niet zo veel te vinden ben.Mijn gezicht is aan de rechterkant helemaal dik en mijn oog zit dicht.Vandaag moet ik terug.Vraag me af wanneer het hier eens normaal wordt?
woensdag 14 april 2010 om 08:30
Goeiemorgen lieffies!
Dank jullie wel! Ik ben echt Sara vandaag. Gelukkig geen poppen of andere zaken op/aan het balkon tot nu toe, dus ik heb goede hoop dat dat zo blijft!
Coe, wat gruwelijk vervelend! Ik hoop echt dat de tandarts een goede oplossing heeft!
Ik gooi er maar eens een midweek tegenaan!
Geniet!
Dank jullie wel! Ik ben echt Sara vandaag. Gelukkig geen poppen of andere zaken op/aan het balkon tot nu toe, dus ik heb goede hoop dat dat zo blijft!
Coe, wat gruwelijk vervelend! Ik hoop echt dat de tandarts een goede oplossing heeft!
Ik gooi er maar eens een midweek tegenaan!
Geniet!
woensdag 14 april 2010 om 09:13
* Profiel
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser laten draaien en uitruimen
- terrastegels kopen
- potaarde kopen
- plantenbakken omgooien
- selectvracht bellen
- kdv bellen
- Albert ontvangen en de zooi opruimen
- wassen drogen opruimen
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
Vandaag:
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser laten draaien en uitruimen
- terrastegels kopen
- potaarde kopen
- plantenbakken omgooien
- selectvracht bellen
- kdv bellen
- Albert ontvangen en de zooi opruimen
- wassen drogen opruimen
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper