Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@emytje: ff op vruchtbare dagen gekeken.. en mocht ik bevrucht zijn afgelopen maandag (toen heb ik positief getest op ovulatie) dan is mijn innesteling op mijn verjaardag! dat zou echt helemaal te gek zijn..haha
Ben gisteren ongesteld geworden. Volgende keer beter.
@knorretje...
jammer knorretje.

Emytje, ja maar hoe moet ik het berekenen als ik niet weet hoe lang mijn cyclus is? vorige keer was het 40 dagen maar dat was de eerste ronde dus dat kan natuurlijk zijn.

mijn laatste bloeding was op 13 maart (1e dag). dus het zou als ik van 35 dagen uitga op zich best een innestelingsbloeding kunnen zijn. (als ik uitga van +- 10 dagen na de vruchtbare dagen)
@meadl: bij mij begint mijn menstruatie altijd met een beetje slijmerig bloed, dat duurt ongeveer een dag, soms 2, daarna breekt het echt los......

Maar zou idd ook een innesteling kunnen zijn.....heb daar zelf de vorige keer geen last van gehad, dus zou niet weten hoe dat precies voelt of eruit ziet.

Even afwachten nog dan maar......

@knorretje: balen, ik ben ook afgelopen maandag ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde! Gaan we in ieder geval samen door!

Mijn volgende NOD is tussen 10 en 24 mei. Ik denk dat mijn vruchtbare dagen eind april tot begin mei zijn. Ik kan trouwens dinsdag al terecht bij de homeopaat, eens kijken of zij mijn cyclus wat meer regelmaat kan geven....
@lily: goed dat je zo snel bij de homeopaat terecht kan..! Bij mij heeft het destijds geholpen. Ik heb zelfs trouwens 2 jaar homeopathie gestudeerd... zou ik mogen weten welk middeltje je hebt gekregen? vind ik wel interessant. veel middeltjes ken ik.. en sommige heb ik zelf in huis..
Lily, ja, ik heb het ook vaak voordat ik ongesteld word, maar normaal gesproken word ik het dan ook echt een eental uren later, en nu.... is het weg...?! best strange. afwachten dus maar wat morgen komt.

meer regelmaat is inderdaad wel handiger, anders is het rekenen ook zo moeilijk.
dag ladies,

hier nog steeds geen ongesteledheid, maar vandaag is het D-day! Ik ben tot nu toe zeer regelmatig sinds mijn spiraal eruit is, dus dan zou ik vanochtend ongesteld moeten worden. Ik heb gisteren al elk uur met een test in mijn handen gestaan, maar ik heb mezelf nog kunnen inhouden. Vanavond als mijn man thuiskomt uit het werk (laat....) gaan we samen testen. Als ik dan tenminste niet toch al ongesteld ben geworden natuurlijk... ik hoop het zo, het is zo spannend!!!!
Succes Teepje!! Spannend...
Jammer knorretje

Spannend Teepje!! hoop het voor je/jullie.. Hopelijk kom je de dag een beetje door

@Janine; je kan dan via de gemiddelde duur van je cyclus je vruchtbare dagen etc. berekenen..

Ik heb gisteravond gestest en inderdaad ik zag niets.. Dacht ik ook wel 'n beetje hoor!

Nu ben ik natuurlijk te vroeg (4 dagen voor NOD), maar wacht eerst het weekend af en anders maandag weer testen..

Werkze!
ik ben vannochtend ongesteld geworden :-S
Tjee balen Maedl en Knorretje! Vol goede moed de volgende ronde ingaan!

Hier nog steeds ongeduldig, nog 1 week wachten. Verder alleen ontzettende zere tepels, en mijn borsten zijn wat groter maar doen geen zeer... Hmmm
Hai meiden hier ben ik weer

Frankrijk was echt heerlijk!! Er wordt echt veel geschreven dus heb snel alles een Beetje terug gelezen .. Maar nog geen nieuwe zwangere..

Maar het is nu spannend voor teepje!!!!

Ik duim voor je!

@ nolleke

ik voelde me eigelijk wel goed.. Totdat ik bij de 6 weken kwam .. Best veel misselijk.. Nu ben ik 6 weken en 5 dagen en in de ochtend ff misselijk .. Maar dat in Frankrijk duurde bijna heel de dag door maar achteraf kan ik zeggen dat het ook door aldie autoritjes kwam.. Verder ben ik nog niet heel erg moe maar dat komt misschien ook doordat ik nu vakantie heb.. Maar verder ruik ik alles.. Ik lijk wel een hond zo goed kan ik ruiken en daar word ik soms weer misselijk van ..

@ troela

wat leuk hoe jij het steeds vertelt!!! En wat fijn dat jij je goed voelt!! Hoever ben jij nu ook al weer?

Mijn vriend heeft het toen wij in Frankrijk zaten aan zijn ouders en zusje verteld, die dag gingen wij ook precies 5 jaar met elkaar en zo begon vriendlief ook te kletsen.. Zijn ouders en zusje helemaal blij.. En ik een big smile van hier tot Tokio..

Meiden succes allemaal!!!
dag meiden,

vanmorgen, klokslag 28 dagen na mijn vorige menstruatie vond ik weer bloed in mijn broekje. Ik zat toch wel even sip in de wc van mijn werk..... Ik ben niet superverdrietig, maar ik heb me de afgelopen dagen toch wel laten misleiden door mijn lichaam. Een les voor de volgende keer dus!

Alleen, toen ik net (een paar uur na die eerste keer) weer naar de wc ging om mijn tampon te verwisselen, bleek ik maar heel weinig bloed verloren te zijn, terwijl het normaal heel heftig is. Zou er dan toch nog een sprankje hoop zijn, of komt het even niet zo op gang? ik ben bang het laatste, maar we zullen het zien. Voor de zekerheid misschien vanavond een testje...
*breekt even in

@ Troela78...ik ben vergeten de voetenzak mee te geven,pff voel me een beetje dom.En je mailadres heb ik ook niet meer.Je kunt mij vinden op het bezemtopic
@Teepje: wat balen dat je alsnog ongesteld bent geworden. Vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he!

@Rihs, leuk dat je het aan je schoonouders en zwager verteld hebt, dat is nog eens een leuk nieuwtje. Jammer dat je nu misselijk wordt, maar misschien wel weer een extra bevestiging dat het echt zo is. Wanneer heb jij je eerste echo?

@Nelleke, spannend zeg. Die laatste week voor je NOD duurt lang he, pfff... Succes met wachten.

@Maedl en knorretje, balen dat jullie ongesteld zijn geworden!

Ik hoorde van de week een verhaal van een vriendin. Een kennis van haar was na ronde 1 zwanger en heeft na 11 weken een miskraam gehad. Heel erg natuurlijk, maar nu gaat ze weer een jaar wachten met proberen zwanger te worden, want ze wil niet in de winter zwanger zijn!!!! (ze woont in Oostenrijk en geeft daar ski les, dus dat is vooral in de winter, maar toch...)

Gister heb ik onverwacht op mijn lieve nichtje van 7 maanden opgepast. Echt heerlijk zeg, zo'n lief klein meisje in huis. Ik ben lekker met haar gaan wandelen en met de hond en dat voelde echt goed, haha. Voelde me zo trots om zo met een kinderwagen door het dorp te lopen, haha. Daarna heeft ze even lekker geslapen en heb ik haar nog een voeding gegeven.

Toen we gisteravond in bed lagen vroeg mijn vriend: wanneer ben je weer vruchtbaar? Dat moeten we wel goed in de gaten houden hoor, want het lijkt me zo heerlijk zo'n klein mensje van onszelf....*smelt*
Even mijn bericht in 2 delen, aangezien ik niet terug kan kijken op de vorige pagina als ik een bericht typ.

@Emytje, erg he dat het zolang duurt als je NOD nadert. Vier dagen is inderdaad wel te vroeg (heb ik vorige week trouwens ook gedaan hoor, haha). Succes met afwachten!

@Lily, wat fijn dat je al zo snel terecht kan bij de homeopaat, hopelijk gaat het helpen. En dat bedoelde ik inderdaad ja, hoe jij het zegt. Dat het vaak al misgaat bij de bevruchting/innesteling.

@Angie, ik bedoelde inderdaad hetzelfde zoals Lily het omschrijft. Maar het is natuurlijk aan jezelf hoe jij daar mee om wil gaan en waar jij je goed bij voelt. Succes met wachten tot je NOD, nog 'maar' 2 dagen.

@Marill, al ongesteld?

@Thomassen, wat goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd!

Weet je al wanneer je naar het ziekenhuis kan?

@Pinklady, is het goedgekomen vandaag bij de notaris?

@Ankielem, nou dan zijn wij ook heel ouderwets hoor, haha.

@Zomerinjebol en Cookieboe: welkom!

@Cookieboe, heb je zelf een mopsje, zoals op de foto?
@ Nolleke,

nee nog steeds niet. Zit nu op dag 33. Het langste tot nu toe.

Maar het lijkt me stug dat ik zwanger ben. Heb na mijn eisprong (5 dagen daarna) sex gehad. We wachten gewoon rustig af. Alhoewel ik het niet fijn vind, het zit me echt in de weg.
Hallo allemaal,

ik ben nieuw op het forum maar wil me graag hierbij aansluiten!

Mijn vriend en ik zijn sinds begin dit jaar gestopt met de pil, maar eigenlijk pas sinds deze maand echt een de slag gegaan. Ik zou zondag ongesteld moeten worden maar sinds eergisteren heb ik last van de volgende klachten:

- elke avond krijg ik onwijs last van mijn buik, menstruatiepijn in een heftige vorm. Het straalt ook door naar mijn rug.

- pijnlijke tepels/borsten

- onwijs chagrijnig

- erg moe

- last van mn darmen

- bij vlagen misselijk

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken, maar ik hoop natuurlijk heel erg dat het gelijk raak was!

Mijn vriend weet trouwens ook niet dat ik er zo onwijs mee bezig ben
ff snel een berichtje van mij

@ Nolleke 26-04-2010 11.10 moet ik in het ziekenhuis zijn

dus we w88 maar af hoe en wat verder nu ik houd jullie op de hoogte.
@Thomassen: duurt best wel even dan he, voordat je in het ziekenhuis terecht kan! Maarja, dan weet je hopelijk wel meer!

@Lilly: welkom hier, en je maakt het meteen spannend met je naderende NOD. Die kwalen klinken inderdaad wel als zwangerschapskwalen, maar dat hoeft het ook weer niet te betekenen, gek he? Gewoon even afwachten!

En een update over mezelf: ik ben sinds 14 uur geen druppel bloed meer verloren..... de bloeding was dus maar eenmalig. Het was gedeeltelijk helder rood, maar verder bruinig slijm. Begin nu toch te denken dat er minimaal iets met mijn lichaam aan de hand is, want normaal is mijn menstruatie in het begin meteen superhevig. Vanavond gaan we dus toch nog testen, ik zal jullie daarna weer op de hoogte brengen!
@teepje: zou het dan toch? het kan maar zo.. spannend!

ik moet hier nog bijna twee weken wachten totdat ik kan testen.. arghhh duurt lang. Maandag positief getest met ovulatietesten. Za/zo en ma sex gehad... dus wie weet...!

eerst maar even weekend vieren nu!
@ nolleke

inderdaad dat beetje misselijkheid vind ik niet super erg en het geeft inderdaad een soort teken dat het nog goed zit.. Ik moet aanstaande woensd naar de verloskundige.. Heb dan volgens mij nog geen echo.. Maar 1 arts assistent bij mij in het ziekenhuis waar ik werk weet het.. En zij had sowieso gezegd dat wij aankomende week een echo zouden maken.. Dus dat is echt spannend.. En dan waarschijnlijk die week daarna echt zelf bij mijn verloskundige.. Ik kan niet wachten totdat ik het zie...

Maar leuk dat jij op je nichtje hebt gepast.. Ik ken inderdaad helemaal dat gevoel wat je dat krijgt en wat super lief dat je vriend dat tegen te zegt!

@ troela waar heb jij die leuke rompertjes gekocht?
@teepje: en???? positief???

@lilly1986, beetje verwarrend onze namen haha, maar welkom!

@janine; lang duren die weken zo he! succes met wachten....

Nog 1 dagje werken en dan weekend! Nu ik toch ongesteld ben ga ik lekker een wijntje drinken! Of meerdere,haha
teepje, ik herken het weel een beetje. Mijn menstruatie is ook niet echt een normale bloeding, komt niet echt veel uit zeg maar. Maar goed, dat was vorige maand ook, dus het zal wel even duren voordat alles weer normaal word.

Thomassen, vervelend dat wachten voordat je in het ziekenhuis terecht kan, maar gelukkig heb je nu tenminste een afspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven