Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Getverderrie, jij raaskalt wel heel erg nu Amalia
Ja fondent ofzo idd Enka. Niet lekker. Maargoed, zij is altijd van het veel voor weinig zeg maar Prima hoor, maar ik vind het zonde om de helft van de taart weg te gooien omdat het eigenlijk niet heeeel lekker is.. Dan maar iets duurder en alles tot de laatste kruimel opsmikkelen!
En ik ben ook geen aso die cnstant de auto voor de deur van de buren zet, maar alleen als dat zo incidenteel zo uitkomt, als ik hem niet op een betere plek kwijtkan, vanwege bezoekauto's etc. ik ben geen tokkie
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar we zijn even bij de hertjes geweest en ik ben weer helemaal relaxed
Neem een borrel Mal
Even een vraagje:

Oudste was net met een vriendje spelen,nouja, bij de oma. toen ik hem op kwam halen was oma in de tuin aan het werken en de jongens verderop op een speelveldje. Ze ging ze even halen.

Duurde niet lang, maar het was wel om de hoek ofzo.

Het is niet dat ik me er vervelend bij voel of dat ik het a relaxt vond, maar eigenlijk laat ik oudste nog niet zonder toezicht ergens spelen. Hij is net 4. Hij vertelde dat er nog meer kinderen waren en dat er 1 meisje met haar moeder was.

Weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. Ik zou het niet doen als er een vriendje komt spelen. Of even tegen de moeder zeggen van: Kind speelt wel eens daar en daar, vind je dat ook goed? zo niet dat blijven ze lekker in de tuin.

Nouja, ik weet eigenlijk niet of ik het wel prettig vind.

Weet ook niet wat de vraag is.Wilde het even kwijt geloof ik
Je vond het duidelijk niet prettig en zou het de volgende keer gewoon zeggen dat je het niet prettig vond.
Hmm, ik zou het denk ik ook nog niet willen als er geen zicht op zo'n veldje is. Dan vind ik 4 wel te jong.
quote:Star schreef op 15 april 2010 @ 18:05:

Neem een borrel Mal Ik ga zo een Macflurry halen, als alternatief
quote:Maleficent schreef op 15 april 2010 @ 18:34:

[...]

Ik ga zo een Macflurry halen, als alternatief Kom je er eevn een langsbrenegen, ben er ook wel aan toe
quote:bambino schreef op 15 april 2010 @ 18:40:

[...]

Kom je er eevn een langsbrenegen, ben er ook wel aan toe Ik wil het wel doen maar dan is het een macflurryshake als ik bij jou ben.
Eens met de rest Amalia, ik zou dat ook niet fijn vinden. Hier wel toezicht op het plein, maar ik ga dus wel mee als er een kindje is.

Weet iemand trouwens een goedkoop adresje (of tweedehands) voor een verkeersmaatje?
Ja dat is waar. Maar het voelde niet onprettig, dat ik er een naar gevoel van kreeg terwijl ik wachtte,maar het zit toch in mijn hoofd
Aangeven dat je dat toch niet meer wil. Dat ze toch een oogje in het zeil houdt de volgende keer.
wat is een verkeersmaatje?
pfff ik ben erg druk vandaag, heb er knallende koppijn van.

moet vanavond nog 28 flessen wijn etiketteren.

Gisteren naar de accountant geweest, en 2008 & 2009 zijn lekker helemaal klaar. dat ze maar snel storten, kan ik gaan shoppen
Wat is een verkeersmaatje?

Ik zie nu iemand voor me die overal met je kind mee naar toe fietst, maar dat zal het wel niet zijn.
quote:Maleficent schreef op 15 april 2010 @ 18:40:

[...]

Ik wil het wel doen maar dan is het een macflurryshake als ik bij jou ben.Ook lekker
Ah, zo'n ding! Die staan bij ons vlakbij 2 stuks, ik kan er wel 1 voor je in de kofferbak gooien!

hahahaha, nee hoor, wil niet op mijn geweten hebben dat er kinderen aangereden worden zonder dat ding. Koop ik gewoon een nieuwe.
oh die dingen ja.Helpen wel, ik schrik me altijd rot haha!
Nog nooit gezien, waar zijn ze voor?
Om automobilisten alert te maken, dat er spelende kinderen zijn.
Ow ok.

Mal, mail. En Suus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven