3000+ deel 46
donderdag 15 april 2010 om 22:32
donderdag 15 april 2010 om 22:39
quote:noanne schreef op 15 april 2010 @ 22:25:
[...]
Als ie dat maar niet met 80% melkzuur en een druppeltje rozenwater doet. Doet ie dat wel, dan moet je ff in dit topic lezen: Stom, stom, stom, dermatoloog in de zaal?
Yuppie kan je dan helpen.
Dat had ik al gelezen dat topic No
Deze Dame expirimenteert niet thuis maar gaat ook gewoon naar een Dermatoloog .
Heb het al twee keer eerder gedaan, pijnlijk maar het werkt heel goed.
[...]
Als ie dat maar niet met 80% melkzuur en een druppeltje rozenwater doet. Doet ie dat wel, dan moet je ff in dit topic lezen: Stom, stom, stom, dermatoloog in de zaal?
Yuppie kan je dan helpen.
donderdag 15 april 2010 om 22:41
donderdag 15 april 2010 om 22:42
quote:iry schreef op 15 april 2010 @ 22:39:
[...]
Haha, ik ging daar ook al vanuit hoor lieffie, had het daarom ook over je dermatoloog, als hij dat maar niet via de Yuppie-methode doet.
Lijkt me trouwens inderdaad pijnlijk, maar als het jou wat brengt
[...]
Haha, ik ging daar ook al vanuit hoor lieffie, had het daarom ook over je dermatoloog, als hij dat maar niet via de Yuppie-methode doet.
Lijkt me trouwens inderdaad pijnlijk, maar als het jou wat brengt
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 15 april 2010 om 22:42
quote:Gravinnetje schreef op 15 april 2010 @ 22:27:
Wat voor huidprobleem heb je dan Iry?
Van alles Gravinnetje, gewoon een moelijke huid.
Lichte acne soms, lichte eczeem, overgevoelig en reageer snel met littekentjes(kan er ook niet met mijn tengels vanaf blijven, stom ) .
Met een peeling knapt mijn huid weer erg op, littekentjes vervagen en huidprobleempjes blijven een tijdje weg, huidskleur wordt weer gezond en he, werkt ook nog een beetje verjongend .
Wat voor huidprobleem heb je dan Iry?
Van alles Gravinnetje, gewoon een moelijke huid.
Lichte acne soms, lichte eczeem, overgevoelig en reageer snel met littekentjes(kan er ook niet met mijn tengels vanaf blijven, stom ) .
Met een peeling knapt mijn huid weer erg op, littekentjes vervagen en huidprobleempjes blijven een tijdje weg, huidskleur wordt weer gezond en he, werkt ook nog een beetje verjongend .
donderdag 15 april 2010 om 22:43
*is echt raar*
Die energiezuigert meldt zich net af op msn en meteen zit mijn nek een stuk losser
Heeft ze zelfs via een beeldscherm invloed op me?
Toen ze vanavond hier weg ging slaakte ik een zucht van verlichting (hoorbaar voor anderen en door sommigen begrepen ) en nu weer, en dat terwijl we geen woord hebben gewisseld via msn ze was alleen online.
Ben ik dan echt zo hypergevoelig?
Het wordt tijd voor een goed gesprek met haar geloof ik.
Die energiezuigert meldt zich net af op msn en meteen zit mijn nek een stuk losser
Heeft ze zelfs via een beeldscherm invloed op me?
Toen ze vanavond hier weg ging slaakte ik een zucht van verlichting (hoorbaar voor anderen en door sommigen begrepen ) en nu weer, en dat terwijl we geen woord hebben gewisseld via msn ze was alleen online.
Ben ik dan echt zo hypergevoelig?
Het wordt tijd voor een goed gesprek met haar geloof ik.
donderdag 15 april 2010 om 22:44
Truste Chooc, ik heb je er even op gewezen, omdat er anders wat pijnlijks kan ontstaan en da's nie zo handig nie.
Stra, ja, ik denk dat je gelijk hebt. Tegelijkertijd is het zo maf, dat ik merk dat ik ook niets anders kan doen dan er van triestigheid om lachen. En dan eigenlijk nog niet zozeer om haar stukjes, maar om die van de anderen die reageren. Heb me er een middagje flink mee vermaakt.
Stra, ja, ik denk dat je gelijk hebt. Tegelijkertijd is het zo maf, dat ik merk dat ik ook niets anders kan doen dan er van triestigheid om lachen. En dan eigenlijk nog niet zozeer om haar stukjes, maar om die van de anderen die reageren. Heb me er een middagje flink mee vermaakt.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!