vast in Londen, hoe terug?

15-04-2010 20:14 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar een manier om zo snel mogelijk terug te komen van Londen naar Nederland (vliegen is door de vulkaan niet mogelijk, morgen ook nog niet). Ik ben nu aan het zoeken naar tickets voor de boot, maar weet niet echt waar ik moet zoeken.

Op het nieuws hoorde ik dat treinen ook vol zaten... iemand nog ideeen?
Stenaline?

Toen ik met de boot naar Londen ging heette het zo.

Succes!
EuroStar morgen ook al vol?

StenaLine, P&O Ferries.
www.stenaline.nl
Je kan ook van NewCastle naar IJmuiden, maar da's een fiks eind vanuit London.
zwemmen?
http://www.dfdsseaways.nl ... 6a6be6d895d57e76a1a4bb004
Eurolines? Of je thuisfront/werk laten weten dat je bent gestrand door overmacht? Ik weet natuurlijk niet of je gezellig bij familie of vrienden zit of in een duur hotel.
quote:dangeensuus schreef op 15 april 2010 @ 20:21:

zwemmen?Het Kanaal is te doen ja
dangeensuus, 23 seconden geleden

zwemmen?

Je kan morgen hoogstwaarschijnlijk wel vliegen.

Ik ben zojuist door werk gebeld en vlieg morgen rond 16:30 naar de UK. Het lijkt er dus wel op dat ze nu al weten dat het morgen weer veilig is.
Daar gaan je twee dagen vrij
Morgen is er nog plek op de ferry

Route Harwich - Hoek van Holland

Datum vrijdag 16 april 2010

Vertrek 9:00

Aankomst 16:30

Schip Stena Britannica

Passagiers (inclusief bestuurder) 1 volwassenen

36 euro
quote:mamzelle schreef op 15 april 2010 @ 20:21:

Eurolines? Of je thuisfront/werk laten weten dat je bent gestrand door overmacht? Ik weet natuurlijk niet of je gezellig bij familie of vrienden zit of in een duur hotel.

Ik ben het thuisfront Ben dus druk op zoek voor een familielid om wat te vinden...

Stenaline zit vol. Eurostar kan ik volgens mij nog boeken maar dat is 400 euro...dat wordt wel erg prijzig denk ik.
quote:Lizzl schreef op 15 april 2010 @ 20:23:

Je kan morgen hoogstwaarschijnlijk wel vliegen.

Ik ben zojuist door werk gebeld en vlieg morgen rond 16:30 naar de UK. Het lijkt er dus wel op dat ze nu al weten dat het morgen weer veilig is.

Ik had de vlucht al omgeboekt naar morgen, maar die is ook gecancelled (vlucht was wel in de ochtend)

Zie hier nog een tip staan voor de boot van iemand, die check ik nog even uit, bedankt voor alle reacties
quote:borderwalk schreef op 15 april 2010 @ 20:25:

Morgen is er nog plek op de ferry

Route Harwich - Hoek van Holland

Datum vrijdag 16 april 2010

Vertrek 9:00

Aankomst 16:30

Schip Stena Britannica

Passagiers (inclusief bestuurder) 1 volwassenen

36 euroBij mij geeftie aan uitverkocht...misschien omdat ik voor 2 personen zoek? vreemd
quote:Star schreef op 15 april 2010 @ 20:23:

Daar gaan je twee dagen vrij

Ik heb na morgen sowieso 7 dagen vrij en dacht idd dat ik door vandaag ook morgen vrij zou zijn, wat dus in totaal 9 vrije dagen zou opbrengen. Het is ook maar een heen en weertje, dus ook ´savonds gewoon weer thuis. De schade valt dus weer mee

En toch ook weer cancelled...
quote:Missprincesa schreef op 15 april 2010 @ 20:30:

[...]

Bij mij geeftie aan uitverkocht...misschien omdat ik voor 2 personen zoek? vreemdJe zoekt niet op met auto toch?
quote:Missprincesa schreef op 15 april 2010 @ 20:30:

[...]

Bij mij geeftie aan uitverkocht...misschien omdat ik voor 2 personen zoek? vreemdBij mij nu ook. Het was de laatste plek denk ik.
Ik zou ook voor de Ferry gaan. En dan bij Calais de trein pakken (ik weet niet waar diegene heen moet).

Is er niks geregeld voor mensen met vliegtickets? Ik had het in december met Eurostar, toen die niet reed, mochten we dat kaartje gebruiken om met de trein naar Calais te reizen (en kregen achteraf ook nog Eurostar-tickets vergoed).
quote:dangeensuus schreef op 15 april 2010 @ 20:21:

zwemmen?Dat kwam bij mij ook als eerste naar boven!
Oh ik typ te langzaam..uitverkocht..
quote:Star schreef op 15 april 2010 @ 20:35:

[...]

Je zoekt niet op met auto toch?Nee, ik zoek met auto...hij geeft voor donderdagavond om 23.45 nog een ferry vrij, maar die kan ik vervolgens niet boeken, omdat je er een hut bij moet hebben en er zijn geen hutten beschikbaar.
Wij kregen toen trouwens ook een hotelovernachting van Eurostar, omdat we vanaf Brussel niet meer verder konden.. Krijgt diegene niks? Of is er haast bij terugkomen?
Huur een auto en rijd terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven