Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Môgge.

Jeetje wat een lijsten worden er hier neergezet.

Ik heb net een uurtje gewerkt. Druk druk druk.

Nu hoofdpijn dus even rustig aan doen.

Maak er een fijne dag van. Ondanks al die lijsten.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen,



ik mag nog twee dagen druk zijn en dan heb ik eindelijk vrij. Nu dus eerst nog even rustig aan doen. En lekker stomme dinsdagochtend televisie kijken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Koffietijd Its.;-)
Alle reacties Link kopieren
dat is niet meer zo leuk als vroeger geloof ik zoeb



net het dakterras maar een beetje aangepakt. Nu even wachten op itsman voor de zware klusjes en de hogedrukspuit. Denk dat ik dit donderdag maar ga doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Jeetje MissM, is dat voor vandaag of gewoon een lijst die ooit afmoet?
Alle reacties Link kopieren
Mogguh....



Goeiedag MissM! Maar goed dat dat lijstje niet op één dag af moet.



Ja Mamz, ik weet dat ik een luizenleventje heb.

Maar zomaar deze twee uitstapjes zo vlak na elkaar is zelfs voor mij misschien wel een beetje te veel van het goede...

Afijn: Ik klaag niet!



Ik heb al gewassen, opgehangen, gevouwen en opgeruimd.

En ik heb gestofzuigd.

En ik heb de buurvrouw op de koffie gehad.

En ik heb de keuken aan kant gemaakt.



En ik ga zo meteen strijken.

En ik ga MevrouwtjePoes bellen.

En ik moet koken.

En ik heb vanavond toneel-vergadering.



Nu op naar de strijk.

Zoef zoef.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb dus koffietijd gemist....
Nou, het moet wel zo snel mogelijk af want het huis moet zo snel mogelijk in de verkoop.

James meent dat alles over 2 weken af is. Gezien het feit dat hij er nog helemaal niks toe heeft gedaan zal dat zeker lukken



Ik heb ondertussen tuintegels gespot, het grapje gaat zo'n 60 euro kosten. Gaan we dus doen, het balkon is nu geschilderd met betonverf en die laat los en is altijd vies en zo, dus dat moet anders.

Morgen ga ik ze halen. En dan moeten er een paar op maat worden gezaagd. Kan James zich even boos maken
Alle reacties Link kopieren
Strijk is gedaan



Ik hoef niet te koken, vriendin komt hartige taart maken.
Alle reacties Link kopieren
Morgen hebben we een Sara in ons midden !
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zit. Even bijkomen van zo'n racedag. Die moeten niet te vaak plaatsvinden, vind ik niets aan! Gelukkig scheen het zonnetje, heb ik daar nog een beetje van kunnen genieten.
Alle reacties Link kopieren
Dag liefjes



Hard gewerkt allemaal, maar wel rustig geweest hier!



Mijn lijstje is weinig indrukwekkend;

- werken

- collecteren



Wel allebei klaar
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets gedaan. nou ja wel gekookt en de keuken opgeruimd. Ben wel hard bezig met onze spooky avond. Het is nogal een organisatie om een leuke avond te organiseren met een budget van ¤ 300.-

Wel een uitdaging.

Moest tussendoor ook nog even naar schoonzus en zwager om iets op de pc te zetten wat is gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Ik had geen indrukwekkende lijst, ik wel alles gedaan.



- Gewerkt.

- Gekookt.

- Hardgelopen, wat ging dat kut zeg. Ik geloof niet dat ik het oit zo zwaar heb gehad.



Ik kom er net achter dat ik niet alles heb gedaan, de was.

Ik heb er niets aan gedaan.

Morgen weer een dag.

Nu ga ik naar bed, ben kapot.



Marles waar collecteer je voor?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glo-ri-a, in de glooo-riiii-aaaa, in de gloooooooooooo-riiiiiiiiiiii-aaaaaaaaa!!! Hieperdepiep! Hoera!



Buuf, gefeliciteerd met je verjaardag!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteeeeeerd Buuf!



Nik, ik collecteer voor de Hartstichting, al een paar jaar.



Nu snel werken!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Is Buuv echt de Sara? Van harte, meid

Ben benieuwd of er nog wat spectaculairs voor je geregeld wordt op deze bijzondere dag *en als dat Saragedoe een grapje is ben ik dus bij deze officieel naief en slecht in leeftijd schatten*



Marels, hartstikke goed van je dat je op pad gaat met de collectepot. Lijkt me best leuk ook



Vandaag een rustig dagje. Op mijn lijst staat wel: een taak (een uur) van intensief onderhoud. Verder moeten er zwemabbo's worden gehaald.
Buuf,van harte gefeleciteerd met je verjaardag!Ik ben benieuwd of ze nog snode plannen in petto hebben voor je.En Happy natuurlijk ook gefeliciteerd!



Ik heb een kaakontsteking vandaar dat ik hier niet zo veel te vinden ben.Mijn gezicht is aan de rechterkant helemaal dik en mijn oog zit dicht.Vandaag moet ik terug.Vraag me af wanneer het hier eens normaal wordt?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen lieffies!



Dank jullie wel! Ik ben echt Sara vandaag. Gelukkig geen poppen of andere zaken op/aan het balkon tot nu toe, dus ik heb goede hoop dat dat zo blijft!



Coe, wat gruwelijk vervelend! Ik hoop echt dat de tandarts een goede oplossing heeft!



Ik gooi er maar eens een midweek tegenaan!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ow en Zoeb? Lief! Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Coebergh, sterkte met de kaak. Dus het is nu een paar dagen later nog niet rustiger

Ik hoop dat tandarts snel de rotzooi eruit heeft
Buuf, gefeliciteerd!

Happy, zijn ze te laat met het plaatsen van de verrassing?

Je weet wel, die jij had uitgezocht?

Coebergh, beterschap met de kaak! Vervelend zeg!
* Profiel

Vandaag:

- de (werk)dag weer door zien te komen

- koken

- vaatwasser laten draaien en uitruimen

- terrastegels kopen

- potaarde kopen

- plantenbakken omgooien

- selectvracht bellen

- kdv bellen

- Albert ontvangen en de zooi opruimen

- wassen drogen opruimen



Zo snel mogelijk:

- kledingkast opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- opruimen, opruimen, opruimen

- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet

- berging uit- en opruimen

- raam Mmetje verduisteren

- reling balkon schoon maken

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- commode ophalen en monteren

- afspraak bij tandarts maken

- naar de kapper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven