vast in Londen, hoe terug?
donderdag 15 april 2010 om 20:14
Ben op zoek naar een manier om zo snel mogelijk terug te komen van Londen naar Nederland (vliegen is door de vulkaan niet mogelijk, morgen ook nog niet). Ik ben nu aan het zoeken naar tickets voor de boot, maar weet niet echt waar ik moet zoeken.
Op het nieuws hoorde ik dat treinen ook vol zaten... iemand nog ideeen?
Op het nieuws hoorde ik dat treinen ook vol zaten... iemand nog ideeen?
donderdag 15 april 2010 om 20:52
donderdag 15 april 2010 om 21:10
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ze wel/niet vergoed krijgen, ik heb al een extra ticket geboekt voor ze geboekt voor 250 euro, welke een uur later alsnog gecancelled werd...ik hoop dat ze dat geld wel weer terug krijgen.
Ze hebben besloten op het vliegveld te blijven, vanaf morgenmiddag wordt er weer gevlogen werd er gezegd, misschien dat de vlucht van ´s ochtends dan wordt verzet naar de middag? Ik heb geen idee.
Ze vlogen met ryanair, 1 van de goedkoopste maatschappijen, dus waarschijnlijk niet erg royaal met vergoedingen...
Ze hebben besloten op het vliegveld te blijven, vanaf morgenmiddag wordt er weer gevlogen werd er gezegd, misschien dat de vlucht van ´s ochtends dan wordt verzet naar de middag? Ik heb geen idee.
Ze vlogen met ryanair, 1 van de goedkoopste maatschappijen, dus waarschijnlijk niet erg royaal met vergoedingen...
donderdag 15 april 2010 om 21:30
quote:Femfreggel schreef op 15 april 2010 @ 21:18:
Probeer Gumtree.co.uk eens. Daar staan nog wel eens advertenties van mensen die een reispartner zoeken om de kosten te delen, soort afgesproken liften zeg maar. Oja carpoolen heet dat haha. Ik heb zo ook wel eens iemand meegenomen, die moest naar Duitsland.maar moet je dan alsnog niet een passagiersticket hebben voor de boot/trein?
Probeer Gumtree.co.uk eens. Daar staan nog wel eens advertenties van mensen die een reispartner zoeken om de kosten te delen, soort afgesproken liften zeg maar. Oja carpoolen heet dat haha. Ik heb zo ook wel eens iemand meegenomen, die moest naar Duitsland.maar moet je dan alsnog niet een passagiersticket hebben voor de boot/trein?
donderdag 15 april 2010 om 21:39
Terugkrijgen kan ook via een reisverzekering, moet je even uitzoeken wat de voorwaarden zijn.
Wij kregen eerst een gedeelte niet terug, omdat dit op de heenreis gebeurd was. Blijkbaar is het mogelijk om alleen voor vertragingen op de terugreis verzekerd te zijn (wel nog achteraan gegaan en uiteindelijk teruggekregen).
Wij kregen eerst een gedeelte niet terug, omdat dit op de heenreis gebeurd was. Blijkbaar is het mogelijk om alleen voor vertragingen op de terugreis verzekerd te zijn (wel nog achteraan gegaan en uiteindelijk teruggekregen).