vast in Londen, hoe terug?
donderdag 15 april 2010 om 20:14
Ben op zoek naar een manier om zo snel mogelijk terug te komen van Londen naar Nederland (vliegen is door de vulkaan niet mogelijk, morgen ook nog niet). Ik ben nu aan het zoeken naar tickets voor de boot, maar weet niet echt waar ik moet zoeken.
Op het nieuws hoorde ik dat treinen ook vol zaten... iemand nog ideeen?
Op het nieuws hoorde ik dat treinen ook vol zaten... iemand nog ideeen?
donderdag 15 april 2010 om 20:26
quote:mamzelle schreef op 15 april 2010 @ 20:21:
Eurolines? Of je thuisfront/werk laten weten dat je bent gestrand door overmacht? Ik weet natuurlijk niet of je gezellig bij familie of vrienden zit of in een duur hotel.
Ik ben het thuisfront Ben dus druk op zoek voor een familielid om wat te vinden...
Stenaline zit vol. Eurostar kan ik volgens mij nog boeken maar dat is 400 euro...dat wordt wel erg prijzig denk ik.
Eurolines? Of je thuisfront/werk laten weten dat je bent gestrand door overmacht? Ik weet natuurlijk niet of je gezellig bij familie of vrienden zit of in een duur hotel.
Ik ben het thuisfront Ben dus druk op zoek voor een familielid om wat te vinden...
Stenaline zit vol. Eurostar kan ik volgens mij nog boeken maar dat is 400 euro...dat wordt wel erg prijzig denk ik.
donderdag 15 april 2010 om 20:28
quote:Lizzl schreef op 15 april 2010 @ 20:23:
Je kan morgen hoogstwaarschijnlijk wel vliegen.
Ik ben zojuist door werk gebeld en vlieg morgen rond 16:30 naar de UK. Het lijkt er dus wel op dat ze nu al weten dat het morgen weer veilig is.
Ik had de vlucht al omgeboekt naar morgen, maar die is ook gecancelled (vlucht was wel in de ochtend)
Zie hier nog een tip staan voor de boot van iemand, die check ik nog even uit, bedankt voor alle reacties
Je kan morgen hoogstwaarschijnlijk wel vliegen.
Ik ben zojuist door werk gebeld en vlieg morgen rond 16:30 naar de UK. Het lijkt er dus wel op dat ze nu al weten dat het morgen weer veilig is.
Ik had de vlucht al omgeboekt naar morgen, maar die is ook gecancelled (vlucht was wel in de ochtend)
Zie hier nog een tip staan voor de boot van iemand, die check ik nog even uit, bedankt voor alle reacties
donderdag 15 april 2010 om 20:30
quote:borderwalk schreef op 15 april 2010 @ 20:25:
Morgen is er nog plek op de ferry
Route Harwich - Hoek van Holland
Datum vrijdag 16 april 2010
Vertrek 9:00
Aankomst 16:30
Schip Stena Britannica
Passagiers (inclusief bestuurder) 1 volwassenen
36 euroBij mij geeftie aan uitverkocht...misschien omdat ik voor 2 personen zoek? vreemd
Morgen is er nog plek op de ferry
Route Harwich - Hoek van Holland
Datum vrijdag 16 april 2010
Vertrek 9:00
Aankomst 16:30
Schip Stena Britannica
Passagiers (inclusief bestuurder) 1 volwassenen
36 euroBij mij geeftie aan uitverkocht...misschien omdat ik voor 2 personen zoek? vreemd
donderdag 15 april 2010 om 20:34
quote:Star schreef op 15 april 2010 @ 20:23:
Daar gaan je twee dagen vrij
Ik heb na morgen sowieso 7 dagen vrij en dacht idd dat ik door vandaag ook morgen vrij zou zijn, wat dus in totaal 9 vrije dagen zou opbrengen. Het is ook maar een heen en weertje, dus ook ´savonds gewoon weer thuis. De schade valt dus weer mee
En toch ook weer cancelled...
Daar gaan je twee dagen vrij
Ik heb na morgen sowieso 7 dagen vrij en dacht idd dat ik door vandaag ook morgen vrij zou zijn, wat dus in totaal 9 vrije dagen zou opbrengen. Het is ook maar een heen en weertje, dus ook ´savonds gewoon weer thuis. De schade valt dus weer mee
En toch ook weer cancelled...
donderdag 15 april 2010 om 20:38
Ik zou ook voor de Ferry gaan. En dan bij Calais de trein pakken (ik weet niet waar diegene heen moet).
Is er niks geregeld voor mensen met vliegtickets? Ik had het in december met Eurostar, toen die niet reed, mochten we dat kaartje gebruiken om met de trein naar Calais te reizen (en kregen achteraf ook nog Eurostar-tickets vergoed).
Is er niks geregeld voor mensen met vliegtickets? Ik had het in december met Eurostar, toen die niet reed, mochten we dat kaartje gebruiken om met de trein naar Calais te reizen (en kregen achteraf ook nog Eurostar-tickets vergoed).
donderdag 15 april 2010 om 20:41